26-Yerim Seni

6.3K 687 200
                                    

╭═════════♡═╮

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

╭═════════♡═╮

Polis derin bir nefes vererek geriye yaslandı.. Yol üzerinde böyle olaylar oluyor, genelde iki tarafı uzlaştırıp yolluyorlardı ama karşısındaki adamın uzlaşmaya varacağı yok gibiydi. Ayrıca bu iş fazla uzamasa iyi olacaktı çünkü kıvırcık çocuğun babasının kim olduğunu gayet iyi biliyordu. Yani bu durumun uzaması yeni yeni ayılan ve kime çattığı konusunda hiçbir fikri olmayan adam için hiç ama hiç iyi olmazdı.

"Sizin ilişkiniz nedir? " diye sordu polis. Simsiyah giyinmiş ,kaşları çatık ve her an yandaki adamı boğazlayacakmış gibi duran adama.

"Bu oruspu çocuğuyla hiçbir ilişkin yok benim! " diye resmen kükredi Odysseus yandaki adama bakarak.

Polis "Hayır hayır ,onunla ilişkiniz nedir? " diyerek Ege'yi gösterdiginde Odysseus'un kaşları düzelmiş ,sinirli ses tonu yerini aşk dolu bir hale bırakmışken "Korumasıyım." demişti.

Ege şu durumda bile aşk adama bakarak gülümserken, dudağı ve kaşı patlamış başında kocaman bir şişlik olan adamın "Koruması mı? Dalga mı geçiyorsunuz? " diye sormasıyla Odysseus tekrardan kaşlarını çattı ve öldürecek gibi bakan gözlerini birden çevirdi.

"Evet korumasıyım ,sen de ona saldıran yavşaksın-"

"Tamam tamam ,lütfen sakin olun. " diyerek araya girdi polis.

Anlaşılan bu tartışmayı çözmek çok uzun sürecekti...

.

"Odysseus lütfen aşkım.. " Ege, sürücü koltuğunda kollarını göğsüne birleştirmiş başını camdan dışarıya çevirmiş sinirli adamın titreyen bacağına elini nazikçe koyarak fısıldadığında en sonunda bir tepki almayı başarmıştı.

"Neden affettin? Bıraksaydın sikseydim belasını. Okim sana dokunuyor hatta ittiriyor lan!? "

"Aşkım.. " Ege sinirle gürleyen adamın yanağına ,elini koyarak okşadı. "Biliyorum çok sinirlendin ama adam zaten sarhoştu ayrıca olay devam ederse senden önce babam dızlardı adamı. Duymadın mı karısı çocukları alıp başka bir adama gitmiş, işten atılmış hep arka arkaya gelmiş.. "

"Sende inandın mı bu saçmalığa?Ayrıca bu sarhoş olup birilerine sataşabileceği anlamına gelmez! "

"Gelmez tabii.." Ege, sinirden patlayan adamdan yanlış bir şey söylerse diye çekinmeye başlarken konuyu daha derinlere inip felsefik çatışmalar yapmadan nasıl kapatabileceğini bulmaya çalışıyordu. Az daha dururlarsa Odysseus adamı bulup öldürecek gibiydi çünkü. "Bu kadar sinirlenme. "

"Nasıl sinirlenmeyeyim Ege! SENİ İTTİRDİ DÜŞECEKTİN! YA BİR YERİNE BİR ŞEY OLSAYDI? "

"Odyss.. " onun için endişelen birilerinin olması güzeldi ama Odysseus şu an.. Korkutucu duruyordu. Gerçekten adamın canavardan sayılan bir nefret meleği olduğunu gözlerindeki öfkeden bile tekrar hatırlamıştı ki sarhoş adam, kafasını direğe çarpıp yere baygın bir şekilde düştüğü zaman üzerine çullanıp adamdan kanlar gelene kadar vurması aklına geldikçe tüyleri diken diken oluyordu.Etraftaki insanlar ve polisler olmasa neler olacağını düşünmek istemiyordu.

PENUMBRA (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin