6-Yüz Kişiden Doksan Dokuzu..

9.3K 972 278
                                    

╭═════════♡═╮

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

╭═════════♡═╮

Geçen bir kaç hafta boyunca Odysseus her gece Ege'nin odasına girip,uyuduğunu sandığı çocuğun yanında oturmuş, derin nefesler alarak güzel kokuyu solumuştu, buna engel olamamıştı bu yüzden kendisinden nefret ediyordu hatta imkânı olsa koku duyusunu koparıp atacaktı!

Ve şimdi yine çocuğun odasındaydı. Uyuyan bedeni izlerken ,kirpiklerin titrediğini fark ettiğinde gözlerini devirdi. "Oyunculuk eğitimlerini nerede aldın? "

"Ne? " Ege saf saf gözlerini açtığında bir kaç saniye sonra utanarak gözlerini kapattı. "Numara yapmaya devam mı edeceksin? "

"H-hayır.. " Ege gözlerini açarak yattığı yerden doğruldu. Kucağında birleştirdiği minik elleri ile oynarken "Beni... Neden izliyorsun? " Diye sordu çekingen bir şekilde ama bir cevap alamadı bu sefer "Beni öldürmek mi istiyorsun, görev mi verdiler? " Diye mırıldandı.

"Hayır." Dedi Odysseus, seninle ilgilenme görevim var diyemezdi.

"O z-zaman neden her gece geliyorsun? "Ege kaçamak bir bakış atıp tekrardan ellerine baktı, adamın maskesi takılı değildi oysa merak ettiği yüze baksaydı ya! Günlerdir yakalanırım korkusu ile bakmamıştı, hepte uyuyakalmıştı şimdi fırsat ayağına gelmişken baksaydı keşke ve cevap alamadığı için bu sefer cesaretini toplayıp baktı adama.

Çok.. Çok.. Yakışıklıydı. Yüzünde herhangi bir yara izi yoktu veya bir fiziksel rahatsızlığı o zaman neden takıyordu maskeyi? Ah.. Belki titizdi,belki kokular onu rahatsız ediyor olabilirdi. Peki öyleyse, sigara içmezdi değil mi ya da odasına gelip yarım saat öylece oturmazdı?

"Seni boğmaya çalışan adama neden itiraz etmedin? " Diye sordu Odysseus. Çocuğu bir iple boğmaya çalışmıştı adam..Eğer diğer koruma,odanın açık kapasını kapatmak için harekete geçmeseydi başarılı olacaktı. Bir kaç gün önceki Ege'nin boynundaki morluk biraz daha geçmişti. Minik beden aldığı soruyla yutkunurken ister istemez elini boynuna getirdi. "Çünkü.. "

"Çünkü ölmek istedin. " Diye tamamdı Odysseus, minik bedenin sessizliği doğru tahmin ettiğini açıkça gösteriyordu zaten. "Güzel olmadığını düşündüğün için mi? "Ege dudaklarını kemirirken ,eldivenli elin uzun parmakları çenesini tutarak başını kaldırdı. Bu temas ile kalbi hızla atmaya başlarken, sertçe yutkundu.. "Ege kes şunu. " Diye tısladı Odysseus, kaşlarını olabildiğince çok çatmıştı, siyah gözleri ilk defa bir duygu barındırıyordu.. O duygu sinir olsada önemli değildi.

"Sürekli güzel olmadığını söylüyor, kendini abuk subuk insanlar ile karşılaştırıyorsun.Seninle dalga geçiyorlar ama onlar kendi kusurlarını göremeyecek kadar zavallı..Kes artık şunu! Sen gördüğüm en güzel insansın ve kokun-" Odysseus sinirle ne dediğini fark etmezken, irileşmiş kendisine bakan kahveleri fark ettiğinde elini hızlıca çekerek ayağa kalktı.Çenesinin altındaki siyah maskesini düzeltip büyük adımlarla odadan çıkarken yatakta oturan beden şaşkın şaşkın baktı öylece.

PENUMBRA (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin