Anne-Marie - Beautiful
╭═════════♡═╮
"Ege."
Hızlı adımlarla başını yere eğmiş sınıfına yürüyen minik beden ,tanıdık sesle adımlarını durdurdu gergince. Erim endişeli bir şekilde minik bedenin yanına geldiğinde "Neredeydin? " Diye sordu.
"Dinlenmeye ihtiyacım vardı. " Diye geveledi Ege..Koridordan geçen herkes ona bakıp gülüşüyor ya da aşağılayıcı, iğrenç bir şeymiş gibi olan bakışlara maruz kalıyordu.
"Sana ulaşmaya çalıştım ama hiçbir sosyal medya hesabını ya da telefon numaranı bulamdım. Merak ettim seni. "Erim çocuğun kolunu nazikçe tutarak " İyi misin? "Diye sordu.
Ege gergince başını olumlu anlamda sallarken Erim'in " Dedikodular doğru mu? O adamın sana.. Sen istemeden dokunduğu? "Diye sorunca beyninden vurulmuşa döndü. Ne diyordu bu çocuk?
"Ne,hangi adam? "
"Herkesin bahsettiği adam, geçen gün sana bağıran. "
Ona bağıran adam-Odysseus.. Odysseus'tan mı bahsediyordu Erim?
"Bekle.. O adam bana ne yapmış? " Diye sordu Ege, eli ayağı titremeye başlamıştı. Dedikoduları sadece okudukları ile kısıtlı sanmıştı ama dahası vardı belli ki! Odysseus başka dedikodulara bakmasına izin vermemişti, kendisiyle alakalı olmayan karışıklıkları biliyordu. Erim ona ulaşamamıştı çünkü okulda zorlabalığa uğradığı yetmiyormuş gibi sosyal medyadan da rahatsız edilmek istemediği için sahte gibi duran hesaplar kullanıyordu ayrıca numarasını vermemişti kimseye.
"Sana zorla dokunduğunu söy-"
"SAÇMALAMA! " Diye bağırdı Ege, şu zamana kadar sesini hiç yükseltmediği için buna şahit olan herkes şaşkınca ona baktı. "BIKTIM ARTIK SİZİN SAÇMA SALAK DEDİKODULARINIZDAN, HAKARETLERİNİZDEN! HAYATIM HAKKINDA ATIP TUTAMAZ, ÖZELLİKLE ÇOK DEĞER VERDİĞİM VE BENİ YARGILAMADAN SEVEN TEK İNSANA İFTİRA ATAMAZSINIZ! SİZLERDEN ÇOK DAHA İYİ BİR İNSAN O, BU KADAR İĞRENÇ BİR ŞEYİ ONUN ÜZERİNE ATAMAZSINIZ! "
Kolunu, şaşkın şaşkın bakan Erim'in tutuşundan kurtararak hızlı adımlarla tuvalete ilerledi.
Odysseus şakaklarını ovarken Ege'nin aksine gayet sakindi.. Ve gururu hissediyordu. Ege'nin kendisini savunmuş olmasından, sesini yükseltmesinden, sınırlarını belli etmesinden ve altta kalmamasından dolayı gururluydu ve kabul etmekte zorlansa bile çocuğun özellikle onu koruması hoşuna gitmişti.
Sırtını yasladığı duvardan ayırmadan önce kaşlarını çatmış, giden çocuğun arkasından bakan Erim'e dikti gözlerini.
Yanılmıştı.
Ege ile ilgili son çıkan dedikoduları başlatan kişi tehtid ettiği çocuk değil, Erim'di. Ege ile dertleri neydi bu aptal insanların hiç bilmiyordu ve kıvırcığı bu kadar nefreti hak etmiyordu.. Belki zamanında yaydığı kötülükler bu insanlara bulaşmıştı ve Ege budan gereksiz yere nasibini bolca alıyordu. Onun yüzünden masum bir çocuk-Zaafı olan tek insan, acı çekiyordu.. Bu düşüncelerle beraber kalbine saplanan acıyla nefesi kesildi. Son zamanlara o kadar güçlü ataklar geçiriyordu ki kalbi ,tutunacak yer arıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PENUMBRA (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] ╭═════════♡═╮ Gerçekten insanların sahip oldukları tek şey nefret miydi? Zora sıkıştıkları zaman sevginin o sahte gücünden bahseder,zor durumda olan insanlar üzerinden kendisini rahatlatır, para için her şeyi yaparlardı.. Ve bunlara örn...