The Neighbourhood-Daddy Issues
╭═════════♡═╮
"Kimliğini verebilir misin Odss? "Ege üçüncü kere ,nazikçe tekrar ederek elini uzattı yatağın ucunda oturan adama doğru.
"Ege, kalp doktoruna falan gitmeyeceğim-"
"VER ARTIK ŞU KİMLİĞİNİ! " Ege'nin birden bağırmasını beklemeyen Odysseus'un gözleri şaşkınlıkla irileşirken ,sinirle elini sallayan çocuğa son kez bakarak ayağa kalktı.. Ya kötü enerjisi Ege'yi etkilemeye başlamıştı ya da Ege özgüven kazanmaya başlamıştı.
Cüzdanından kimliğini alarak eski yerine oturdu ve bacakları arasında duran sinirli bedene verdi. Ege telefonundan randevu oluştururken kimlikle yazılı şeyleri istemsizce okumuştu.
İsim:Odysseus
Soyismi:Skotádi
Doğum tarihi:03.06.1996
Uyruk:YunanistanAnne adı:Misò Skotádi
Baba adı:Eros Skotádi"Annem bir canavar gibidir.. "
Ege'nin gözleri kendisine bakan adama döndü. "Canavardan da beterdir hatta. Zevkleri, istekleri, arzuları için önüne çıkan her canlıyı yok eder. Babam ise tam tersidir.. Karıncalar geçsin diye bir saat kıpırdamadan durur, ellerinde nasır çıkacak kadar taş heykeldeki yazıları silmek için uğraşır, saatlerce aşıkları izler ,sevenleri bir araya getirmek için her şeyi yapar. Annem babamı bu yüzden istemedi, babamı hep ayak bağı olarak gördü en sonunda tekmeyi basarak ondan kurtuldu. Bir zamanlar babam gibiydim.. Sonra annem gibi bir canavara dönüştüm. Bu yüzden babam çok hayal kırıklığına uğradı. "
"Odysseus.. " Ege üzgünce, siyah gözlerini eğmiş adama iç çekerek baktı.
"Annem babamı gözümün önünde aşağılardı hep, çok üzülürdü ama bana hep hiçbir sorun yokmuş gibi gülerdi babam.Hala nasıl tanıştıklarını bilmiyorum.Hangi akla hizmet evlenip çocuk yaptıklarını ise çözemedim..Çocukluğumun bir evesini annem gibi olmaya çalışarak geçirdiğim için bir gün babama,annem gibi 'Yeter artık, herkese ayak bağı oluyorsun. Aptal gülümsemeni görmek istemiyorum. 'Diye bağırdım. Annemin gözde çocuğu olmayı başardım ama babamın gözlerindeki o hüzünle beraber utanç kaynağına döndüm."
"Odysseus.. Baban karıncalar geçsin diye bir saat öylece duran bir adamsa ki üzerinden geçebilecek veya başka yol kullanabilecekken bunu yapıyorsa, bu kadar iyi kalpli bir adamsa seni utanç kaynağı olarak görmesi biraz zor. Kardeşin yok değil mi? "
"Evet.. "
"Sen onu bir tanecik oğlusun.. Çocukken anneni örnek alman çok normal.Bazı çocukların ilgisini kötü şeyler çeker.. Ben annem gibiydim mesela sessiz, uyumlu, sesimi çıkaramayan. Babam ise kırayım, dökeyim, bağırayım isterdi.Bu konuda onun için hayal kırıklığı veya utanç kaynağı değilim çünkü benim yapım böyle, biliyor. Baban da seni biliyor Odyss.. Onlarla görüşüyor musun? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PENUMBRA (BxNONBINARY)
Fantasía[TAMAMLANDI] ╭═════════♡═╮ Gerçekten insanların sahip oldukları tek şey nefret miydi? Zora sıkıştıkları zaman sevginin o sahte gücünden bahseder,zor durumda olan insanlar üzerinden kendisini rahatlatır, para için her şeyi yaparlardı.. Ve bunlara örn...