4

2.4K 93 24
                                    

ben daha yeni bölüm yayımladım ne işim var burada

|

Ebrar'dan,

Uyandığımda göğsüme sinmiş bir kedi gördüm. Bu kedi gece beni kokusuyla uyutan kediydi. O kadar güzel ve huzurlu gözüküyordu ki bunu bozmak istemiyordum. Ayrıca saatlerce onu izlemeyi boş oturmaya tercih ederdim.

Hafif dalgalı olan açık kumral saçları yastığa dağılan kızı inceledim. Her şeyiyle o kadar güzeldi ki, kusursuz değildi ama her şey onunla güzelleşiyordu. Mesela yanaklarında tek tük sivilceler vardı ama kırmızı ve küçük olan bu sivilceler çirkin değil tatlı duruyordu. Sivilceleri kadar az sayıda çilleri de vardı. Veyahut daha önce hiç aldırmadığı belli olan kaşları, keskin hatlarla öne çıkmıyordu ama biçimliydi. Dolgun ve sürekli ısırarak beni çileden çıkarttığı kırmızı dudakları orta büyüklükte ki burnu ve içinde kaybolduğum yeşil gözleri.

Gülümseyerek onu izlerken yerinde kıpırdandı, hızla gözlerimi kapatıp yüzümde ki ifadeyi sildim. Ama bu kız göğsümde kedi gibi mırıldanırken ne kadar sabredebilirdim bilmiyordum.

Mırıldanarak yattığım yere iyice sindim. Yumuşak, mis kokulu bu yastık daha önce yattıklarıma hiç benzemiyordu.gözlerimi aralayıp güneş ışıklarının aydınlattığı duvarı izledim ardından derin bi nefes alıp havadaki kokuyu iyice içime çektim.

Farkettiğim şeyle aniden yatakta sıçrayıp doğruldum, bir yandan da beyaz çarşafla üzerimi kapatmaya çalışıyordum- dur bi dakika, bunu neden yapıyorum ki?

Ebrar kahkaha atarak üstümü kapattığım çarşafa bakıp. "Sevişmediğimize göre çıplak olman için bir sebep yok ha?" dedi. Sinirle omzuna yumruk atıp üstümde ki çarşafı indirdim. Pancara dönmüştüm resmen!

"Off, ne ağır elin varmış kızım. O smaçlara şaşırmamalı."

"Sana bi smaç basarım kafan elimde kalır Ebrar! Dalga geçme benimle." yerimden kalkmış ne yapacağıma bilemeyerek aynalı şifonyere ilerlemiştim. Ebrar arkamdan gelip kollarını boynuma doladı ve "Tamam kedi kız, küsme hemen."

Ebrar'ın hangi hareketine bayılsam kararsız kalmıştım. Boynumda olan kollarına mı, yoksa kedi kız diyişine mi?

Ne kadar hoşuma gitmiş olsa da "Kedi kız ne ya." dedim suratımı asarak. Ebrar kollarını çekip önüme geçti ve sırtını şifonyere yasladı. "Kedi kız işte, senin gibi tatlı, sexsi ve yaramaz." Ebrar bi anda gözlerini büyütüp kızaran yanaklarıyla "Yani sexsi derken o anlamda değil yani öyle ama-"

Bi anda kapı açılmış ve içeri Zehra girmişti. Güzel yüzündeki kocaman gülümsemeyle "Uyanın-" dicekti ki zaten uyanık olduğumuzu fark etti. "Aa uyanmışsınız zaten, e o zaman gelin de kahvaltıyı hazırlayalım. Tek başıma hazırladıktan sonra sizi uyandırmaya geldiğimi düşünüyorsanız beni hiç tanımamışsınız dostlarım. Ne demişler 'anca beraber kanca beraber' Haydi, haydi kahvaltı hazırlamaya. Erkenden antreman var zaten. Geç kalırsak eğer Guidetti bizi doğrar. E hadi ama! Siz hâlâ duruyor musunuz?" Zehra'nın cümlelerinden sonra şaşkınlığımı bir kenara atıp hızla mutfağa ilerledim.

Allah'ım! Yüzümde ki bu sıcaklık neden geçmiyordu?

🦄

wzeertic kırmadım seni attım bi bölüm daha lxmclcm

Uzun bölümler yazmaya çalışıyorum ama olmuyor hü :(

Ebrarım yine formunda odkxofnckc

Voleybollu sahneler yazmak istiyorum artıkk

Daha çok Ebrar'ın anlatımından bölümler ister misiniz?

cat | ebrar karakurtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin