10

111 16 1
                                    


Цайны цагаар Жонгин Ханыг 2 найзууддаа танилцуулав. Үүнд: Сынмин болон Хёнжин багтана. Хан яагаад ч юм илүү санагдаж байлаа... тэд яриандаа гүн орон хэрэлдэж байв.

"Би хайж үзсэн!! Шувуунуудад чих байдаг" гэж хэлээд Хёнжин өөрийнхөө утаснаас зураг харуулав.

"Бид шувуунуудыг бүхэл төрлөөр нь ярьж байна!! ганцхан шар шувуу биш! тагтааг мэднэ биздэээ толгой нь бөв бөөрөнкийййй" гээд Иэн уурлахын наагуур хэлэв. Сынмин ч санал нийлж толгой дохив.

Хёнжин толгойгоо Жисонруу чиглүүлэн "Заза тэгээд Жисонаа чи юу гэж бодож байна" гэхэд бүх анхаарал Жисонруу шилжсэн байв... тэр үед юу хэлж хийхээ үл мэдэн хэсэг гацаж суув.

"Хэхэ Хэрвээ google тэгж байгаа бол шувуунууд сонсдог л бай-" хэлж дуусаагүй байхад ууртай гэх чинь шар үстэй хүү ширээнд хараал урсган суув.

"Би тэр муу үхэр толгойтыг алндаа!!" гэж хэлээд савтай хоолоо ширээн дээр түс хийтэл цохин суув.

Энэ үйлдлээс айсан Жисон Жонгинлуу ойртон "хэн гээч нь вэээ" гэсэн байртай харав.

"Яасан ахиад л Чанбин уу?" гээд Хёнжин урд тавагтай байсан хоолоо бутлан асуув. Феликс толгой дохин гараа хумин суув.

"Энэ бол Феликс, Феликс энэ бол Жисон чи тэрэнд баньдийн асуудлаасаа болоод нилээн таагүй анхны сэтгэгдэл өгөөд байна" хэмээн Жонгин танилцуулан тайлбарлав. 

"Танилцхад таатай байна. Уучлаарай сая ХЭН НЭГЭН намайг ИЙМ ИХ уур бухимдалтай болгочихлоо... тэр муу тэнэг н*вш. Хэрвээ чи хаа нэг газар 167см үхэр толгойт харвал надад хэлээрэй" 

Хэлж дуусаагүй байхад л 167 см өндөртэй хүүхэд цайны газраар дүүрэн *Ликс* *Гүнжээ* гэх мэт үгсээр орилон орж ирэв.

Феликс юу ч сонсохыг хүсэлгүйгээр чихээ даран сууж байтал

"Ликс гуйж байнааа намайг уучлаарай" гэхэд Феликс уурлан босож аягтай хоолоо санаандгүй Чанбинлуу асгачихав...."Муу н*вш" гэж хэлээд гүйгээд гарав.

Бууж өгсөн байртай Чанбин гэх ч хүү санаа алдан суув.

"За зүгээр дээ--- угаасаа ингэж байгаад л тэр дараа нь уучлалт гуйгаад чамд ямар хатуу хандсанаа ухаараад хүрээд ирдэг биз дээ-- Өө нээрээ танилц Жисон, Жисон танилц Чанбин Феликсын найз баньд " гээд ахиад л шинэ найз Жонгин Жисонд танилцуулав. Толгой дохилцон мэндлэв. 

Энэ үед Сынмин ам нээж "Гэхдээ магадгүй чи түүний ардаас явсан нь дээр байх... энэ удаад үнэхээр гомдсон бололтой, түүнийг авч гар зайрмаганд дайл" 

Чанбин санаа нийлж илүү санаа авахын тулд "Дажгүй санаа байна-- түүний гэрт очсон нь дээр байх...Та нар хамт явахгүй биз? би Мину Чан 2-ыг дуудах байх"

"Тэгье Жисон бид 2 очих болно тийм биз дээ" гээд нүдээрэй Жисонруу инээн Жонгин асуув.

"Тиймээ-- явцгаая гэхдээ Хёнжин Сынмин 2 яах юм?"

Сынмин: Ааммм Юулдаа нөгөө би өнөөдөр бие даалттай тэ... тийн тихх" гэж хэлээд суудлаас босон Хёнжины мөрөн дээр цохин босоод явав. 

Хёнжин: Би бас чадахгүй... амм Сынмин бид 2 бас багын ажилтай байхгүй юу тэгээд амжихгүй 

Жонгин: Гэхдээ та 2 нэг ангид ч байдаггүй ш дээ---

Хёнжин: Byeeee

Жонгин: Энэ 2 ийм байж хоорондоо үерхэдгүй гээд гүрийгээд байдаг тхүү ёооо"

Чанбин: Удахгүй хэлнэээ би мэдэж байна хха заза тэр ч яахам та 2-ыг ирнэ гэж бодлоо шүү, Чан Мину 2 угаасаа ирнэ-- чамд ч танилцах боломж гарна Жисонаа"

Жисон: Гэхдээ хаана хэзээ юм бол?

Чанбин: 6 гээд Гудамжны цаана байдаг Coffee Shop-д болох байх заза тэнд уулзы явж гүнжийгээ хайх минь"

"10 жил" Минсон   Место, где живут истории. Откройте их для себя