16

87 12 2
                                    

Хагас сайн өдрийн өглөө Жисон болон ээж 2нь үлдсэн зүйлсээ хайрцаганаасаа гаргаж тохижуулж байв. Хэн л энэ их unboxing-д дуртай байхав дээ Жисон ядарсандаа ууртай гэх чинь амьсгаа гаргав.

Жисон: Ээж! Дараа нь энийг хийе тэхүү? Бараг 10 тэрбум жилийн өмнөх юмнууд ш дээ?! Ёоооо

Ээж: За уучлаарай?? Энэ чинь бүгд дурсамж Жисон?? Чи энийг санахгүй байна уу?

Гэж хэлээд нэг хайрцаганаас 2 динозавр гаргаж ирээд Жисонд харуултал 'ямар гээч нь юу вэ' гэсэн харцаар ээжрүүгээ гайхан хархад ээж нь гайхсан харцаар хараад "Чи санахгүй байна гэж үү??" гэхэд Жисоны хийсэн үйлдэл ердөө толгой дохих байв.

Ээж: Хмм биднийг Америклуу нүүхээс өмнө чи энд их сайн найзтай байсан Мину гэдэг байсан байх. Та 2 ердөө 4 сар найзалсан ч салгаж боломгүй цавуудсан юм шиг л үргэлж хамт байдаг тэгээд биднийг нүүхэд манай байшинг авсан хадагтай түүнтэй тааралдсан гэсэн~ тэр өдөр болгон чамайг асууж ирдэг байсан жил болгон захиа явуулдаг. Манай байшинг авсан эмэгтэй бидэнтэй тэрний төлөө холбогдож захиануудыг нь явуулдаг байсан үнэхэээээр хөөөрхөн. Эхний өдрөө динозавр үлдээсэн ч дараа нь захиа үлдээдэг болсон.

Жисон: Захиа?

Ээж нь түүнд гараар бичсэн хэд хэдэн захиа гардуулж өгөхөд Жисон ширтэхээс өөр зүйл хийгээгүй.

Ээж: Хэн мэдлээ тэр хүү одоо болтол чамайг санадаг байх. Би энэ захиануудаас түүний том болсон хоолойг сонсож чадахаар байна. 11 дүгээр ангийх нь хамгийн сүүлд ирсэн нь.

Жисон: Хмм баярлалаа ээж? Би дээшээ гараад эд нарыг уншчихаад буугаад ирж болох уу? Хэдхэн минут.

Ээж: Тэгээ яв яв. Бууж иртэл чинь би өөрөө жоохон юм цэхцлээти хө.

Жисон гартаа байгаа 11 захиа уншихаар дээш өрөөлүүгээ гүйж ороод нэг нэгээр нь нээж уншив. Гэхдээ яагаад ч юм Чанбин гэдэг нэр их ойрхон санагдсан... Саяхан танилцсан хүүхэдтэй адилхан нэртэй юм.

Унших тусам илүү эвгүй илүү танил мэдрэгдэж эхэлсэн... Би Чан гэдэг бандитай үерхсэн гэхдээ найзууд байсан нь дээр бололтой.

Хоолойдоо тээглэсэн шүлсээ залигаад бутарсан ширхгүүдийг одоо л эвлүүлж байв... Тэр Мину... энэ захиаг бичсэн гэдгийн сүүлд нь бүрэн ойлгосон.
Тэгээд л тэр энэ бүх хачин асуултыг асуугаад байсан бололтой...

Тэрний дараагийн хийсэн үйлдэл...
Утсаа  гаргаж ирээд Жонгинруу чат бичих байв.. Захиануудынхаа зургийг аваад түүнлүү явуулав.

Жонгин ♡︎: Наадхаа хаанаас олсон юм!!

Жисон: Ээж хуучин хайрцаганаас олсон..

Жонгин ♡︎:  Аан наадхаа түрүүлж хэлэхгүй хэхэ.

Жисон: ммхн... Зза би явсан нь дээр бололтой

Жонгин ♡︎: яагаад?

Жисон: Чи өөрөө ууртай бгамшү?

Жонгин ♡︎: Гүэээ тийм биш ээ ххэ би одоо гэхдээ Мину Хёнжин 2 ахтай байна тэгээд Мину чамтай ярилцахыг хүсэж байна~

Жисон: Ммн тэгвэл чи надад
дугаарыг нь өгөхгүй биз?

Жонгин ♡︎: Тгэээээ май бүгдийн ав ********
Жисон: Баярлалаа^^

Жисон Минугын дугаарыг тэмдэглэж аваад шууд л чат бичихээр шийдээд...

Жисон <3: Чи одоог хүртэл надад хайртай юу?

Мину :) : typing...

&quot;10 жил&quot; Минсон   Место, где живут истории. Откройте их для себя