09

114 19 0
                                    

Сургуулийн хаалгаар орон сурагчид дундаас Чан гэх ч хүнийг олохоор нэг нэгээр нь шинжлэн харав. Жонгиныг хархад тэрний бодож санаж байгаа зүйл зөвхөн гүзээлзгэнэтэй сүү бололтой...

"Тэгэхээр Чан чиний найз уу? эсвэл найз бань-"

"Гүэээ гүү гүү, бүр хэзээ ч чадахгүй. Чамд мэдэх зүйл ч их байна даа~ Чан бол бүх зүйлийн дээр байдаг сурагч гэхэд болно. Сурлага, урлаг, спорт, сэтгэхүй гээд л. Тийм болохоор бүх хүмүүс түүнийг мэднэ~ түүний Вүүжин ахтай үерхдэг гэдгийг. Тэд бүр гэрлэсэн байгаа гээд л бод. Тэгэхээр Чан лимитдээ хүрсэн гэсэн үг хха. Магадгүй тэр халуухан харагдаж байж болох ч гэсэн ер нь бол NO NO. Тэрэнтэй үерхэж байсан гэвэл Мину бас нэг охин"

Хэмээн  Жонгин тайлбарлаж хэлэв.

"Хөөх тэгэхээр тэр ч их чадварлаг юм аа"

"Энүүгээр ч дуусахгүй ээ!! Хажууханд SM ACADEMY бас байдаг! Irene гээд эгч тэр үнэхэээр гайхалтай! Үнэхэээр хөөрхөн зүгээр л охин тэнгэр! Бас Парк Жисон гээд маш сайн бүжиглэдэг хүүхэд байгаа! Манай энд бас Момо гээд эгч байдаг бүжгийн чадвар нь тулсан бас жинхэнэ гоо үзэсгэлэн!! Мину бас Хёнжин Феликс 3 бас манай сургуулийн урдаа барьдаг бүжигчдийн нэг! Аааа бас TZUYUUUU тэр үнэхээр хөөрхөн үнэхээр гоё ааштай сэтгэл сайтай надад үнэхэээр таалагддаг! Гэхдээ crush гэсэн утгаараа биш шүү??!....даанч тэр төгсөөд явсан"

"Хөөх чи ч их ярих юмаа~ надад таалагдаж байна"

"Тийм гэж үү? Тийм ч олон хүн намайг ийм байхад дуртай байдаггүй~ Баярлалаа" гэж хэлэхдээ хацарт нь ягаан тинт орсон байлаа.

"З-за тэгвэл явж Чаныг олох уу?"

"Тэгье, явцгаая"


Жонгины ард дагаад явж байхдаа нүүрэнд нь бяцхан инээмсэглэл тодров... Тэр мөчид Жисон хэнтэй хамт байхыг хүсэж байгаагаа мэдсэн юм....


(Ирж энэ Жисоныгоо авааачээээ Минууууу😩)

"10 жил" Минсон   Место, где живут истории. Откройте их для себя