15

91 14 1
                                    

"Хэн нэгнийг ингэтлээ хайрлан гэдэг миний эрүүл мэндэд тийм ч сайн биш байх тийм үү" өөртөө асуулт тавив... "Т-тэр Жонгинтой байвал илүү жаргалтай байх юм болов уу?"

Тэр илүү инээх болов уу?
Илүү хайрлагдсан мэт санагдах болов уу?

Өөрийн төсөөлөл бодолдоо гуниглан нүдэнд нь нулимс цийлгэнэж байв. Угаалгын өрөө орох зөвшөөрөл аваад ноыл орж хүйтэн усаар өөрийгөө сэргээв.

"Чи зүгээр, чи зүв зүгээр" өөртөө итгүүлэх гэж өөртөө хэлж байхыг нь хэн нэгэн сонсов.
"Чи зүгээр үү? Хэлж байгаа чинь яагаад ч юм нэг л биш ээ" гээд Сынмин гэнт л гараад ирэв.

Мину: Илүү сайн байсангүй ээ хэхэ.

Сынмин: Юу болоов? Бүжиг? Ликс? Чанбин чиний жигнэмгийг хулгайлж байна уу?

Мину: Аль нь ч биш ээ! Гэхдээ хүний жигнэмэг гусаад байсан гар Чанбин байсан юм байна тэ??!! Би Ликсын аваад байна гэж бодож байсан !!????

Сынмин: Үүүпс мартаараййй чи юу ч мэдээгүй шүү!! Заза тэр ч яахав юу болсноо хэлээч?

Мину түүнд бүхнийг хэлэв.

Сынмин: Тэгэхээр чи тэр Жисоныг мэддэг юм байна тийм үү?

Мину: Ммхннн би тэрэнд хэтэрхий гүнзгий дурласан.

Сынмин: Гэхдээ ярьсан бүхэн чинь үнэн гэж үү?? Итгэхгүй л байгаа юм даа...
2 дугаар ангид танилцсан шилжсэн явсан хайрласаар байсан Чаныг хаясан шалтгаан болсон хүн эргэж ирсэн Жонгинд сайн гээл ААЙЙ??

Мину: Итгэхгүй байгаа бол найз баньддаа хэл тэр батлан.

Сынмин: За за.... Байз юу гэнэээ??? Тэр миний найз баньд бишш

Хэлэх үгийг нь ч дуусгалгүй Мину анги луугаа явлаа.

"10 жил" Минсон   Место, где живут истории. Откройте их для себя