#RIP_Lee_Minho
#Rest_In_Peace_Lee
таны хуудсан дээр тренд болж байна."Юу?..."
Энэ мэдэгдлийг харсан Жисоны гар чичирч эхлэн хүйтэн хөлс тасралтгүй гарч эхлэв...
Бүх үсээ зулгааж татсан ч хангалтгүй байна... Гэнэт л бүх зүйл дэндүү буруу эргэсэн.Жисоны толгойд орж ирсэн ганцхан бодол... Энэ бүгд миний буруу.
"Э-Энэ миний буруу.." өөртөө аажуухнаар хэлэх...
"ЭНЭ БҮГД МИНИЙ БУРУУ" хэмээн орилон хөлөө мэдрэхээ болин газар сөгдөн суув...Яахаа мэдэхгүй сууж байхад утас нь дуграв... Жонгин гэж хадгалсан дугаар... залгаж байна. Утсаа чанга яригч дээр нь тавиад юу хэлэхийг нь сонсов.
Жонгин: "Энэ бүгд чиний буруу! Хэрвээ чи тэгээгүй байсан бол Лину ах амьд байх байсан!! Чи бүгдийг нь сүйтгэчихлээ!
Тэр чамд юу юунаас илүү хайртай байсан! Бүр өөрийн амиа авах хүртлээ хайртай байсан. Би чамд сайн болохгүй гэдгийг мэдсээр байж яагаад надад дурлаж байгаа юм бэ!!...... Тэрний чамайг гэх сэтгэл түүнийг үхэлд хүргэсэн энийг чи ойлгож байгаа гэж найдаж байна"Утсаа таслав... Өвдөг сөхрөн сууж нулимстайгаа хутгалдаж суухад Вүүжинээс дуудлага ирэв... Авах эсэхтэй хэсэг эргэлзсэн ч авахаар шийдэв
Жисон: Б-байна уу?.... Бас л намайг буруутгах гэж ярьж байна уу?
Вүүжин: Жонгин чамруу түрүүлээд залгачихсан бололтой... Гэхдээ гуйж байна битгий ямар нэгэн тэнэг зүйл бодоорой.. Ахиад нэгийг алдахыг хүсэхгүй байна.
Хэлсэн үгийн дуусгалгүй "ТЭРНИЙ ҮХСЭН ШАЛТГААН БИ!..... Тэр явчихсан авчирж чадах нэг ч зүйл байхгүй... Би бүтэн 7 хоног сэтгэлдээ тээртэй явсан! Намайг дотроос минь идэж байна ш дээ!"
Вүүжин: Мину чамайг ийм байгаасай гэж хүсэхгүй байх байсан..
Жисон: Тийм ээ тэр тэгнэ! Анхнаасаа л буцаж түүний амьдралд орж ирээгүй байсан нь дээр байж!
Вүүжин: Амаа тат! Магадгүй Мину чамаар донтсон байж болно. Гэхдээ битгий галзуурч түүнээс болж тэнэг үйлдэл хийгээрэй. Би Минут туслах гэж хичээсэн! Гэхдээ намайг түлхсэн надад итгэ тэр одоо жаргалтай байгаа..
Жисон: Т-та түүнийг жаргалтай байгаа гэдэгт итгэлтэй байна уу? ... Би өөрийгөө яг одоо үхсэн байхыг л хүсэж байна...
Вүүжин: Яг одоо! Гэртээ харь! Хэлсэн шүү
Жисон: за...
Утсаа таслан арай гэж тэнхээ орж биеэ татан авч гэртээ харих шийдвэр гаргана алхах замдаа хүмүүсийн бичсэн сэтгэгдлүүдийг уншиж явав...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
"10 жил" Минсон
Fiksi Penggemar------------------------------------------------------------ " 10 жил хараал идсэн 10 чамгүйгээр" "Би чамайг таньдаг бил үү?" ------------------------------------------------------------ OT9 учир ямар нэгэн дургүйцэл үзэн ядалт явагдахгүй байхыг хү...