17

131 17 6
                                    

:( үнэхээр уучлаарай гэхдээ би орчуулснаас өөр юмгүй~

17 - 22 хүртэл өөрсдөө эрсдэлээ авч уншаарай сануулж байна шүү!

Чи одооч надад хайртай хэвээрээ юу?

Мину зүгээр л утасруугаа ширтэж суухаас өөр зүйл хийлгүй 5 минут гаран суув... Жонгин Хёнжин 2луу хараад "Би юу гэж хэлэх вэ" гэхэд 2уулаа мэдэхгүй гэдгээ илэрхийлэв. Гэхдээ Жонгин эргэж хараад.

Жонгин: Юу вэ 10 жил хүлээчхээд зүгээр л үнэнийг хэл. Өөр юугаа хэлдэг юм??

Хёнжин: Охин сонирхдог бол яах юм?

Жонгин: Надад итгэ тийм биш~ зүгээр л хайртай гэдгээ хэл магадгүй гэнт санаад жаргалтай төгсгөл байх ч юм бил үү^^

Хёнжин Жонгинруу хараад "Миний бодлоор Мину зүгэ-"

Мину: ЗЗАЗАЗА БИ 10 ЖИЛ ХҮЛЭЭСЭН ОДОО ТЭВЧИХГҮЙ ЮМ БАЙНА

Хёнжин: Та чаднаа!!

Жисон <3

Би (мину): Энэ Жисон мөн биз дээ тэ?

Жисон <3:  анха

Би: Ер нь бол тийм, би одоо ч чамд сайн. Сүүлийн 10 жил би чамайг мартаж чадаагүй. Чи бол тэр хөвгүүн миний Чанаас салсан шалтгаан. Миний чамайг хэр удаан хүлээсэн гэдгийг чи ойлгохгүй л байх.

Би: Чамайг байхгүй явсан гэдгийг ухаарахад үнэхээр их өвдсөн.

Би: Эргээд ирснийг чинь мэдээд очсон ч намайг ч тэр юуг ч санахгүй байгаа гэдгийг чинь мэдэхэд ч бас...

Би: Ийм л зүйл болсон өнөөдрийг хүртэл тэвчсэн одоо чадахгүй байх... Мартсан цааш явсан гэж худлаа хуцаж чадахгүй ээ~

Бичиж байх явцдаа л түүний нүдэнд нулимс цийлгэнэн байв...

Би: Гэхдээ одоо Жисон эргээд ирсэн болохоор... Өөр хэн нэгэн Жисон биш
Миний Хан Жисон ирсэн. Надаа бидний хүүхэд байсан эсэх хамаагүй ээ гэхдээ би хэлсэн үг болгоноо санаж байна.

Жисон <3: Тэр нь...?

Би: Хэзээ нэг өдөр бид гэрлэнэ. Чи намайг одоо галзуу гэж бодож байж магадгүй ч би чамд үнэхээр их хайртай.

Би: Үгээр зүйрлэшгүй тайлбарлагдашгүй их чамд хайртай.

Би: Чиний асуултанд хариулт болж чадаж байна уу?

Жисон <3: Мхн... Чадаж байна. Би юу гэж хэлэхээ мэдэхгүй байна л даа...

Жисон <3: Гэхдээ гол учир нь... Би Жонгинд хайртай... Чамд биш.

Жисон </3: Тэр гэрлэлт бол... Бид хүүхдүүд байсан... Чи хэлсэн үгнийхээ утгыг ч мэдээгүй байх... Гэрлэлт гэдэг бол маш том зүйл...

Мину ийм зүйл болно гэж гадарлаж байсан ч яг болчихно гэж төсөөлөөгүй.

Би: Мхн ойлгож байна... чиний зөв бас би хүндэлж байна.

Би: Чиний Жонгинд сайн гэдэг чинь тодорхой байсааан бас яг үнэндээ тэгж их шархлахгүй байна.. Би хэн нэгнийг өөртөө хүчээр дурлуулж болохгүй ш дээ хэхэ.

Жисон </3: Баярлалаа~ тэгэхээр өөр асуудал байхгүй юу?

Би: байхгүй ээ~ Жонгин та 2т амжилт

Жисон </3: Заа~ бас Хёнжин тэр 2т сайнуу гээд хэлчхээрэй баяртай

Би: Баяртай

Мину нулимсаа залгиж ядан хүчээр инээмсэглэн сууж байв. Жонгин юу болсныг сонирхоод "За тэгээд?" гэж асуухад.

Мину: Т-тэр сонирхсонгүй... Зүгээр л найзууд байхыг хүсэж байна...

Жонгин: Ж-Жисон таньд сайн биш гэж үү?

Мину толгойгоо сэгсрэв...

Жонгин: Гэхдээ яагаад?? Та 2 хамт байхаар заяагдсан гэмээр хүмүүс ш дээ!

Мину: Магадгүй Жисон та 2 л байсан байх... Хүчлээд яахав дээ" гэж хэлээд инээмсэглэлээ хүчлэн гаргаж байв.

Өөр зүйл хэлэлгүй ширээнээс босон кафег орхин гарав. Жонгин ардаас нь дуудсан ч тэр эргэж харалгүй явсан...

Түүний насан туршийн хайр нь 10 жил орхиод ч барахгүй хагалсан зүрхтэй үлдээсэн.


:(( Та гар уйлхаар бнудааа эсүл би ганцраа уйлад бсиму?? Уншсан хүний 10аас 9 нь уйлсан юм даа -_-
Цаашдаа бүр л хэцүү болно доо~ анхааруулж байна шүү ;)

&quot;10 жил&quot; Минсон   Место, где живут истории. Откройте их для себя