Жисоны нүд шинэхэн сургуулиа харан гайхшран зогсож байхдаа "Зүгээр дээ! Чи чадна! Бүх зүйл хэвийн байна! Чи бол күүл!"
Гэхдээ күүл байтугай ядаж сайн ч байсангүй... Сургуулийн хашааруу ороод 2 алхаад л нүүрээрэй газар унав...
Гайхалтай...
Хажууханд байсан хэдэн хүүхдүүд санаа зовсон байдалтай надруу харав... Хэд гурван сурагч шоолон инээж зогсов...
Өөрөөсөө ичсэн Жисон босох гэтэл хажуунаас хөлийн чимээ сонсогдов... Эргээд харталНүдээрэй инээсэн нүдэнд дулаахан хүү Жисоныг босоход нь туслаад "Чи зүгээр үү?... Үнэхээр их өвдсөн гэдэгт мөрийцөхөд ч бэлэн байна!"
Жисон бушуу босоод өөрийн хувцсаа гөвөн "Тэгсээ~ хамраас цус гараагүйд гайхаж байна"
"Миний нэрийг Жонгин гэдэг Yang Jeongin. Би ахлах сургуулийн нэг дүгээр анги~ Чи энд шинэ үү? Хэзээ ч чамайг харж байгаагүй юм байна. Гэхдээ чи яг Brain шиг харагдаж байна өөр нэр нь юу билээ? Аан тийм Young K чи тэрэн шиг харагдаж байна!"
"Аан хэхэ тийм ээ би энд шинэ сурагч, Америкаас ирсэн юм"
"Ү-үнэн үү? Гоё юм аа Минниэ тэнд амьдардаг байсан... Чи англиар ярьж чадах уу? Бас чи 2 дугаар анги гэхэд их хүүхэд шиг царайтай юм"
Жисон асуусан асуултанд нь юу гэж хариулахдаа эргэлзэнэ "Амм... Тийм ээ би англиар ярьдаг. 2 дугаар анги юм чинь би чамаас 1ээр ах"
"Өөөөхх өөрийн насны илүү олон найзтай болох юм сан!! Гэхдээ зүгээрээ найз байж болно биз дээ Жисүнгий~"
"Ж-жисүнгий?... Тийм ээ тэгэлгүй яахав найз байж болно, би гэхдээ англи хэлний танхимыг олохгүй байна...одоо ч дасан зохицох гэж хичээж байна ххэ"
"Аввв! Би чамд тусална!"
Жисоны нүдэнд Жонгин нүдэнд дулаахан өсвөр насны хүү байлаа... Тэрний хүүхдийнх шиг зан ааш инээмсэглэл нь яг л Жисоны type байсан юм.
"Жисонаа? Явах замдаа манай Чан гээд найзтай уулзаж болох уу? Надад гүзээлзгэнэтэй сүүний өртэй юм л даа"
Жисонд энэ нь таалагдаагүй... гэхдээ муухай сэтгэгдэл төрүүлэхгүйн тулд инээгээд толгой дохив.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
"10 жил" Минсон
Fiksi Penggemar------------------------------------------------------------ " 10 жил хараал идсэн 10 чамгүйгээр" "Би чамайг таньдаг бил үү?" ------------------------------------------------------------ OT9 учир ямар нэгэн дургүйцэл үзэн ядалт явагдахгүй байхыг хү...