Мину энэ өдөр цайндаа ороогүй... Бодолд автан сургуульд ч харагдахаа болив. Гэхдээ энэ үед Жисон тийм ч их юм бодолгүйгээр Жонгин дээр очиж цайндаа орсон. Дэргэд нь суувуу гүй юу шууд л Жисонаас асуулт асуув үүнд нь ч Жисон санаа зоволгүй хариулав.
"Тэгээд тэр надаас миний овгийг асуусан жоохон хачин биш гэж үү?? Би бараг л түүнтэй танилцсан"
Энэ үгсийг сонссон Жонгин дараа нь болсон зүйлийг илүүд сонирхож
"Чамайг овгоо хэлэхэд тэр яасанн??"Хан: "Яагаач гүй. Зүгээр л тэндээ зогсоод байсан болохоор нь хажуугаар нь зөрөөд ирсэн"
Жонгин: Хөөх хачин юм аа тэ... Хаха..." гэж хэлээд доош утасруугаа хартал Хёнжинаас чат ирсэн байв.Хёнжин: Би бараг л орж байна Жисон чамд юу хэлсэн??
Жонгин: Бараг л бүх зүйлийг!! Энэ хүүхэд чинь юу ч санахгүй байгаа юм байна??? Ямар гунигтай гээч?!
Хёнжин: Мэднэ ээ~ Заза би түүнийг олчих шиг боллоо эргээд бичьее
Утсаа халаасандаа хийн Хёнжин Минуг хайн барилга дотор орж ирэв. Түүнийг хаана байж болохыг гадарласан болохоор итгэлтэй нь аргагүй алхаж байв.
Хэдий Мину юу ч сонирходгүй юуг ч тоодоггүй хүйтэн хөндий мэт санагддаг ч тэр дотроо үнэхээр зөөлөн хүн... Ялангуяа энэ асуудал дээр. Хёнжин түүнийг сайн мэднэ... Энэ Хан гэх баньд Минугын амьдралд ямар нөлөөтэй гэдгийг ч сайн мэднэ. Чанаас салахдаа хүртэл
"Уучлаарай, чи тэр биш" гэж хэлээд салж байсныг ч мэднэ. Хэд хэд эргээд хархад Хёнжин Минуг олсон байв.Хэн ч түүний энэ байдлыг харж байгаагүй. Мину үнэхээр цөхөрсөн харагдаж байсан...
Өвдөг сөхрөн хөлөө тэврэн уйлж буй Мину... Минуг ийм байхыг харах Хёнжинд хүртэл хэцүү байлаа..Хёнжин: М-Мину? Чи зүгээр ү-
Мину: Цаашаа яв. Энэ хэний ч буруу биш. Би зүгээр.
Гэж хэлээд дээш Хёнжинлуу хархад нүд улайж хавдсан ч хүчээр инээж байв.Хёнжин юу ч хэлэлгүй зүгээр л доош суугаад түүнийг тэвэрч тайтгаруулав. Минуг арай тайван болход Хёнжин ам нээв.
Хёнжин: Би энд байна... Зүгээр л бүгдийг гарга.
Мину: *Уйлсан хэвээр* Би түүнд үнэхээр их хайртай!! Чи хэзээ ч олгохгүй их хайртай.
Хёнжин: Тийм гэдгийг чинь мэднэ ээ~ Гэхдээ одоо бүхнийг шинээр эхлэвэл яаж байна?
Мину: Шинээр эхлэх ээ?.... Чи намайг түүнийг март гэж байгаа юм уу??
Хёнжин: Гүэээ би зүгээр л ахин танилц гэсэн? Март гэж огт хэлээгүй.
Мину: Чиний зөв байх уурласанд уучлаарай. Тэр 6 настай л байсан...
Хёнжин инээмсэглээд түүнийг босоход нь туслаад "Хэзээ нэг өдөр тэр ахиад чинийх байх болно~ битгий санаа зов"
Мину: Тэгээсэй бил ээ бурхан минь
(😩Хүнийг ингэж их хайрлана гэдэг бас л... Ваааааа😩❤️10 жил хүлээнэээ гэдэг бүрр... ВААААААА)
ВЫ ЧИТАЕТЕ
"10 жил" Минсон
Fanfiction------------------------------------------------------------ " 10 жил хараал идсэн 10 чамгүйгээр" "Би чамайг таньдаг бил үү?" ------------------------------------------------------------ OT9 учир ямар нэгэн дургүйцэл үзэн ядалт явагдахгүй байхыг хү...