-1-

342 27 201
                                    

Y/n:  Ναι He ναι. Ξέρω ξέρω.

Είπα κρατώντας το τηλέφωνο σφιχτά στο ένα μου χέρι και την βαλίτσα μου στο άλλο.

Y/n: Είμαι σχεδόν εκεί. Ελπίζω να είναι έτσι όπως το περιέγραψαν στις φωτό.

Άκουσα ένα ενοχλημένο ήχο από την άλλη γραμμή και έσμιξα τα φρύδια μου.

He: Έως πότε θα σου διορθώνω τα λάθη. Το σπίτι πρώτα πάμε το ελέγχουμε και μ ε τ α το νοικιάζουμε.
Y/n: Έτσι θα γινόταν.

Άφησα μια παύση στον λόγο μου καθώς κοιτούσα γύρω γύρω.

Y/n: Αλλά δεν είχα χρόνο! Με δέχτηκαν στην σχολή οπότε μετακόμισα όσο πιο γρήγορα μπορούσα.

Την άκουσα να αναστενάζει και ρόλλαρα τα μάτια μου.

He: Και για πες? Μόνη θα μένεις?
Y/n: όχι με τον γκόμενο μου, προφανώς και μόνη μου He. Άλλωστε το σπίτι δεν είναι τεράστιο. Δυο άτομα και εάν την βγάλουμε οπότε..
He: Καλά καλά ότι πεις.

Σταμάτησα να περπατάω και άφησα την βαλίτσα μου. Σήκωσα τα γυαλιά ηλίου μου και κοίταξα ψηλά διαβάζοντας την οδό.

Y/n: He έφτασα. Σε κλείνω.
He: Πάρε με αργότερα!
Y/n: Φυσικά.

Το έκλεισα και πήρα πάλι την βαλίτσα μου.

Έβγαλα το κλειδί από την τσέπη μου και άνοιξα προσεκτικά της πόρτα της πολυκατοικίας.

Y/n: Μυρίζει ωραία! Μάλλον το διαμέρισμα θα μυρίζει το ίδιο..

Χαμογέλασα ευχαριστημένη από την δομή της κεντρικής εισόδου και μπήκα στο ασανσέρ.

Y/n: Τέταρτε όροφε σου έρχομαι!

Ακούμπησα την βαλίτσα μου προσεκτικά δίπλα μου και περίμενα.

Κοίταξα το καφέ κατώφλι της πόρτας και το κενό χρυσό ταμπελάκι Κάτω από το ματάκι.

Έβαλα το κλειδί στην πόρτα με μεγάλη όρεξη και την άνοιξα προσεκτικά.

Μπήκα μέσα σιγά σιγά παρατώντας την βαλίτσα μου μπροστά από την τηλεόραση που βρισκόταν δίπλα από την πόρτα.

Έκλεισα την εξώπορτα και κοίταξα το μέρος προσεκτικά.

Y/n: Μικρό και χαριτωμένο.
???: Ναι εντάξει Ele. Ναι. Μόλις τακτοποιήθηκα-

Είπε ένας νέος που βγήκε από ένα δωμάτιο, και θα μαντέψω πως ήταν η κρεβατοκάμαρα.

𝑺𝒑𝒚 // 𝑷𝑱𝑴 [✓]Where stories live. Discover now