Y/n: ευχαριστούμε Jin.
Του είπα ενώ φτάσαμε στο κατώφλι της πόρτας και η Ele οδηγούσε τον Jimin μέσα στο σπίτι.
Jin: μην το συζητάς...
Jm: y/n κουνήσου και έλα να με βολέψεις.Κοίταξα απελπισμένα την πόρτα ενώ άκουσα την γκαρίδα του από το υπνοδωμάτιο.
Αναστέναξα και χαμογέλασα στον Jin.
Y/n: θα τα πούμε.
Κούνησε το κεφάλι του καταφατικά χωρίς να μιλήσει και γύρισα να τον κοιτάξω αφού έκανα ένα βήμα.
Y/n: εκτός.. εάν θέλεις να περάσεις μέσα.. να πιεις έναν καφέ κάτι- φαντάζομαι και η δικιά σου σχολή ακυρώθηκε.
Έριξε ένα μικρό χαμόγελο και ένιωσα μια παρουσία από πίσω μου.
Jm: Σε φώναξα, θα έπρεπε να βρίσκεσαι ήδη μέσα.
Είπε και ετοιμάστηκε να με τραβήξει μέσα στο δωμάτιο μέχρι που η Ele έτρεξε μισό λαχανιασμένη φτάνοντας μας.
Ele: μισό δευτερόλεπτο. Μισό δευτερόλεπτο σήκωσα το κινητό μου να δω εάν μου έστειλε ο Tae και εσύ έφτασες στην εξώπορτα. Αν είναι δυνατόν.
Έτριψα το κούτελο μου και κοίταξα τον Jin.
Jin: Κάποια άλλη μέρα y/n. Αντίο.
Του χαμογέλασα και τον χαιρέτησα όπως και αυτός.
Ο Jimin με τράβηξε μέσα στο σπίτι και έκλεισε την πόρτα από πίσω μου.
Y/n: πρέπει να σου υπενθυμίζω συχνά πως δεν είμαστε ζευγάρι τρίτης ηλικίας και δεν έχω καμία υποχρέωση να σε "βολεύω" υπεροχότατε συγκάτοικε μου?
Η Ele έπνιξε ένα γελάκι και ο Jimin χαμογέλασε πλατιά.
Y/n: γιατί χαμογελάς? Δεν ήταν κομπλιμέντο ανόητε.
Έγειρε στην πόρτα για στήριξη και χαμογέλασε ακόμα πιο πλατιά από πριν.
Jm: θέλω να δω τι άλλο θα προσπαθήσεις.
Y/n: για?
Jm: Η Ele ευτυχώς δεν είναι αργή σε αυτά.Σήκωσε το κεφάλι της από το κινητό και τον κοίταξε με σηκωμένο φρύδι.
Ele: Είσαι... γεμάτος από τον εαυτό σου αυτήν την στιγμή και η καημένη δεν πιάνει τα υπονοούμενα.
Y/n: τα?
Jm: τίποτα.Είπε και μου έκλεισε το μάτι τρίβοντας μου τον ώμο πριν προχωρήσει προς την κουζίνα ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΧΤΎΠΗΣΕ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ ΠΡΙΝ ΛΊΓΕΣ ΩΡΕΣ.
Y/n: αυτός ο άνθρωπος με... Με- ΜΕ!
Ele: Σε αναστατώνει. Ναι και εσύ το ίδιο. Δίκαιο ακούγεται.
Y/n: Τι είπες?
Ele: α τίποτα εγώ? Εγώ στο κινητό μου μιλάω.
YOU ARE READING
𝑺𝒑𝒚 // 𝑷𝑱𝑴 [✓]
Fanfiction«Τσ, τι είσαι τέλος πάντων??» «Κατάσκοπος, μωρό μου» \ / \ / ★ ΥΒΡΙΣΤΙΚΌ ΠΕΡΙΕΧΌΜΕΝΟ ★ ★ ΣΚΗΝΈΣ 16+ ★ Lee y/n. Ο πιο απλός άνθρωπος που υπάρχει. Μια μαθήτρια μόλις πανεπιστημίου που μετακομίζει για την σχολή της. Park Jimin. Ένας... Ελκυστικός κατάσ...