(Δωράκιιι~ <3 ΚΑΛΈΣ ΓΙΟΡΤΈΣΣ)
Jimin's pov
Μπήκαμε μέσα στο μαύρο επιπλομένο κτήριο και περπάτησα βιαστικά πάνω στο γυαλιστερό μαύρο πάτωμα.
Μέσα στο καμουφλάζ.
Χαιρέτησα τα παιδιά και μπήκα στο γραφείο μου αφού το ξεκλείδωσα.
Jm: Καλησπέρα?
???: Συμμάζεψα τον χαμό που δημιούργησες αλλά θα σε πείραζε να είσαι πιο προσεκτικός και να αναλαμβάνεις τις ευθύνες σου??
Jm: Σε παρακαλώ Hyung. Εκτός ότι βιάζομαι έκανες και επιτέλους κάτι χρήσιμο.
???: Jimin. Κρατώ το μυστικό για να μην χάσεις την δουλειά σου. Όχι επειδή θέλω να δείξω καλοσύνη προς εσένα αλλά θα με μισήσει η y/n εάν το μάθει.
Jm: Όσον αφορά την y/n. Τα ξεκαθαρίσαμε.
???: Ξεκαθαρίσαμε? Σου έκανα την χάρη να καθαρίσω το πτώμα από το απέναντι σπίτι ώστε να μην με κυνηγάς σαν σκύλος από πίσω κάθε φορά που μιλάω στην y/n.
Jm: δεν ξέρω τι επεισόδια έχασες αλλά πλέον δεν είναι απλά η y/n. Είναι η κοπέλα μου.Με κοίταξε σε σοκ όσο εγώ ακόμα έφτιαχνα τα χαρτιά μου έτοιμα για παράδοση.
Γέλασε ειρωνικά και σηκώθηκε από την καρέκλα που καθόταν τόση ώρα.
???: Κοπέλα. Η κοπέλα σου. Σιγά να μην. Δεν είναι δα τόσο σαλιάρα να τρέξει από πίσω. Σε μισούσε μέχρι χθες.
Jm: εξηγηθήκαμε.
???: Ψεύδεσαι.
Jm: όχι δα. Πάρε την τηλέφωνο εάν θες να τα μάθεις από την ίδια. Είμαι σίγουρος πως έχεις τον αριθμό τηλεφώνου της.Είπα σηκώνοντας το φρύδι μου και με κοίταξε χωρίς να αντιδράσει.
???: Εύχομαι να μάθουν τι έκανες. Δεν θα μιλήσω εγώ επειδή είμαι τίμιος άνθρωπος. Αλλά δεν στο συγχωρώ.
Jm: λες και φταίω εγώ που της αρέσω.
???: Γνώριζες πως μου αρέσει.
Jm: όπως και εσύ. Και εσύ εάν είχες την ευκαιρία θα την έπαιρνες.Νευριασμένος έσφιξε την γροθιά του και ρολλάροντας τα μάτια του έφυγε έξω από το γραφείο μου κοπανώντας την πόρτα.
Jm: όχι που θα μου την πει εμένα ο Kim. Τσ.
Αγανακτισμένος βγήκα έξω και πλησίασα το γραφείο του ανωτάτου Kim.
Kim: καλησπέρα.
Είπε αφότου μπήκαν εφόσον είχα χτυπήσει πόρτα.
Jm: καλησπέρα.
Έδωσα τον φάκελο χαρτιών μου και έκατσα νευρικά στην καρέκλα.
Kim: ακούω λοιπόν.
Jm: Δεν έχω ενημερώσεις πολλές.. μια από τις τρίδυμες αδελφές είναι νεκρή λόγω στομαχικής δηλητηρίασης και υπερκατανάλωση νικοτίνης..
Kim: πως??
Jm: συνέβη κατά την διάρκεια της αποστολής μου..
Kim: εσύ Ευθύνεσαι??
YOU ARE READING
𝑺𝒑𝒚 // 𝑷𝑱𝑴 [✓]
Fanfiction«Τσ, τι είσαι τέλος πάντων??» «Κατάσκοπος, μωρό μου» \ / \ / ★ ΥΒΡΙΣΤΙΚΌ ΠΕΡΙΕΧΌΜΕΝΟ ★ ★ ΣΚΗΝΈΣ 16+ ★ Lee y/n. Ο πιο απλός άνθρωπος που υπάρχει. Μια μαθήτρια μόλις πανεπιστημίου που μετακομίζει για την σχολή της. Park Jimin. Ένας... Ελκυστικός κατάσ...