-21-

185 22 51
                                    

{..}

Jm: Και ναι... δεν ξέρω που να σε αφήσω.
Y/n: σιγά! Μπορώ να μείνω μόνη μ-
Jm: ήξερα πως θα το πεις αυτό. Και δεν αποτελεί επιλογή.
Y/n: Είμαι μια χαρά.. στην τελική θα σπάσω και κανένα βάζο σε καποιανού κεφάλι εάν χρειαστεί.
Jm: στην κατάσταση σου?
Y/n: σιγά! Μια ψύξη έχω!
Jm: μια ψύξη.

Είπε και έτσι όπως καθόταν δίπλα μου τέντωσε το χέρι του γρήγορα έτοιμος να μου χτυπήσει το πρόσωπο.

Έσκουξα και κάλυψα το πρόσωπο μου με τα χέρια μου αλλά από το σπίτι σφίξιμο στον αυχένα μου ένιωσα τον οξύ πόνο να χαιρετάει.

Κλαψούρισα και αναστέναξε πιάνοντας τον αυχένα μου για να με τρίψει απαλά έτσι όπως ξάπλωνα πάνω του.

Jm: χαζούλα.
Y/n: Σταμάτα. Θα τα βγάλω πέρα. Να ευχαριστηθείς την ενημέρωση και το ταξίδι σου.

είπα με δυσκολία επειδή πονούσα από το τρίψιμο.

Jm: ανησυχώ. Είναι τρεις μέρες όχι ένα βράδυ..
Y/n: Να μην ανησυχείς.

Είπα κλείνοντας τα μάτια μου κουρασμένη.

Μου φίλησε το μέτωπο με διάρκεια και έπιασε τα μάγουλα μου.

Jm: γιατί είσαι κόκκινη.. φαίνεσαι ζεστή. Θα πάω να φέρω το θερμόμετρο.

Μούγκρισα ελαφρά μέσα από τον ελαφρύ ύπνο που ξεκίνησα να κάνω και δεν κουνήθηκε.

Έγειρα το κεφάλι μου ώστε να ξαπλώνω καλύτερα πάνω στο στήθος του και έτριψα την μύτη μου στο φούτερ του.

Έβαλα το χέρι μου μέσα στην μεγάλη τσέπη του φούτερ του ώστε να ζεσταθούν τα άκρα μου και έσφιξα το ύφασμα.

Jm: ένα λεπτό. Ένα λεπτό και το ξύπνιο σου πρόσωπο έχει τόση μεγάλη διαφορά από το κοιμισμένο.

Ψιθύρισε και μου χάιδεψε τα μαλλιά ενώ πέρασε το χέρι του από την άλλη μεριά της τσέπης του φούτερ του ώστε να μου πιάσει το χέρι που βρισκόταν εκεί.

Έδεσε τα δάχτυλα μας έκλεισε τα μάτια του.

Jm: Καληνύχτα y/n μου..

{....}

Άνοιξα τα μάτια μου στον σπαστικό ήχο και μούγκρισα στέλνοντας το κεφάλι μου μπρούμυτα σε κάτι σκληρό.

Από την μυρωδιά θα υποθέσω πως ήταν το στήθος του Jimin.

Jm: y/n.. πρέπει να σηκωθώ..
Y/n: 5 λεπτά ακόμα..

Τον άκουσα να γελάει και με έσφιξε στην αγκαλιά του.

Jm: Δεν ήξερα ότι ήσουν τόσο αγκαλίτσας.

𝑺𝒑𝒚 // 𝑷𝑱𝑴 [✓]Where stories live. Discover now