-10-

217 22 167
                                    

Jm: εσύ το έκανες πρώτη!
Y/n: ΓΑΜΏ ΣΟΥ! Και να ήθελα να ξεχάσω το πρώτο, δεν γίνεται. Υπάρχει και δεύτερο τώρα.
Jm: και τρίτο.

Είπε αδιάφορα αρπάζοντας το κινητό του πηγαίνοντας πίσω στο κρεβάτι του.

Στρόφαρα τα μάτια μου και του γύρισα πλάτη βγάζοντας την μπλούζα μου.

Jm: ξαφνικά ελεύθερη?
Y/n: αφού το κάνεις και εσύ μπορώ και εγώ.
Jm: Ακόμα είσαι υπό Την επηρεία αλκοόλ??
Y/n: Όχι.

Είπα γελώντας ανοίγοντας το σουτιέν μου βγάζοντας το έχοντας πλέον την γυμνή μου πλάτη φάτσα κάρτα στο πρόσωπο του.

Καλύψα καλά το στήθος μου και προχώρησα μέχρι την ντουλάπα τραβώντας μια πετσέτα.

Jm: Δ-δεν καταλαβαίνω-
Y/n: μπάνιο θέλω να κάνω, τι να καταλάβεις? Επίσης από ότι βλέπω η πόρτα "έσπασε" μαγικά οπότε πρέπει να το συνηθίσω να αλλάζω έτσι.

Είπα όσο είχα δέσει την πετσέτα γύρω μου και έριξα το σορτσάκι μου στο πάτωμα.

Έβηξε διακριτικά και χαμογέλασα σατανικά.

Y/n: Ότι δεν είδες χθες το βράδυ θα το δεις καταλάθος τώρα άρα τι τσιτώνεσαι?

Του είπα προφανώς ειρωνικά και τον κοίταξα που προσπαθούσε να συμμαζευτεί πάνω στο κρεβάτι του.

Είχε σφίξει τα μπούτια του μεταξύ τους και την γροθιά του στο μαξιλάρι του κοιτώντας αδιάκριτα τον λαιμό μου.

Jm: είσαι υπέρ των σημαδιών?
Y/n: ...Τι σημάδια?
Jm: στο σώμα.
Y/n: πιπιλιές?
Jm: Χμ.

Είπε γλύφοντας τα χείλη του.

Y/n: Ναι γιατί?

Είπα φτιάχνοντας το μαλλί μου στον καθρέπτη.

Ξέρω που το πάει και μου αρέσει να τον πειράζω.

Jm: ήμασταν τόσο κοντά χθες στο να κάνουμε το μεγάλο. Να σου αφήσω σημάδια στον λαιμό, μου επιτρέπεις?

Γέλασα δυνατά και τον κοίταξα.

Y/n: Αωωω κάποιος πήρε πολύ στα σοβαρά τα χθεσινάααα. Δεν πειράζει λάθη γίνονται.

Του είπα κλείνοντας του το μάτι και βγήκα έξω από το δωμάτιο έτοιμη να μπω στο μπάνιο.

Jm: με αναστατώνει.

Κοίταξε προς τα κάτω και αναστέναξε βαριά κλείνοντας τα μάτια του έτοιμος πάλι για ύπνο.

Μπήκα τρέχοντας μέσα στο μπάνιο και κοπάνησα την πόρτα κλειδώνοντας την.

Στηρίχτηκα στον νιπτήρα και με κοίταξα στον καθρέπτη σχεδόν λαχανιασμένη.

𝑺𝒑𝒚 // 𝑷𝑱𝑴 [✓]Where stories live. Discover now