(-ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΕΦΆΛΑΙΟ-)
(!ΜΕΓΑΛΟ!)Πάρκαρα στην πιλοτή και έτρεξα μέχρι πάνω στον όροφο μας.
Άνοιξα την πόρτα και κοίταξα τριγύρω.
Jm: y/n? Y/n??
Περιφέρθηκα σε όλα τα δωμάτια αλλά δεν βρήκα τίποτα.
: Ο? Κύριε Park.
Γύρισα και κοίταξα τον άνδρα στην πόρτα.
Ήταν ο ενοικιαστής.
Jm: ο γεια σας κύριε Jung.
Υποκλίθηκα και τον πλησίασα.
Jm: πείτε μου.
Jung: ήρθα.. για το ενοίκιο.. ήρθα και νωρίτερα αλλά δεν άνοιξε κανείς.
Jm: Πριν πόσο ήρθατε?Είπα όσο έψαχνα το πορτοφόλι μου.
Jung: Κατά το απόγευμα.. έχει..
Τον κοίταξα όταν σταμάτησε και έσμιξα τα φρύδια μου.
Jm: κύριε Jung είναι 2:00 το πρωί..
Γέλασε άβολα και έτριψε τον λαιμό του.
Jung: Βασικά να είμαι ειλικρινής ήρθα να ελέγξω εάν είστε καλά. Όχι για το ενοίκιο.
Σήκωσα το φρύδι μου προβληματισμένος και μου έκανε σήμα να περάσει μέσα αφού κοίταξε τον διάδρομο.
Τον έβαλα μέσα και έκλεισα την πόρτα.
Jung: είδα κάτι ψηλούς τυπάδες με μαύρες κουκούλες. Δεν τους έχω ξαναδεί, δεν είναι κάτοικοι της πολυκατοικίας.
Jm: και τι έκαναν? Συγνώμη δεν γνωρίζω τίποτα, μόλις γύρισα από ταξίδι...Είπα όσο του έβαζα ένα ποτήρι νερό.
Φαινόταν.. χλωμός.
Jung: Η Κοπέλα που έμενε εδώ? Η Κυρία Lee? Είναι εντάξει?
Βγήκα από την κουζίνα και ξεφύσηξα δίνοντας του το ποτήρι νερό.
Με ευχαρίστησε και έβαλα τα χέρια μου στις τσέπες μου.
Jm: αλήθεια.. δεν ξέρω. Σας λέω έλειπα.. Γιατί ρωτάτε?
Jung: όταν είχα έρθει για το ενοίκιο που σου είπα νωρίτερα ήρθαν και αυτοί όταν άνοιξα την κάτω πόρτα..Πήραν τις σκάλες πήρα το ασανσέρ. Έφτασα αργότερα από αυτούς και όταν τους είδα κρύφτηκα πίσω από το φυτό που έχετε στον διάδρομο.. φαινόντουσαν βίαιοι και-
Jm: Στο διαμέρισμα μας ήρθαν?Τον διέκοψα ενοχλημένος που δεν έκανε κάτι και αγχωμένος κοίταξα τον σύρτη της πόρτας.
Jung: Ναι... Η Κυρία Lee τους άνοιξε την πόρτα και την πήρανε..
Jm: πήρανε?? Δηλαδή??
Jung: Δεν φαινόταν να αντιδράει μετά από ένα σημείο. Την τραβήξανε έξω όσο χτυπιόταν και έπειτα σταμάτησε να τραβιέται και ακολούθησε.
Jm: ακολούθησε ή την σέρνανε??
Jung: δεν θυμάμαι.. δεν είδα καλά.. αλλά για αυτό ρώτησα.. ίσως είχε γυρίσει.
Jm: είδατε μήπως που πήγαν?
Jung: έφυγαν προς εκείνη την μεριά.
YOU ARE READING
𝑺𝒑𝒚 // 𝑷𝑱𝑴 [✓]
Fanfiction«Τσ, τι είσαι τέλος πάντων??» «Κατάσκοπος, μωρό μου» \ / \ / ★ ΥΒΡΙΣΤΙΚΌ ΠΕΡΙΕΧΌΜΕΝΟ ★ ★ ΣΚΗΝΈΣ 16+ ★ Lee y/n. Ο πιο απλός άνθρωπος που υπάρχει. Μια μαθήτρια μόλις πανεπιστημίου που μετακομίζει για την σχολή της. Park Jimin. Ένας... Ελκυστικός κατάσ...