Με κοπάνησε στον τοίχο και στάθηκε μπροστά μου.
Jm: Δεν μπορείς να προσέχεις για μια φορά?
Ele: Jimin δεν φταίει Σταμάτα.Είπε ενώ έγραφε στο κινητό της στον καναπέ.
Jm: Το ξέρεις πως ο Hyung δεν θα σας έσωζε έτσι??
Y/n: μια χαρά το πήγαινε.Γέλασε Ειρωνικά και κοίταξε αλλού φεύγοντας από μπροστά μου.
Jm: Δεν ξέρω τι στο διάολο φέρνει όλους τους στόχους μου σε εσένα. Έχεις κάτι που βρωμάει αθωότητα μάλλον. Κάτι που βρωμάει θύμα.
Είπε κοιτώντας το τραπέζι ενώ στηριζόταν σε αυτό.
Ele: Jimin σου είπα ηρέμησε λίγο.
Είπε από τον καναπέ ακόμα γράφοντας κάτι.
Jm: Πως να ηρεμήσω ρε Ele?? Θα σκοτωνόταν και αυτή και ο Hyung!
Y/n: πως φταίω εγώ?? Για απλό διάβασμα πήγα!
Jm: τέρμα οι έξοδοι και θα σε συνοδεύω παντού.
Y/n: τρελάθηκες?? Έχω ζωή!
Jm: Μέχρι να τελειώσω την αποστολή μου η ζωή σου καταργείται και εσύ θα χωθείς δυστυχώς στην δικιά μου.
Y/n: για τι με πέρασες?
Jm: Εάν ήξερες kick boxing Όπως ισχυρίζεσαι και πηγαίνεις 8 χρόνια σκοποβολή στην κατασκήνωση σου γιατί δεν έκανες κάτι προηγουμένως??Κοίταξα κάτω και στραβοκατάπια.
Ele: Jimin! Ένα ήσυχο κορίτσι είναι! Γιατί να ορμήσει στα όπλα?? Άσε που ο Jin δεν θα την άφηνε. Επιλογή του.
Jm: Δεν ξεκινάω για αυτόν. Τόσα χρόνια κατάσκοπος και κάλεσε από το κινητό αντί να φοράει την συσκευή.Είπε γεμάτος νεύρα και ρόλλαρα τα μάτια μου.
Y/n: Γιατί νευριάζεις Τόσο? Επειδή δεν πρόλαβα να σου πω που είναι οι χυμοί πριν υποτίθεται πεθάνω?
Jm: επειδή πράττεις ηλίθια.
Y/n: Πως στο διάολο φταίω εγώ για την πεντηκοστή φορά!
Jm: Απλά μπες στο δωμάτιο και μείνε εκεί.
Y/n: Δεν κατάλαβες! Εάν θες να με συνοδεύεις παντού κάνε το αλλά εγώ σπίτι δεν μένω!
Ele: y/n...
Y/n: συγνώμη Ele. Αλλά δεν μου αρέσει το σπίτι και δεν έκανα τίποτα λάθος για να την πληρώσω εγώ. Αυτός με τράβηξε σε όλη του την αποστολή.
Jm: Και δυστυχώς θα μείνεις. Με βλέπεις πρόθυμο να συνεργαστούμε? Καθόλου. Γι'αυτό βούλωσε το.
Y/n: μιλά καλύτερα μην σου έρθει η καρέκλα στο κεφάλι!
Jm: α μπορείς να την πετάξεις σε εμένα αλλά όχι στον στόχο.
Ele: Jimin έλα να σου μιλήσω λίγο.Είπε σοβαρά τραβώντας τον μαζί της στην κουζίνα ενώ αυτός δεν ξεκολλούσε το βλέμμα του από πάνω μου.
Μπήκαν μέσα και έκλεισαν την πόρτα.
Ele's pov
Ele: την έχουν υποπτευθεί. Ξέρω πως θες να την προστατέψεις-
Jm: ούτε καν.
Ele: Σκάσε γι'αυτό γίνεται ο καυγάς αλλιώς θα την άφηνες να πάει στα κομμάτια.
YOU ARE READING
𝑺𝒑𝒚 // 𝑷𝑱𝑴 [✓]
Fanfiction«Τσ, τι είσαι τέλος πάντων??» «Κατάσκοπος, μωρό μου» \ / \ / ★ ΥΒΡΙΣΤΙΚΌ ΠΕΡΙΕΧΌΜΕΝΟ ★ ★ ΣΚΗΝΈΣ 16+ ★ Lee y/n. Ο πιο απλός άνθρωπος που υπάρχει. Μια μαθήτρια μόλις πανεπιστημίου που μετακομίζει για την σχολή της. Park Jimin. Ένας... Ελκυστικός κατάσ...