-25- : Επίλογος

262 24 248
                                    

(!ΜΕΓΑΑΑΑΛΟΟΟ ΕΕΕΙΙΙ!)

Y/n: Αλλά αξίζεις και εσύ..

Πάτησε την σκανδάλη και χτύπησε κατευθείαν το στομάχι της Nena.

Αυτή την κοίταξε σοκαρισμένη και και πίεσε γρήγορα την στομαχική της περιοχή ώστε να μειώσει το αίμα.

Η Yena πλησίασε γρήγορα την Nena και οι τρεις άνδρες επιτέθηκαν στην y/n.

Εκείνη πέταξε το όπλο της πάνω στο πρόσωπο ενός από τους τρεις και τρομαγμένη έσκυψε αποφεύγοντας την γροθιά του άλλου.

Σύρθηκε μέχρι το όπλο που είχε πετάξει και πιάνοντας το γρήγορα στόχευσε πάλι έναν από τους άνδρες.

Την ώρα που όπλισε το όπλο άλλο ένα όπλισε ταυτόχρονα ακριβώς από πίσω της.

Έμεινε σταθερή καταλαβαίνοντας πως κάποιος την στόχευε από πίσω και ησυχία σκέπασε το δωμάτιο.

Σιγά σιγά έσπασε το κράτημα της και σήκωσε τα χέρια της αριστερά και δεξιά από το κεφάλι της ακόμα κρατώντας το όπλο.

Έριξε το βλέμμα της στο δικό μου και μου χαμογέλασε πλάγια.

Τι ψυχραιμία είναι αυτή.

Από πού ξεφύτρωσε.

Κοίταξα την Yena που ακόμα την στόχευε και η y/n έριξε το όπλο από το χέρι της ακόμα έχοντας τα ψηλά.

Jm: Δεν θες να σκοτώσεις αυτήν. Εμένα θέλεις.

Προσπάθησα να πείσω την Nena και να κερδίσω μερικό χρόνο.

Δεν απάντησε κανείς τίποτα.

Η Nena ακόμα πίεζε στο πάτωμα την κοιλιά της και η Υena στόχευε σταθερά την y/n.

Nena: έσπασες y/n.

Ψιθύρισε ώστε να ξανά πάρει την y/n στο δικό της μέρος και η y/n έγειρε ελαφρά το κεφάλι της στα πλάγια ώστε να κοιτάξει με την άκρη του ματιού της την Nena.

Y/n: Δεν έσπασα.

Είπε γεμάτη θάρρος και στραβοκατάπια.

Y/n: εξαρχής δεν είχα σπάσει. Απλώς σε κορόιδεψα.

Συνέχισε και έκλεισα τα μάτια μου σφιχτά.

Y/n.. δεν είναι η σωστή στιγμή να γίνεις γκόμενα.

Yena: Στην θέση σου δεν θα την τσίτωνα παραπάνω. Μια σφαίρα θες.
Y/n: Ρίξε την.

Συνέχισε χωρίς να τραυλίσει και κοίταξε τα νύχια της όσο είχε σηκωμένα τα χέρια της.

𝑺𝒑𝒚 // 𝑷𝑱𝑴 [✓]Where stories live. Discover now