🌼Minden képen, ahol szerepelnek férfiak, az adott színész arcát képzeljétek rá. Kapjátok elő a fantáziátokat és lássátok az adott szituációt az adott személyekkel.
Mindnekinek jó olvasást! 🌼Van egy elméletem miért mindig az én lakásomban részegedünk le. Mert egy lépcsőnyire van a kávézó, így ezáltal nem kell meghalniuk míg kézhez kapnak egy forró koffein adagot.
Minden reggel ugyan az a felállás, Seb és én fent a szobámban alszunk, Bekka és Tom pedig a kanapémon szunyókálnak. Több kevesebb sikerrel.
Ma reggel szintén felvettek egy érdekes alvási pozíciót, így a helyzett szinte kiabált azért, hogy lefotózzam. Elvégre ez a munkám. Majd bosszúból a bevásárlóközpontos képért, meg is osztottam az Instagram oldalamon.@AnneBlack
x Home x@AnneBlack: én mondtam nektek, hogy húzzátok ki azt a kanapét🤦♀️😂
/@BekkaW, @twhiddleston/|like and comment: 8, 901 897|
@lokifangirl: awwwww de cukik együtt😍😍😍
@Tomhiddleston_girlfriend: akkor most már muszáj leszek elrabolni a pasit!🥲😂
@AnneBlack: nem adhatjuk Tomot.😋@anthonymackie: @AnneBlack most beköltözött hozzád a gerle pár?
@AnneBlack: csak akkor alszanak itt ha nagyon részegek. Vagyis majdnem minden este.😅😄
@robertdowneyjr: és minket miért nem hívtok?
@AnneBlack:na és te minket?🧐|további kommentek (794)|
Kuncognom kellett, a jobbnál jobb hozzászólásokon. Nagyjuk abból állt, hogy irigykedtek Bekkára mert elnyerte Loki szívét.Találgattak a 14 éves kislányok, hogy ki lehet Tom nagy szerelme. A maradék pedig a mi nyilvános beszélgetésünk volt a következő buliról.
-Min kuncogsz Törpilla?-karolt át hátulról Seb.
-Nézd!-nyújtottam a mobilom neki. Nagyjából végigpörgette a kommenteket, majd ő is jót derült, az emberek, inkább lányok kreatív megoldásain Tom elrablásával kapcsolatban. -Én mondtam, hogy húzzák ki a kanapét.
-Ennyi erővel egy ágyat is vehetnénk nekik ide a nappalidba. Amennyi éjszakát itt töltenek.
-Engem különösebben nem zavarnak.-fordultam a kávéfőző irányába, kötelezően Sebbel a sarkamban. Bújt mint egy kölyök kutya.-Akarok egy kutyát.-váltottam hirtelen témát.
-Ez most honnan jött Manóm?-nézett le rám érdeklődve. Aghhh még mindig olyan magas.
-Már régóta érik bennem. És most hangosan kimondtam. Csak ennyi. Kérsz kávét?-ugrottam megint egy másik témára.
-Milyen kérdés ez kérem?-lépett el mellőlem.-Valahogy összekaparom a talajtorna gyakorlatozóinkat. -mondta Seb, majd elkezdte Bekka lábát kivadászni Tom alól. Ölébe kapta az alvó lányt és lefektette a másik kanapéra, közvetlen szembe Tommal. Majd a pasit is feljebb tolta az ülőalkalmatosságon és vissza battyogott hozzám.
YOU ARE READING
Black and White Gallery
FanfictionKét őrült lány. Egy véletlen. És kettő még őrültebb szerelem. ❗️a történet kitalált❗️ Kezdet: 2021.08.15 Vége: ?