Pt.1

807 41 5
                                    

*Sapnap szemszöge*

Ma korán keltem a suli miatt, borzasztóan fáradt voltam, viszont meg kell próbálnom valamit varázsolni magamból hiszen Karl is ott lesz és tetszeni akarok neki szóval muszáj lesz, vagyis hát meg kell próbálni hátha összejön. De azért nem akarom hogy egyből rájöjjön lehet hogy nem lenne utána jó a barátságunk, szóval félek is ettől, úgyhogy nem kéne neki egyhamar elmondanom, de egyszer úgy érzem hogy muszáj lesz. Nah össze is készültem egy fekete szakadt farmert vettem fel egy fehér pulcsival. Le is indultam reggelizni. Anya sütött egy kis palacsintár szóval be is faltam az összeset, és fel is vettem a cipőmet és indultam is a suliba. Út közbe bementem a boltba venni egy kis monstert. És közben össze is futottam Dreamel, össze is pacsiztunk. És indultunk a suliba. Út közben beszélgettünk.

Dream: Na és hogy állsz Karlal? - mondta sunyin mosolyogva.

Sapnap: Ahh.. Nagyon félek neki elmondani szóval hagyjuk is. És te George-al.

Dream: Same. De szerintem én elmondom neki hamarosan.. Bár szerintem ő is kedvel ugyanis ha flörtölök vele akkor egy kicsit elpirul szóval szerintem simán menni fog.

Sapnap: Ennek örülök hogy neked összejön, persze nem örülök előre hisz bármi történhet.

Dream: Hát igen. De szerintem jól fogja fogadni, vagyis igen hát remélem.

Sapnap: Na de siessünk mert el fogunk késni.

Dream: Igen lehet hogy sietni kéne.

Már konkrétan futottunk hogy oda érjünk a suliba, vagy 5 percünk volt beérni. Végül sikerült beérnünk és 2 perccel utána csengettek be mikor beértünk a terembe. Dream oda ült George mellé és köszönt neki. Én meg mentem is Karlhoz.

Sapnap: Szia Karl!

Karl: Szia Sapnap!

Sapnap: Most milyen óránk is lesz?

Karl: Matek, jah és dolgozat lesz.

Sapnap: Micsoda? - akadtam ki.

Karl: Igen, nem tudtad?

Sapnap: Nem. Fasza tuti egyes lesz. Mint általában mindig nekem nem megy a matek.

Karl: Nyugi majd segítek. És ha szeretnéd segíthetek majd a matekban korrepetálhatlak. Persze csak ha szeretnéd. - mondta mosollyal az arcán.

Sapnap: Persze nagyon örülnék sőt örülnék neki. Jah és köszönöm.

Karl: Nagyon szívesen.

*Óra után*

Sapnap: Karl.

Karl: Igen?

Sapnap: Még egyszer köszönöm. És mikor fogsz rá érni hogy segíts majd nekem?

Karl: Igazából ma is ráérek majd, de majd az utolsó óra után úgyis megbeszéljük. Okés?

Sapnap: Okés.

Karl: Nah én mentem is a büfébe úgyanis éhen halok. Majd talizunk a kövi órán.

Sapnap: Okés. Menj csak.

Ezután rohantam is megkeresni Dreamet. Meg is láttam George-al, ölelkeztek, nagyon boldognak tűntek. Gondoltam biztos össze jöttek. Ezért inkább nem is zavarom őket. Inkább megkeresem quackity-t hogy legalább valakivel beszélgessek. Mivel tudtam hogy kint lesz az udvaron ezért oda is mentem. Láttam hogy egyedül van de könyvet olvasott ezért megprobáltam megilyeszteni, de sajnos észre vett amit nem is értek.

Quackity: Nem jött össze. - Nevetett ki.

Sapnap: Haha, nagyon vicces. - nevettem én is.

Quackity: Nah és mi szél hozott ide ki?

Sapnap: Hát gondoltam jövök veled beszélgetni, hisz semmi dolgom sincs, Dream meg el van foglalva George-al szóval, nem akartam zavarni őket.

Quackity: Ohh.. Össze is jöttek? - kérdezősködött.

Sapnap: Hát azt még pontosan nem tudom, de meglehet hisz ölelkeztek, szóval meglehet hogy igen. De majd úgyis elmondják.

Quackity: Nah igen, és te hogy vagy Karlal? - nézett rám huncutan.

Sapnap: Hát még semmi nincs. Viszont majd korrepetálni fog matekból szóval ott lesz időm kicsit jobban össze barátkozni. És hátha kitudja nagy szerencsével lehet hogy összejövünk, de persze benne van a pakliban hogy nem, szóval erre a válaszom hogy még nem tudom.

Quackity: Huha, hát ez szuper. És mikor fog korrepetálni?

Sapnap: Hát elvileg ma délután de nem biztos.

Quackity: És kinél lesztek?

Sapnap: Uhh.. Azt még nem tudom, mert utolsó óra után beszéljük meg hogy mi is lesz igazából. De ha nálam lesz akkor össze kell pakolnom hisz a szobám olyan mintha egy atombomba robbant volna.

Quackity: Nah de akkor majd szólj hogy mi lesz hogy lesz, okés?

Sapnap: Persze, majd elmesélek mindent. Na de most megyek órára. Szia.

Quackity: Igen én is megyek. Szia.

És mentem is be a terembe.

*Na ez lenn eaz első rész, majd lesznek hosszabb részek hisz ez még számomra rövid, és ahogy ismerem magam sokat fogok még írni. *

KarlnapWhere stories live. Discover now