Pt.6

460 31 4
                                    

*Sapnap*

Reggel a szokásos ébresztőre keltem fel, ki keltem komásan az ágyból. Mentem a fürdőszobába megmostam az arcomat hogy hátha jobban felkelek. Vissza mentem a szobába és felöltöztem, egy fekete pulcsit vettem fel és egy szürke farmert. És lementem reggelizni.

Sapnap: Jó reggelt anya!

Sapnap anya: Jó reggelt!

Megreggeliztem, felvettem a cipőmet és indultam a suliba. Most kivételesen kicsit hidegebb volt mint tegnap. De nem foglalkoztam nagyon vele hisz már úgyis lassan ősz lesz, szóval ez ki számítható volt hogy egyre hűvösebb lesz. Oda is értem a suliba és be mentem a terembe és vártam Karlt.

*Karl*

Most valahogy kivételesen felkeltem az első ébresztőmre, pedig általában a második vagy a harmadikra szoktam felkelni. Kikeltem és be mentem a fürdőbe arcot mosni, lementem reggelizni.

Karl anya: Jó reggelt! Mit szeretnél reggelizni?

Karl: Jó reggelt! Hát nem is tudom, talán egy kis bundás kenyeret.

Karl anya: Rendben, máris csinálom. Addig menj fel és öltözz fel.

Karl: Rendben.

Fel is mentem viszont fogalmam sem volt hogy mit vegyek fel. Végül egy fekete farmer és egy eléggé színes pulcsi mellett döntöttem amit nagyon szeretek, és elpakoltam a táskámba a pulcsival együtt, és lementem vissza a konyhába.

Karl: Kész vagyok, le is hoztam a cuccomat hogy ne keljen majd felmennem érte.

Karl anya: Rendben, kész is lett a reggeli, egyél én viszont megyek a munkába, szia fiam, legyen szép napod. - és adott egy puszit a fejemre.

Karl: Szia anya.

Megettem és indultam a suliba, mert azért nem akarok elkésni sem. Fél úton voltam mikor be mentem a boltba venni egy monstert. Itt is vagyok a sulinál be mentem, a folyosón mentem mikor össze futottam George-al.

George: Szia Karl. - köszönt oda.

Karl: Szia George. - köszöntem vissza.

George: Mesélj milyen volt a hétvégéd?

Karl: Elég jó.. Neked?

George: Dreamnél voltam. Játszottunk egész hétvégen.

Karl: Nah szuper, nálam Sapnap volt szombaton.

George: Uhhh... És hogy haladnak a dolgok? - mosolygott rám huncutan.

Karl: Hát még nincs semmi nagyon, de remélem hamarosan lesz.

George: Hát én szurkolok nektek.

Karl: Köszi.

George: Nah én megyek is Dreamhez. - de mielőtt elindult volna rám kacsintott.

Es indultam is be a terembe ahol már Sapnap várt, azaz csak ott ült a padunknál.

Karl: Szia Sapnap. - köszöntem oda.

Sapnap: Szia Karl. - köszönt vissza.

Karl: El hoztam a pulcsidat. - nyújtottam neki.

Sapnap: Ohh... Köszi. - vette el tőlem.

Karl: Végül nem mostam ki, teljesen ki ment a fejemből, ne haragudj.

Sapnap: Semmi baj, úgyis azt mondtam hogy nem szükséges ki mosnod. - mosolygott ugyan úgy rám.

Karl: Akkor jó.

És le is ültem mellé. Kipakoltam matekra mert az lesz az első óránk kivételesen, most nem írtunk dolgozatot az órán szóval örültem neki. Viszont a következő óránk az biosz lesz és abból viszont dogát írunk. Mit ne mondjak örültem neki.

KarlnapWhere stories live. Discover now