*Karl*
Nem sokat aludtam, nagyon fájt a lábam, az éjszaka közepén is felkeltem egy csomószor. Sapnap át fordult a másik oldalára közben szóval, ki tudtam valahogy mászni az ágyból, felállni nem ment valami könnyen de már, fel bírtam állni de csak pár másodpercre mert utána éreztem hogy össze esem. És amilyen béna vagyok hangot is csaptam és fel is kelt Sapnap.
Sapnap: Karl?
Karl: Igen?
Sapnap: Mi történt?!- ekkor fordult át és látta hogy a földön vagyok.
Karl: Semmi...
Sapnap: Hát én nem úgy látom. Miért nem keltettél fel?
Karl: Nem akartalak, olyan szépen aludtál. - basszus ezt most tényleg kimondtam.
Sapnap is le fagyott mint én, az arcát nem láttam teljesen, mert még azért sötét volt a szobában.
Sapnap: öhm. Hadd segítsek. - szakította félbe.
Karl: Igazából wc-re indultam volna. - böktem ki végül.
Sapnap: Ohh.. Figyelj megoldható. Majd rá ülsz mert állni nem tudsz.
Karl: Igen, igen.
Sapnap: De segítek addig elmenni. Utána szólj ha végeztél és vissza viszlek a szobába.
Karl: Okés.
Be is mentünk a fürdőszobába, le ültem egyenlőre csak a wc-re és mondtam hogy ki mehet, utána fel álltam és fel hajtottam a wc ülökét és rá ültem, elvégeztem a dolgom. Mentem kezét mosni kicsit nehezen ment de sikerült, utána vissza ültem az ülökére, és hívtam Sapnapet.
Karl: Végeztem.
Sapnap: Okés, jövök.
Be jött és vissza vitt, le ültem az ágyra.
Sapnap: Éhes vagy?
Karl: Egy kicsit.
Sapnap: Akkor hozok neked kaját, maradj itt. Jó?
Karl: Rendben.
Sapnap: Biztos? Nem úgy mint múltkor.
Karl: Biztos.
Sapnap: Jó, egy pár perc és jövök, sietek.
Karl: Oké, én itt várlak. De mostmár tényleg.
Sapnap: Jó.
*Sapnap*
Le indultam reggelit készíteni, sütöttem egy kis palacsintát, most ahhoz volt kedvem. Remélem Karl is örülni fog, szeretettel készül. Tényleg azt mondta hogy olyan szépen aludtam? Ezek szerint nézett miközben aludtam, ez egyben para és aranyos. Mindegy is most ne ezen gondolkozzak, kész is irány felfelé. Ki tettem tányérra a palacsintákat és nutellát is tettem hozzá. Mentem is fel a lépcsőn, utána a szokásos folyosó és a szoba, ahol ott van életem szerelme csak ő nem tud róla.
Sapnap: Meg jöttem. Remélem jó lesz a palacsinta.
Karl: Uhh, tökéletes.
Oda is nyújtottam neki majd elvette és közösen meg is ettük, utána le vittem a tányérokat és vissza mentem Karlhoz.
Sapnap: Hogy érzed magad?
Karl: Hát a tegnaphoz képest talán egy fokkal.
Sapnap: Hát jó is meg nem is egyben.
Karl: Hát igen. - közben a földet nézte.
Sapnap: Szerintem jobb hogyha te vissza fekszel pihenni.
YOU ARE READING
Karlnap
FanfictionSzóval ez egy Karlnap story lesz, remélem ez is elnyeri a tetszéseteket mint a dnf-és storym 😄