Pt.11

356 27 11
                                    

*Sapnap*

A kádban ültünk és egyszer csak Karl megcsókólt, persze viszonoztam. Nagyon sokáig csak ezt csináltuk, de néha muszáj volt abba hagyni levegő hiány miatt. De végül abba hagytuk, azaz én nem akartam tovább menni Karl állapota miatt, szóval remélem nem baj, meg remélem hogy még ő sem akart tovább menni, de nem akarom erről megkérdezni.

Sapnap: Ideje lenne aludni mennünk, elég sokat ültünk már a kádban, kiázott szerintem már a kezünk. - kuncogtam, próbáltam kicsit poénkodni

Karl: Igen, igazad van. - felemelte a kezét és megnézte, utána rám mosolygott és kuncogott- igen tényleg ki vagyok már ázva- mutatta felém a kezét

Ki szálltunk a kádból és fel öltöztünk, be mentünk a szobába és lefeküdtünk az ágyba. És csak néztük egymást, de egyikünk se szólalt meg, addig ameddig Karl tényleg meg nem szólalt.

Karl: Olyan rossz hogy már csak 3 nap és újra suli, nem?

Sapnap: Igen, sajnos. De tudod milyen rövidek ezek a szünetek, hamarosan majd jön a téli szünet is.

Karl: Igen, tudom de akkoris az még olyan soká lesz.

Sapnap: Hidd el hamar elrepül az idő.

Karl: Remélem hogy abban a szünetben nem csak egész végig csak fekszek mint most.

Sapnap: Nem fogsz, vigyázok rád. Majd sokkal több mindent fogunk csinálni.

Karl: Hát remélem is, meg azt is remélem hogy semmi nem fog közbe jönni, bármilyen rossz dolog.

Sapnap: Hát igen, remélem sem fog, de ezeket soha nem tudhatjuk sajnos előre.

Karl: Sajnos igen.... De ha bármi is történne ugye te itt leszel velem?

Sapnap: Persze hogy itt leszek veled.

Karl: Megigéred?

Sapnap: Megigérem.

Karl: Jó....

Sapnap: De mostmár ideje aludni. - öleltem át.

Karl csak mosolygott és becsukta a szemét, én meg egy ideig csak néztem őt, és magamban azt gondoltam bárcsak ne történne tényleg semmi, de sajnos érzem hogy fog..... Nem sokra rá be is aludtam.

*Reggel*

Mikor felkeltem Karl még aludt, és mivel ölelt ezért nem tudtam kikelni se, de nem is nagyon akartam, jó érzés volt most csak úgy feküdni mellette. Viszont azt nem gondoltam hogy olyan sokáig ölel hogy vissza alszok. Utána megint felkeltem de akkor Karl már fent volt és telefonozott és még hirtelen oda bújtam hozzá hogy tudja hogy fent vagyok.

Karl: Jó reggelt! Hogy aludtál?

Sapnap: Jó reggelt! Jól, te? - kicsit még azért kómás voltam.

Karl: Szuperül, melletted mindig nagyon jól alszok.

El is pirultam mint ezt kimondta, amit ő is észre vett.

Karl: Igen, jól hallottad. - és közben hozzám bújt.

Sapnap: Nem akarok ki kelni, itt akarok maradni. - tereltem egy kicsit a témát.

Karl: Én se, maradjunk így.

Sapnap: Okés.

Mivel egy idő után kicsit meguntuk hogy csak fekszünk ezért be kapcsolatunk egy filmet és azt néztük közben. Egyszer csak csörgött a telefonom, fel is vettem.

Sapnap: Igen?

Dream: Szia, jöttök ma este buliba?

Sapnap: Mikor? Hol? Kik lesznek?

Dream: Este 8, itt nálunk, és George, Quackity, Tommy, Tubbo, Ranboo, Techno, Philza, Niki, Jack, Wilbur, és még sokan. Meg ugye ti ha jöttök.

Sapnap: Majd megbeszélem Karlal, és majd hívlak vagy írok, oké?

Dream: Okés, várom majd.

Sapnap: Rendben, szia.

Dream: Szia.

Mikor letettem a telefont Karl érdeklődően nézett rám, ezért el is kezdtem neki mondani hogy miről lenne szó.

Sapnap: Dream meghivott minket egy buliba, de először vissza kell neki jeleznem hogy megyünk-e vagy nem.

Karl: Mehetünk, legalább kicsit kimozdulunk.

Sapnap: És nem lesz baj a lábaddal jobban van már?

Karl: Jobban van már, szóval nem lesz baj, úgyis ott leszel velem.

Sapnap: Hát igen ez alap, akkor írok Dreamnek hogy megyünk.

Karl: Okés, és hol lesz és mikor? És kik lesznek még ott?

Sapnap: Este 8, Dreamnél, ugye Dream, George, Quackity, Tommy, Tubbo, Ranboo, Techno, Philza, Niki, Jack, Wilbur és még sokan mások, meg ugye mi.

Karl: Okés, akkor írj neki hogy megyünk.

Sapnap: Okés.

Sapnap: Szia Dream megyünk Karlal.

Dream: Okés, várunk titeket.

Karl: És akkor mostmár folytatjuk a filmet?

Sapnap: Persze.

Mikor be fejeztük a filmet, lementünk enni valamit mert éhen haltunk már. Utána vissza mentünk a szobába és el kezdtünk játszani Karl gépén valamit, meg néztünk videókat közben.

*Time skip*

Már fél 7 volt szóval el is kezdtünk készülődni, először megfürödtünk együtt szokásosan, mostmár mindig együtt szoktunk fürdeni. Utána fel is öltöztünk én egy fekete szakadt farmert vettem fel egy Karl merch-el, Karl egy fekete farmert vett fel az én merch-mel. Mit ne mondjak nagyon jól néztünk ki így, én egy fekete fehér lángos cipőt vettem fel, Karl meg egy színeset amilyen pulcsi volt rajtam. Be fújtuk magunkat parfümmel, elpakoltunk mindent amire még szükségünk lehet. Fél 8 van szóval kimentünk a házból Karl bezárta az ajtót és el indultunk Dream-hez. Út közben végig fogtuk egymás kezét. Szerencsére nem volt de hideg se meleg ilyen pont jó idő volt közben, a nap már le ment szóval már sötét volt.   Olyan 20 perc múlva oda is értünk Dream háza elé, be is kopogtunk Dream nyitott ajtót.

Dream: Sziasztok gyertek be.

Be is mentünk és láttuk hogy mindenki ott volt egy óriási nappaliba és már el is kezdtek inni, mi köszöntünk mindenkinek ők is köszöntek és el is kezdődőtt a buli.

KarlnapWhere stories live. Discover now