Röviden az elmúlt 13 évről.
Feküdtem az ágyamban és aludtam mint egy normális 2 éves gyerek. Amikor valaki beugrott az ablakomon, én sosem voltam az a félős gyerek nem is sikítottam hanem mérgesen néztem. Szóval beugrott az ablakomon. Az az ember megfogott és kirepített az égbe. Csak annyit láttam hogy Apa oda fut az ablakhoz és ordibál majd a páncéljában követ és meg kiabáltam neki hogy ,, APAAAAA" szó szerint így. De nem sírtam! Csak kiabáltam, nem tudott utolérni minket.
Megpróbáltam rugdosódni hátha elejt és apa meglát de nagyon szorosan fogott.
Valami bázisra vittek engem. Ahol egyből egy csomó szert adtak be nekem kéket pirosat sárgát lilát....sokmident.Ezek után márcsak a kemény kiképzésem volt. 5 évesen kezdtem. 3 évig csak ettem ittam aludtam fürödtem játszottam és ennyi. Aztán elkezdtek kiképezni.
8 évesen elkerültem Avganisztánba a háborúba asszem. Aztán 10 évesen hetente vittek csatába.Furcsa erőm volt. Nagyon furi.
Tudtam lebegtetni tárgyakat. Embereket. Védő teret varácsolni. És egy csomó más veszélyes dolgot. Ezért edzésnél egy roboton edzettem. Féltek tőlem ezt 12 évesen ki is használtam.
Egyszer edzésnél ellenük fordítottam az tőlük kapott erőt. És kiszabadultam. Egyből menekülni kezdtem. És kerestem egy telefon fülkét. És még régen Apa megjegyeztette velem Jarvis telefon számát. Felhívtam és elhadartam a telefonba hol vagyok és Apa 3 percen belül megjelent ott.
Amikor megláttam elkezdtem felé futni olyan szorosan öleltet és én is őt. Kicsit megöregedett. Legalább 30 percig ott álltunk amikor Anya is kiszállt a kocsiből és 3 ölelkeztünk ott Anyáék sírtak én meg szorosan öleltem őket.-Azt hittük soha többé nem látunk majd... - zokogott Apa.
- Én is azt hittem, sajnálom hogy nem jutott előbb eszembe hogy megszökjek csak nem bírtam... - lesütöttem le a szemeim.
-Kicsim ki vitt el? - kérdezte Apa.
- Nem tudom valami polipos emberek sosem beszéltek velem csak edzésen meg amikor muszály volt... - modtam.
- Edzés? - kérdezték egyszerre.
- Annyi mesélni valóm van kérlek titeket menjünk haza. - mondtam remegő hanggal.
- Rendben kicsim.
Hazaértünk és esküszöm nem változott semmi. Csak az hogy megváltozott a színvilág régen bézses volt most fehér. Na most kérdezhetitek hogy hogy emlékszem 2 évesen de valahogy egy két jelenet bennem van.
Gyorsan elmesémtem mindent töviről hegyire.Na és most van 3 éve hogy vissza jöttem asszem sose voltam nagy matekos bár ilyen egyszerűt sem tudok megoldani az azért van mert lusta vagyok.
Na de most vissza a jövőbe.Sziasztok! Bocsi a helyesírási hibák miatt és ha véletlen elgépeltem volna valamit akkor bocsi remélem érthető.
Remélem tetszik!
FONTOS:
A sorozat NEM a filmek szerinti idősávban van! Talán 1-2 olyan lesz de csak ennyi, lesznek eltérések a film szerintitől!Jó olvavást! Nemsokára hozom a kövi részt. ;>
2022. Febr. 18.
Na asszem az első javítással kész vagyok :DD
ESTÁS LEYENDO
Tony Stark "eltűnt" lánya
FanficSzia! Hát hol is kezdjem...15 éves vagyok a nevem Ruby Stark és az Apám Tony...Stark. Ja most mindenki azt hiszi hogy milyen jó már de egyáltalán nem az! Amikor Apának berobbant a hírneve akkor engem elraboltak. Ja milyen jó már Vasember lányának le...