Lementem a lépcsőn és nem volt lent senki még el is takarított valaki...ez gyanus.
Elkezdtem körülnézni mire éreztem egy cérnát a lábamnál épphogy hozzá ért de nem nyitotta meg a csapdát úgy csináltam mintha észre sem vettem volna... Oda mentem a pulthoz elővettem egy tálat és egy esernyőt amit nem láthatólag de megbütykölmet nem látszódott. A tálba lisztet és kevés mézet raktam és oda raktam ahol éreztem a cérnát. Leraktam a földre azt a valamit. És megböktem a lábammal a cérnát amikor eljátszottam hogy megkötöm a cipőm de ehelyett elővettem az esernyőt és szétnyitottam és visszafelé nyílt ki az esernyő és így a víz és liszt nem esett rám. Felvettem a tálat és hallottam Apáék hangát ahogy azt mondják ezt meg hogy?- Hogy jöttél rá? - kérdezték egyszerre.
- 1. Sose próbálkozz egy Stark lánnyal ha MÉG AZNAP ugyanerről van szó 2. Kicsit mázlim volt. 3.hogy nem vettétek észre hogy megbuveráltam az esernyőt? 4. Nem fogok egy nap 2 szer ugyanazért átöltözni. 5. Ezt még megjárjátok - mondtam majd elnevettem magam kissé ijesztően.
Hallottam hogy hangosan nyeltek.- De mivel szeretlek titeket és nem vagytok ellenségek ezért nem lesz benne kés - mosolyogtam el magam. - viszont örüljetek ennek a hírnek mert ha pl egy paparadzó próbál bejönni az erkélyajtómről akkor nem jut ki épen. - mondtam nevetve.
- Világos meg tudod magad védeni. - mondta Peter kicsit feszülten.
- Nyugi nem leszek durva...maximum hetekid moshatjárok a hajatokat hogy kijöjjön a karamell. - mondtam majd oda mentem hozzájuk és megöleltem őket.
- Félek tőled - mondta a mögöttem álló Thor.
- Jaj ne már pont tőlem.... Még fegyver sincs nálam... Az erőmet meg most DIREKT nem hasznámtam de még így is kiderítettem a csínytevésüket.
-mondtam elismerő hangon.-Ja és még valami. - odamentem hozzányuk és az arcukba kentem a mézet és a lisztet.
- ezt miért kaptuk? - kérdezte Steve.
- Ja csak azért mert olyan mintha 3 mentetek volna a kozmetikába és azért mert a méz kicsit nehezen jön le. - mondtam nevetve.
- Te esküszöm olyan vagy mint a Tesóm Loki - mondta nevetve Thor.
- Ja ő a csínytevés istene? - kérdeztem
- Aha szerintem hamar szót értenétek - mondta Thor.
- Jezusom itt meg mi történt??!! - jött le Pepper gondolom a lisztre a földön és a mézre a fiuk arcáról.
- Maradjunk annyiban hogy megvicceltem Apát aztán megpróbtak vissza viccelni de az erőm nélkül sikerült kivédenem de még kapnak ezért. - nevettem el magam - de nyugi feltakarítom
- Segítek - mondta Peter.
Gyors feltakarítottunk és lemostam az arcáról a mézet.
- Na így méz nélkül cukibb vagy - mondtam halkan hogy csak ő hallja.
- Engem is meg akarsz viccelni? - kérdezte.
- Hát téged nem mert te voltál az EGYETLEN aki jelentkezett önként segíteni. Szóval te kímélve vagy. De ha tudsz titkot tartani akkor elmondom.
- Tudok na mivel gondoltad megviccelni őket? - kérdezte.
- semmivel - mondtam
- Hát de akkor? - kérdezte erre gyorsan el is hadartam
- Az a csel hogy úgy teszek mintha már élesben menne a tervem nem csinálok semmit csak szúrósan nézet és néha ilyesztően viselkedem. - mondtam mire felmentünk a szobámba. Egyből megáltam az ajtóban.
- Nem adják fel - súgtam.
- Menjünk az erkély felöl - mondtam Peternek haljan.
- Várj kell valami még - leszaladtam egy tálért és tele engedtem vízzel és hoztam még eggyet.
Átmentünk Peterhez. És vázoltam a tervet.-Szóval valamivek az ajtóban várnak. Itt ez a két tál víz át raksz az erkélyre a tállal és jössz te is beosonunk a szobámba és leöntjuk őket a vízzel. - mondtam mosolygva.
-Rendben.
Átmentünk beosontunk és leöntöttük őket vízzel.
-A JÓ ÉLETBE - üvöltött fel Apa.
-MI A FRANC - kiáltott fel Steve.
-Na kapitány vigyázzon a szájára - mondtam nevetve.
- mi hogy? - kérdezte Apa.
- Úgy hogy az árnyék az ajtóban a padlón hallatszódtak a léptek és amikor oda értem az ajtóhoz akkor beszéltétek meg a tervet.... - mondtam a fejemre csapva.
- Én meg kellettem hogy átjusson. - mondta Peter. És témyleg ez jo fedő story. Véletlenül sem akart bejönni a szobámba.
- Ja akkor mi most megyünk - mondta Steve és tocsogott ki a szobámból
Kimentek a szobámból és kitört a röhögő görcsöm. Ahogy láttam Peternek is.
- Ez nagyon jo volt - mondtam levegőért kapkodva nevetés közben.
- Nagyon - mondta Peter.
Gyorsan elmeséltem Peternek hogy hogy lettem láthatatlan szerentecsére nyugodta fogadta.
És ketté ágazódtak útjaink.
Kiment a szobámból én meg a szobámban töltöttem a nap további részét mert kicsit rosszul éreztem magam.Sziasztok a következő részt előre szólok hogy szerintem csak a lányok fogják érteni. A következő rész inkább olyan csajos rész lesz. További jó olvasást.
BINABASA MO ANG
Tony Stark "eltűnt" lánya
FanfictionSzia! Hát hol is kezdjem...15 éves vagyok a nevem Ruby Stark és az Apám Tony...Stark. Ja most mindenki azt hiszi hogy milyen jó már de egyáltalán nem az! Amikor Apának berobbant a hírneve akkor engem elraboltak. Ja milyen jó már Vasember lányának le...