6.rész

80 5 0
                                    

- Hát ugy értem hogy 5 szérumot adtak be nekem asszem.
Ezek közül eddig csak 3 azonosítottam be.  Ugye a skarlát boszisat meg ugye van ez az erő meg még van ez a támadási izé meg stb stb. A lényeg hogy tudom uralni. De az utolsóra még mindig nem jöttem rá.

- értettem akkor majd szólj ha megvan a 4.és az 5. is. De tényleg - mondta Apa.

- Jo de előbb valaki vissza rakná nekem a box zsákot? - kérdeztem kicsit összezavarodva.

- Ja persze kicsim - mondta apa és vissza betonozzta a plafonra a box zsákot.

- köszi - mondtam majd megöleltem.

Folytattam az edzést a boxzsákon
És megláttam Petert ahogy húzóckodik mit ne mondjak egyszer kétszer jojo legalább 5 ször mellé ütöttem....Peter észre is vette és nevetett eggyet.
Én is nevettem egyet full vörös arcal aztán folytattam az edzést és felüléseket csináltam a polifon szőnyegen. Peter oda jött hozzám és ezt mondta.

- versenyzünk? - kérdezte

- 100 felülés 50 fekvőtámasz 50 törzs emelés és 80 4 ütemű? - kérdeztem tőle

- Rendben! - mondta. - 3 2 1 START.

Elkezdtük csinálni a felüléseket Peter 2 vel volt gyorsabb aztán fekvőtámaszoknál is 2 vel lett gyorsabb viszont a törzs emelésnél és beelőztem 3-mmal
A négyüteműben meg 1-gyel Peter nyert.

- te nyertél de nem sokkal és 1 négyütemű hiányzott csak. - mondtam durcásan.

- hé ne durciz majd legközelebb te nyersz! - mondta majd fel emelt és megforgatott.
Majd letett és és megcsikizett.

- Ne ne elég nem bírom! - mondtam nevetve levegőért kapkodva.

-  jo jo abba hagyom - mondta.

- hála az égnek már nem kaptam levegőt - mondtam nevetve.

- na én megyek mert úgy érzem hogy fizikailag és mentálisan is elfáradtam - mondtam mosolyogva

- én is így érzek. - mondta Peter és jött vissza utánnam

- Figyu nincs kedved megnézni egy filmet? - kérdezte.

-oh de van mondjuk a beavatott című film jó lesz? - kérdeztem.

- Nekem jo de nálad vagy nálam nézzük? - kérdezte.

- Ohmm mondjuk nálad? - kérdeztem.

- Nekem jo 5 perc és jövök csak lefürdök. - mondta

- Én is csak én nálam 10 percben számolj - nevetettem

- Okes várlak.

Gyors lefürödtam és felvettem egy fekete pólót és egy rövid farmer nadrágot.
Kimentem a szobámból és bekopogtam Peterhez.

- Gyere - mondta.

- Szia de rég láttalak - mondtam a végén nevetve.

- Szint úgy na gyere érezd otthon magad? - kérdezte bizomytalanul.

- Okes - mondtam majd behuppantam Peter ágyába.
Peter csak lesett rám

- Te mondtad - nevetettem

Peter elnevette magát és beült mellém az ágyába.
Elindította a filmet és amikor a meg a romantikus részhet értek akkor rátette a kezét a vállamra és meg neki dőltöttem a fejemet az övének.

- Tudod el kell mondanom neked valamit - mondta Peter.

- mit? - kérdeztem és ránéztem.

- Tudod amióta megláttalak azóta el akartam már mondani de még nem sikerült. - mondta - Szeretlek!

Tony Stark "eltűnt" lányaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt