5. Rész

83 6 0
                                    

Tegnap hamar elaludtam.
A reggelem nagyon pocsék volt...mivel megjött a Mikulás...
Borzalmasan éreztem magam.
Gyorsan rendbe tettem magam és lementem egy kis gyógyszerért. Szó nélkül rontottam le a konyhába és elővettem az Algopirint. Wandáék egyből értették mi van.

- hát ennek meg mi baja? - kérdezte Thor.

- Csajos dolog Thor nem értheted - mondta Wanda.

- Biztos - mondta majd arrébb állt.

Én töltöttem magamnak egy pohár vizet és a szobám felé vettem az irányt.
Peter pont látta ahogy morcosan felbattyogok a szobámba algopirinnel.

~Peter szemszöge~

Láttam hogy Ruby morcosan ment be a szobájába, ahogy láttam az algopirint a kézébe már kapcsoltam is. Lementem és kerestem egy kis csokit.

~ Vissza Rubyhoz~

Bevettem a gyógyszert és befeküdtem az ágyamba és egy párnát szorondattam amikor még mindig fájt a hasam. Hallottam hogy valaki kopogott.

- Gyere - mondtam és Peter jött be és ült le mellém egy csokit nyujtva nekem.

-Ezt neked hoztam - mondta én erre kikaptam a kezéből és enni kezdtem.

- Gondolat olvasó vagy! - mondtam - köszi de honnan tudtad hogy ez jó?

-Hát az algopirin és a durcás nézés mindent elárult...- mondta

- De honnan tudtad hogy a csokitól jobban leszek? - kérdeztem.

- Ja hát May néni felvilágisított hogyha lesz barátnőm akkor tudjak rajta segíteni - mondta.

- Ez kedves tőle. - mondtam.

- Fáj? - kérdezte

- igen - mondtam.

- Akkor húzd fel a pólód. - ahogy kimondta elvörösödtem

- mivan? - kérdeztem

- Csak csináld

Másodjára engedelmeskedtem és pont addig húztam fel a pólóm hogy a hasam kilátszódott.
Peter fel feküdt mellém és a hasamra tette a kezét és simogatni kezdte.

-Ezt May mondta elméletileg már nem fog annyira fájni. - mondta mire a fejemet a vállának dőtöttem és ettem tovább a csokit. Adtam belőle egy két kockát is Peternek. Sokat beszélgettük.

- Isten áldja May nénikédet hogy elmagyarázta neked ezeket - mondtam.
Peter csak nevetett egyet.
A hasfájás abba maradt és elaludtam Peter vállának dőlve. Egyszercsak arra ébredtem hogy Apám dörömböl az ajtómon és Peter már nem fekszik mellettem, gondolom nem akart felkelteni és kiment.

- Gyere - mondtam.

- na jobban vagy? - kérdezte Apa.

- Hát sokkal jobban mivel Peter hozott csokit. - mondtam enyhén mosolyogva.

- Kedves tőle. - mondta Apa.

- mennyi az idő? - kérdeztem a szememet dörzsölve.

- Délután 2 - mondta.

-MIVAN? 4 órát aludtam ezek szerint - montam.

- ugy ugy - mondta apa. - na de nekem most mennek kell csak ezért jöttem szia kicsim - majd kiment a szobámból.

Nagynehezen kikeltem az ágyamból és átvettem a ruhámat  Felvettem egy fekete macska nadrágot és egy piros pólót.
Ahogy lementem egyből megláttam Petert és oda mentem hozzá.

Tony Stark "eltűnt" lányaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora