t w o

768 49 113
                                    

Nasılsınız

İyi okumalar

Salona geçmeden önce kırmızı halı vardı. Biraz daha fotoğraf biraz daha paparazi... Sıram geldiğinde durup bir kaç poz verdim ve kafamla selam verip uzaklaştım. Sırada röportaj vardı. İşin zor kısmı geliyordu. Hızlı hızlı yürüyüp geçmeye çalışsam da kadının biri beni durdurdu.

"Harry bugün çok şıksın."

Gülümsedim. "Teşekkürler"

"Bir kategoride adaylığın vardı ve kazanamadın bunun hakkında ne düşünüyorsun?"

Elimin tersiyle burnumu kaşıdım. "Kategoride çok fazla hakeden isim vardı ve Bruno Mars kazandı hakketigini düşünüyorum ve onu tebrik ediyorum. Benim ödül alamama gelince hayat devam ediyor değil mi?" Deyip güldüm.

Kadın da gülüp mikrofonu tekrar kendine çekti. "Sürpriz isimler çok merak ediliyordu ve onlardan biri eski grup arkadaşın çıktı bunun hakkında ne söylemek istersin? Onunla konuştun mu?"

İşte beklediğim soru gelmişti. "Sürpriz isimleri bende herkes gibi merak ediyordum. Açıkçası Louis'nin onlardan biri çıkması beni mutlu etti insanın eski arkadaşlarıyla böyle yerlerde karşılaşması güzel bir duygu. Onun adına sevindim."

"Peki konuştunuz mu hiç?"

"Koridorda karşılaştık. Teşekkürler" diyerek kadının yanından ayrıldım.

**

Partinin ilk yarım saati içindeydik. İnsanlarla konuşuyor içki içiyordum. Arada sırada Louis gözüme takılıyordu. Mitch yanına gitmemi söylemişti. Bu kadar kalabalik bir ortamda olmasak giderdim. Aslında gazetecilerin girişi yasaklanmıştı ama yine de etraftaki insanlar beni geriyordu.

Bide cebimde durmadan titreyen telefonum vardı. Birisi bana çok sabırsız bir şekilde mesaj atıyordu. Kıyıda köşede bir yere geçip telefonu cebimden çıkardım. Mesaja bakmayacaktım. Sadece sessize alıp geri cebime atacaktım ki mesajın kimden geldiği dikkatimi çekti. Bu bir grup konuşmasıydı. Liam'ın yaklaşık 4 sene önce kurduğu gruptu bu.

Grup ilk açıldığında hepimiz konuşuyorduk. Bir kaç ay sonra sohbet durdu. Daha sonra Niall tekrar sohbeti başlatmıştı. Ama konuşma uzadıkça Louis ile aramdaki gerginlik artmıştı. Somut olarak bir şey olmamıştı ama herkes hissedebiliyordu. O yüzden Louis ve ben mesajlara çok bakmamaya başladık ve muhtemelen Niall ve Liam da boşa kürek çektiklerini anlayıp bir daha yazmamışlardı. Zayn zaten hiç grupta yoktu. Kısacası o gruba en son 2 sene önce yazılmıştı.

Mesajların onlardan olduğunu görünce tuvalete doğru gittim. En azından rahatca okuyabilirdim. Tuvalette telefonumu yine çıkarıp mesajları en üstten okumaya başladım.

Niall:PUAUAHAPAPAUHAPPUAH

Liam nolur bana Louis ve Harry'nin çarpışmasını izlediğini söyle

Liam:Gördüm gördüm.

Cok iyiydi.

Hala gülüyorum

Niall: Mutlu mutlu töreni izliyordum bir baktım Harry küt diye girdi çocuğa

Liam: Maya bile gülüyor şuan yanımda.

Nerde bunlar niye bakmıyorlar mesaja

Niall: Muhtemelen Harry utancundan bir yerlerde ağlıyordur.

Louis de iciyordur.

Harry

Burdayım aptallar

𝖎 𝖓𝖊𝖊𝖉 𝖞𝖔𝖚 𝖎𝖓 𝖒𝖞 𝖇𝖑𝖔𝖔𝖉𝖘𝖙𝖗𝖊𝖆𝖒 (Larry Stylinson)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin