Bölüm biraz geç geldi sorry şu aralar moralim biraz bozuktu.
Louis kalkıp gittiğinden beri yaklaşık yarım saat geçmişti. Niall onu aramıştı ama meşgule atmıştı. Bize söylemeden gidecek kadar gizli ve önemli olan şey neydi merak ediyordum.
Müzik odasından mırıldanma sesleri geliyordu. Merak edip girdim. Liam elindeki kağıt kalemle tempo tuttruyordu. "Ne yapıyorsun?" Diye girdim içeri.
Bana baktı "Bir albüme ihtiyacımız olacak değil mi?" Dedi gülerek.
"Haklısın" diyip yanına oturdum. Biraz kağıdı inceledim. Sözleri fena değildi. Üzerinde yaptığı oynamalar yüzünden kağıt biraz aşınmıstı.
"Tabi daha düzeltmeleri var." Dedi.
Söylediğine cevap vermeyip direkt aklımdakini sordum. "Zayn ile nasıl düzelttiniz arayı?"
Kalemi bırakıp bana döndü derin bir nefes aldı ve uzun uzun Zayn'in buraya geldiği günden başlayıp dün geceye kadar anlattı. Onlar için çok mutlu hissetmiştim. Tekrar birliktelerdi tıpkı alışık olduğum gibi.
**
Yaklaşık 2 saat sonra kapı çaldı. Zayn kapıyı açtığında hepimiz televizyon izliyorduk. Louis apar topar içeri geldi. Merakla onu izliyorduk.
Elinde bir kağıt vardı kağıdı aldı ve Niall'a verdi. "Bu kanıt o kız için yeterli olur mu?" Diye sordu.
Niall kağıda anlamsız anlamsız bakmaya başladı "Bu ne?" Dedi.
"Simon'ın Harry'le ilişkimi kesmem için benj tehdit ettiği imzalı kağıt" dedi göz ucuyla bana bakarak.
Onu nerden bulmuştu ki? Kağıda bakmak için ayağa kalktım. Zayn ve Liam da benden hemen sonra ayaklanmışlardı. Niall'ın elinden kağıdı çekip okdudum. Anlattıkları gibiydi. Her şekilde Louis'yi kısıtlıyordu bu anlaşma. Onu benden uzaklaştırması yetmiyormuş gibi kendi hayatında yabancı biri yaratıyordu bu kağıt. Bu Louis değildi asla da olmayacaktı.
Kağıdı sinirle Niall'a verdiğimde biraz da o inceledi. "Muhtemelen işe yarar. Nasıl aldın bunu?"
Evet hepimiz de bunu merak ediyorduk. Nasıl aldın Louis? Bunca saattir neredeydin? Neden bize haber vermedin?
Ellerini cebine koydu. Gözlerimiz bir kaç saniye için buluşmuştu. "Simon'ın yanına gittim." Dedi.
Hepimiz bir anda zaten onda olan gözlerimizi daha da ona çevirdik. "Bi dakika bi dakika ne yaptın?" Diye sordum.
"Konuşmaya gittim. Tabi neden tek geldiğimi sordu bende o anlaşma hakkında konuşmak istediğim için tek geldiğimi söyledim." Elleri hala cebindeydi.
"E kağıdı nasıl aldın?" Diye sordu Liam
"Orası biraz tesadüf oldu aslında. Ben kağıdı incelerken şirkete önemli birj geldi onun yanına gitti. Bende kopyasını çıkarttım orjinalini de masaya bırakıp çıktım"
"Yine de bize haber verebilirdin" dedim.
"Size haber versem kırk farklı fikir sunacaktınız. En iyisi hemen tek başıma gitmekti."
Tekrar iğneleyici bir cevap verecektim ki Niall ayağa kalktı. "Hadi bunu Connie'ye götürelim" dedi.
Zayn Liam'a omuz attı "Bakıyorum da Connie'yi görmek için çok heveslisin"
Gülümsedi "Yani biraz" dedi.
"Bari çağır o gelsin biz beş kişi dışarı çıkarsak yolda üzerimize atlarlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖎 𝖓𝖊𝖊𝖉 𝖞𝖔𝖚 𝖎𝖓 𝖒𝖞 𝖇𝖑𝖔𝖔𝖉𝖘𝖙𝖗𝖊𝖆𝖒 (Larry Stylinson)
FanfictionHarry ve Louis yıllar sonra bir ödül töreninde karşılaşır.