Harry Louis ve Zayn albüm çıkaracak Liam biosuna birşeyler geliyor yazdı.
İster misiniz çat diye 1d albümü çıkarsınlar
İstersiniz
Bende isterim...
Ama Nah
Yemekten sonra pek bir şey yapmadık ve şuan hepimiz salondaki koltuklara yayılmış durumdaydık. Ortam zaten gerginken bir de boş boş oturmak daha da gerici oluyordu. Bende sıkıntıdan sehpanın üstündeki peçeteyi yuvarlayıp karşı kanepede oturan Niall'a attım. Niall da bana karşılık verdi biraz böyle böyle devam ettik. Sonra Liam da aramıza katıldı sonra Louis. Zayn ise sadece telefonu ile oynuyordu. Kafasını kaldırıp bakmamıştı bile.
Niall ona da bir peçete firlatınca her zamanki kısık gözlü ifadesiyle başını kaldırdı ve hepimizi süzdü. Sonra telefonuna bakmaya devam etti.
Niall Zayn'e bir parça daha fırlattı. "Bize katılcak mısın yoksa sıkıcı sıkıcı oturcak mısın?"
"Sıkıcı sıkıcı oturucam. Çocuklaşmaya vaktim yok."
"Hadi ama Zaynie. Sen böyle biri değildin" Niall homurdandı.
Zayn cevap bile vermedi. O sırada Louis ilk defa Zayn hakkında bir konuya dahil oldu. "Size bu adamın burda bulunması hakkında dediklerimi umarım hatırlıyorsunuzdur."
Siktir keşke dahil olmasaydı
Zayn kafasını kaldırdı ve Louis'ye baktı. "Ne demek simdi bu?"
"Seni burda istemediğimi defalarca söyledim" dedi Louis. Konuşma asla iyiye gitmiyordu.
"Beni buraya çağıran sizdiniz. Bu zamana kadar asla sizle buluşma meraklısı olmadım." Zayn ayağa kalktı. "Eğer böyle davranmak istiyorsan gidiyorum." Bir anda hepimiz ayaklandık. Louis hariç.
Louis ukalaca gülümsedi. "Harika. Hadi bir hayatının olduğu ve benimki hakkında sürtükçe yorumlar yapmadığın evine dön"
Evet bu sözün kırılma noktası olduğunu hepimiz farketmiştik. Zayn sinirlendi ve "Biliyor musunuz? Ben yokum. Size yıllar sonra kaynaşma partisinde iyi eğlenceler" dedi.
Zayn odadan ayrılırken Louis yine çenesini tutmadı ve bağırdı. "Zaten grubu döndürme fikrine seni karmalarını hiç istememiştim."
Zayn bir anda firaksadi ve geri döndü. Harika. Louis pot kırmıştı. Zayn hala grubu geri döndürme fikrini bilmiyordu.
"Bir dakika ne? Grubu geri getirmeyi mi düşünüyordunuz?"
Niall mahçupça "Evet. Ama sana söyleyecektik." Dedi.
"Ne zaman? Albüm çıkarıp kayıtları yaptıktan sonra gelip benden klipte dans etmemi isterken mi?"
Ordan ben atladım. "Önce Louis ile aranı düzeltmeni istedik. Yoksa asla kabul etmezdin."
"Mükemmel fikirmis Harry. Artık hiç kabul etmeyecegim. Hatta şuan eşyalarımı almaya giditrum."
Niall bunu duyunca dış kapıya doğru koştu ve anahtarı çekip fırlattı. Ve attığı yere bakmadı. Anahtar yere geri düşmeyince hepimiz kafamızı yukarı kaldırdık. Anahtar avizenin içine girmiştk.
"Niall! Onu oraya atmayı nasıl becerdin" diye bağırdım.
"Üzgünüm sadece panik oldum. Zayn gitmesin istedim."
"Aynen Niall Zayn şuan çok korktu vazgeçti."
"Özür dilerim" Niall komik bir şekilde bağırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖎 𝖓𝖊𝖊𝖉 𝖞𝖔𝖚 𝖎𝖓 𝖒𝖞 𝖇𝖑𝖔𝖔𝖉𝖘𝖙𝖗𝖊𝖆𝖒 (Larry Stylinson)
Fiksi PenggemarHarry ve Louis yıllar sonra bir ödül töreninde karşılaşır.