f i f t e e n

391 29 25
                                    

Louis burnunu çekerek benden ayrıldığında gülümsedi. "Tamam tamam bu kadar duygusallaşmaya gerek yok"

Bende gözümden akan yaşı silip ona gülümsedim. "Sanırım bu duygusallaşma işini sonraya bırakabiliriz çünkü biraz daha devam ederse 3 gün ağlarım."

"Bu arada Liam'la biraz konuştuk. Zayn'e karşı biraz daha alımlı olursam onunda yumuşayacağını söyledi. Benden de onla konuşmaya çalışmamı falan söyledi. Bende biraz düşündüm ve konuyu yeteri kadar uzattığımızı fark ettim."

Gozlerimi kocaman açıp ayağa kalktım. "Aman tanrım barışmak mı istiyorsun? Sen- sen ciddi misin?"

"Evet. Sonuçta hepinizin de dediği gibi biz kardeştik."

"Bu demek oluyor ki grup için görüşmelere baslayabiliriz. Ah Tanrım bu sabah herşey neden mükemmel ilerliyor"

O da ayağa kalktı ve omzuma elini koydu. "Sakin ol Harry grup için bir şey dediğini sanmıyorum."

"Ama gitmedi. Dün gayet kararlıydı. Hala burda olması istediğini gösterir değil mi?"

Omuz silkti. "Yine de çok umutlanma. Böyle hep bir şeylere yukseliyorsun sonra o şey olmayınca üzülüyorsun."

Aynı şekilde karşılık verdim "Bu sefer inanıyorum güzel gidecek"

"Ah Harry hiç değişmiyorsun." Bir anda bana göz kırparak kapıya doğru yöneldi ve elleriyle sessizce üçe kadar saydı.

Üç dediğinde ise sertçe kapıyı açtı ve ayaklarımızın altına bir adet Niall düştü. Şaşırmış mıydım? Asla.

"Niall. Hala mı kapı dinliyorsun?" Diye sordu Louis.

"Konu siz olunca mı? Evet."

Göz devirip odadan çıktım. "Hiç biriniz gram büyümemişsiniz"

Niall yerden bana bağırdı "Bunu diyen adamın küvetinde hala plastik ördek var"

**

"Iı çocuklar. Bir problemimiz var" Zayn alt kattan seslendiginde hepimiz yanına gittik. Elindeki telefondan Liam ile bir şeye bakıyorlardı.

"Ne oldu diye sorduğumda telefonu elime verdi. Bir haber sitesi açıktı ve Zayn'in bugün çekilip instagrama attığı fotoğrafı ile ilgiliydi.

 Bir haber sitesi açıktı ve Zayn'in bugün çekilip instagrama attığı fotoğrafı ile ilgiliydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadaşlar Zayn aşırı küçük durmuyor mu ben ilk eski foto sanmistim

Bu arad arkaya Liam'ı shoplamaya çalıştım onun üzerinden olay yaraticam yani shop bok gibi oldu çok da takmayın.

Haber yazısını okuyana kadar herşey normal gorünüyordu.

"Ünlü şarkıcı Zayn Malik attığı selfie ile hayranlarının nefesini kesmeyi yine başardı. Yalnız fotoğrafa dikkatli bakıldığında arkada birilerinin daha olduğu görünüyor. Hayranlar o kişinin eskiden Zayn'in de üyesi olduğu One Direction grubunun bir diğer üyesi olan Liam Payne olduğundan oldukça eminler. Yoksa gruptan bir takım sorunlarla ayrılan Zayn tekrar eski grup arkadaşları ile görüşmeye mi başladı."

Yazıyordu haberde. Fotoğrafa tekrar baktım. Doğruydu Liam arkada çok bariz bir şekilde görünüyordu. Haberi yapanın karsiina geçip sanane diye bağırmak istiyordum. Kimin kimle gorustugu konuştuğu kimseyi ilgilendirmezdi evet ama bu ciddi bir konu olacağa benziyordu. O kişinin Liam olduğunu inkar edemezdik çünkü çok belliydi.

Haberi okuması için telefonu yanımda duran Louis'ye uzattım. Sonra Zayn'e döndüm. "Evet bu bize sıkıntı çıkaracak."

Louis telefonu Niall'a verirken "Liam'ın orda olduğunu nasıl farkedemedin ki" diye söylendi.

Zayn başını elleri arasına aldı. "Bilmiyorum dikkatimi çekmedi. Ayrıca Liam olduğu o kadar anlaşılmıyor ki."

"İlk bakışta anlamak zor ama biliyorsun hayranlar her zaman bir şeyleri çözüyor" dedim sessiz bir tonda.

"Silsem mi fotoğrafı daha bir kaç saat oldu Atalı." Diye sordu Zayn.

"Hayır. Silersen Liam olduğunu kabul etmiş olursun." Dedim. "Boş bir teoriymiş gibi davran ve bir açıklama yapma. İş büyürse onun Liam olmadığını söylersin."

Zayn kafasıyla beni onaylarken telefonu çaldı. Kayıtlı bir numara değildi. Bize bakıp telefonu açtı. Karşı tarafın sesini duyunca ayağa kalktı. Onun o hâlini görünce hepimiz birbirimize bakmaya başladık. Sonra Zayn telefonunu hoparlöre aldı.

"Telefonu Liam'a ver Zayn" Evet bu sesi hepimiz tanıyorduk ve boku yemiştik. Arayan Simon'dı.

"O Liam değil bile." Diye kendini savundu Zayn.

"Tanrı aşkına kimi kandırıyorsunuz siz. Apaçık ortada berabersiniz. Liam'ı ver."

Zayn göz devirdi. "Böyle bir zorunluluğum yok Simon. Hoşçakal." Telefonu kapatıp kanepeye attı. Hepimiz biliyorduk ki bu onu susturmayacaktı.

Tam da tahmin ettiğimiz gibi durmamıştı ve şimdi Liam'ı görüntülü arıyordu. Liam açmadı ve bu olay 3 kere tekrarlandı. En son yine Zayn'in telefonu çaldığında Zayn sinirlenip telefonu açtı.

"Ne istiyorsun. Seninle bir bağımız kalmadı bize ve hayatımıza karışmaktan vazgeç. Liam yanımda falan da değil." Diye bağırdı.

Simon bu sefer "O zaman Harry'e ver"  dediğinde hepimiz donmuştuk.

"Beni nerden biliyor" anlamına gelen mimikler yaptıktan sonra Zayn cevap verdi.

"Ha-Harry de nerden çıktı."

"Konumunu görebiliyorum Zayn. Harry'nin evimin de nerde olduğunu biliyorum. Yani lafı uzatma"

Sinirlenmiştim. Telefonu Zayn'in elinden aldım. "Telefonlarımızı izlemeye hakkın var mı?"

"Telefonlarınızı izlemiyorum Harry sadece Zayn'in attığı fotoğrafın hangi konumdan atıldığına baktırdım. Liam'ın da orda biyerlerde olduğunu biliyorum. Eğer üçünüz berabersiniz benim tanıdığım Niall asla böyle bir olayı kaçırmaz. Ve siz bir araya gelip asla Louis'yi dislamaz onu da çağırırsınız. Kısacası beraber olduğunuza eminim şimdi sizi görüntülü arayacağım ve telefonu açıp bana neler döndüğünü anlatacaksınız."

Ve telefonu kapatmıştı.

"Anlatmak zorunda mıyız?" Diye sordu Niall.

"Eminim bunu ona söylersek yine bir anlaşma ve imza çıkarıp yarım saat açıklama yapar ve biz sonunda yine anlatmak zorunda kalırız. Uzatmaya gerek yok anlatalım." Dedim. Zaten eninde sonunda anlatmamız gerekecekti.

Çok geçmeden Simon görüntülü aradı ve telefonu açıp sabit bir yere koyarak kanepeye dizildik. Geri dönmek istediğimizi fikrin kimden çıktığını nasıl kabul ettiğimizi falan anlattık. Tabii ki de buna asla karşı çıkmadı sonuçta bu işten para kazanacaktı.

Ellerini önünde birleştirdi ve gülümsedi. Tanrım çok gıcık gülümsüyordu. "Pekala eğer hepiniz kabul ederseniz hemen bir kaç adam ayarlayıp imzaları atarız. Elektronik imzalarınız bende var yüzyüze görüşmemize gerek bile kalmaz ve bir kaç saat içinde resmen yeniden bir grup olursunuz. Kesin kararınız mı?"

Hepimiz birbirimize baktık. Simon'un yeniden bir grup olursunuz demesi hepimizi içten içe sevindirmişti ama hepimizin aklında buna hazır mıyız sorusu da vardı. Uzun süreli bir bakişmadan sonra "Evet kesin kararımız" diyerek hepimizin yerine konuşan Liam olmuştu. Ve tüm bunlar olurken yanımda oturan Louis'nin elini tuttuğumu farketmemiştim bile.

Geçiş bölümü gibi bişey oldu umarım sıkıcı olmamıştır. Sıkıcı olmasın diye çok uzatmadım ve lütfen Zayn'in fotosuna yaptığım Shopa gülmeyin SKZJSKXKSKXKWKXKAKZSKXN

𝖎 𝖓𝖊𝖊𝖉 𝖞𝖔𝖚 𝖎𝖓 𝖒𝖞 𝖇𝖑𝖔𝖔𝖉𝖘𝖙𝖗𝖊𝖆𝖒 (Larry Stylinson)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin