e i g h t

470 30 14
                                    

   Sabah hepimiz kahvaltı sofrasındaydık. Bu sabah sakin bir kahvaltı yapıyorduk neyseki. Liam'a haber verdiğine göre Zayn bikaç saate uçağa binip gelicekti. Tam Zayn ile bidaha konuşup konuşmadığını soracaktım ki Liam'ın bana bakıp güldüğünü gördüm.

"Ne?"

Daha çok güldü. "Bize ne zaman söylemeyi planlıyordum?"

Kafam karışmıştı "Neyi?"

Telefonunu eline alıp bir şeylere baktı. "Evleniyormuşsun?"

Gözlerim kocaman açıldı "NE?" Dedim şaşkınca. 

Niall ordan "Ee yılın en romantik çiftine de bir düğün yakışırdı." Dedi.

Liam'ın elinden telefonu çektim "Ne diyorsunuz siz ya?" Dedim ve ekrana baktım. Çok popüler bir haber sayfası açıktı. Siyah yazılarla kocamam başlıkta "Yılın sürpriz çifti evleniyor mu?" Yazıyordu. Altında da Olivia ile benim fotoğrafım vardı. Merak edip haberin devamını okumaya başladım.

Son albümü, sıra dışı klipleri, oyunculuğu, kendine özgü ve cinsiyet kalıplarını yıkan stili ile sürekli gündem olmayı başaran yıldız Harry Stylessürekli farklı isimlerle anılsa da son zamanlardaki sürpriz aşkı Olvia Wilde ile bir süredir beraberler. Çiftin aşkı bir çok tartışmaya yol açsada onlar el ele sokaklarda dolaşmaktan çekinmiyorlar

Harry Styles ve Olivia Wilde ateşli yeni aşklarıyla hiç vakit kaybetmiyorlar. Yeni fotoğraflar şunu gösteriyor ki Harry'nin parmağındaki kordonlu yüzüğü ilk defe görüyoruz. Çiftin nişanlandığı dedikoduları simdiden tüm magazin dünyasının ilgi odağında.

Haberin devamı da aynı şeylerden oluşan saçma sapan yazılarla doluydu. Böyle haberler her gün çıkardı ama böyle popüler bir medyadan çıkması beklemedigim bir şeydi. İnsanlar gördükleri her şeye inanıyordu ve bu benim simirimi bozuyordu. Kafamı kaldiri çocuklara baktım.

"Vay canına sanırım evleniyorum." Dedim gülerek.

"Ateşli yeni aşkınızdan neden hiç bize bahsetmiyorsun Harry?" Diye dalga geçti Liam. Masadaki pencereyi yuvarlayıp yüzüne attım.

Niall da gülerek "Nedime olabilirim" dedi. Güldüm. Boş bir haberdi zaten gülüp gecilecek türdendi.

Louis'ye baktım. Pek keyifli görünmüyordu. "Senin neyin var?" Diye sordum

Niall dalga geçerek "Yoksa senin de yine çocuğun mu olmuş?" Diye sordu.

Louis bana bakıp hafifçe gülümsedi. "Yok bişey" diyerek yemeğine geri döndü.

Böyle haberler hep çıkardı yani bizim için büyük bir sıkıntı yaratmıyordu artık ama moralimizi bozduğu zamanlarda oluyordu. Hayatımızdaki gelismeleri bir magazin sayfasının uydurması ve bizim de ona göre davranmak zorunda kalmamız bizi boğuyordu.

Konuyu dağıtmak için Liam'a çevirdim gözlerimi. "Zayn'i buraya çadırsan daha iyi olur." Dedim. Herkes bana baktı. Dediğim şey o kadar da garip değildi. "Haberleri gördükten sonra aklıma geldi.  Eğer bir kameraya yakalanırsanız pek de iyi olmaz. Yani işi daha başlamadan mahvetmeyelim." Diye ekledim.

Liam başıyla onayladı. "Mantıklı. Ama Zayn buraya gelmez."

"Sabahın köründe kalkıp 6 saatlik uçuş yapacak ve sırf benim evim olduğu için seninle konuşmadan geri mi dönecek." Güldüm. "Elbette ki gelecek"

"Pekala ona mesaj atarım ama şimdiden uyarayım çıkacak sorunlardan ve atışmalardan ben sorumlu değilim."

Niall ellerini kafasimin arkasında birleştirip arkasına yaslandı. "Hadi ama çocuklar bir sorun çıkacağını düşünmüyorum artık büyüdük." Dedi.

𝖎 𝖓𝖊𝖊𝖉 𝖞𝖔𝖚 𝖎𝖓 𝖒𝖞 𝖇𝖑𝖔𝖔𝖉𝖘𝖙𝖗𝖊𝖆𝖒 (Larry Stylinson)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin