9

46 9 0
                                    

12 𝘋𝘪𝘴𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 2016

𝘓𝘪𝘧𝘵 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘔𝘢𝘺𝘢 𝘯𝘢𝘪𝘬𝘪 𝘢𝘬𝘩𝘪𝘳𝘯𝘺𝘢 𝘵𝘪𝘣𝘢 𝘥𝘪 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘭𝘦𝘷𝘦𝘭.

𝘕𝘪𝘢𝘵𝘯𝘺𝘢 𝘮𝘢𝘩𝘶 𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘭𝘪 𝘮𝘢𝘬𝘢𝘯𝘢𝘯 𝘣𝘶𝘢𝘵 𝘢𝘭𝘢𝘴 𝘱𝘦𝘳𝘶𝘵. 𝘈𝘥𝘢 𝘪𝘣𝘶 𝘥𝘪𝘳𝘶𝘮𝘢𝘩 𝘮𝘢𝘤𝘢𝘮 𝘵𝘢𝘬 𝘢𝘥𝘢. 𝘏𝘢𝘯𝘺𝘢 𝘱𝘦𝘳𝘶𝘵 𝘗𝘢𝘬 𝘊𝘪𝘬 𝘚𝘶𝘧𝘪𝘢𝘯

𝘈𝘭𝘢𝘴𝘢𝘯𝘯𝘺𝘢

"𝘔𝘢𝘺𝘢 𝘥𝘢𝘩 𝘣𝘦𝘴𝘢𝘳, 𝘔𝘢𝘺𝘢 𝘵𝘢𝘬 𝘬𝘢𝘯 𝘭𝘢𝘩 𝘵𝘢𝘬 𝘳𝘦𝘵𝘪 𝘮𝘢𝘴𝘢𝘬 𝘴𝘦𝘯𝘥𝘪𝘳𝘪? "

𝘚𝘦𝘬𝘦𝘵𝘪𝘬𝘢 𝘔𝘢𝘺𝘢 𝘮𝘦𝘯𝘨𝘦𝘭𝘢𝘮𝘶𝘯. 𝘔𝘢𝘺𝘢 𝘵𝘦𝘳𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘳 𝘴𝘶𝘢𝘳𝘢 𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨 𝘭𝘦𝘭𝘢𝘬𝘪 𝘴𝘦𝘥𝘢𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘳𝘤𝘢𝘬𝘢𝘱.

𝘔𝘢𝘺𝘢 𝘮𝘦𝘯𝘨𝘩𝘢𝘮𝘱𝘪𝘳𝘪 𝘵𝘢𝘯𝘨𝘨𝘢 𝘥𝘪 𝘴𝘦𝘣𝘦𝘭𝘢𝘩 𝘭𝘪𝘧𝘵 𝘪𝘵𝘶.

𝘗𝘢𝘬 𝘊𝘪𝘬 𝘚𝘶𝘧𝘪𝘢𝘯?

𝘒𝘦𝘭𝘪𝘩𝘢𝘵𝘢𝘯 𝘗𝘢𝘬 𝘊𝘪𝘬 𝘚𝘶𝘧𝘪𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘳𝘣𝘶𝘢𝘭 𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘴𝘦𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨 𝘭𝘦𝘭𝘢𝘬𝘪 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘮𝘦𝘮𝘢𝘬𝘢𝘪 𝘵𝘰𝘱𝘪 𝘩𝘪𝘵𝘢𝘮. 𝘚𝘦𝘴𝘢𝘢𝘵 𝘬𝘦𝘮𝘶𝘥𝘪𝘢𝘯 𝘭𝘦𝘭𝘢𝘬𝘪 𝘪𝘵𝘶 𝘮𝘦𝘯𝘨𝘩𝘶𝘭𝘶𝘳𝘬𝘢𝘯 𝘱𝘦𝘬 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘳𝘪𝘴𝘪 𝘴𝘦𝘴𝘶𝘢𝘵𝘶 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘳𝘸𝘢𝘳𝘯𝘢 𝘱𝘶𝘵𝘪𝘩 𝘱𝘢𝘥𝘢 𝘗𝘢𝘬 𝘊𝘪𝘬 𝘚𝘶𝘧𝘪𝘢𝘯.

𝘔𝘢𝘺𝘢 𝘵𝘦𝘳𝘱𝘦𝘮𝘱𝘢𝘯.

𝘥𝘢𝘥𝘢𝘩?

𝘔𝘢𝘺𝘢 𝘮𝘦𝘭𝘶𝘱𝘢𝘬𝘢𝘯 𝘳𝘢𝘴𝘢 𝘭𝘢𝘱𝘢𝘳𝘯𝘺𝘢 𝘥𝘢𝘯 𝘴𝘦𝘨𝘦𝘳𝘢 𝘯𝘢𝘪𝘬 𝘴𝘦𝘮𝘶𝘭𝘢 𝘬𝘦 𝘳𝘶𝘮𝘢𝘩. 𝘗𝘪𝘯𝘵𝘶 𝘳𝘶𝘮𝘢𝘩 𝘥𝘪𝘣𝘶𝘬𝘢 𝘭𝘢𝘭𝘶 𝘔𝘢𝘺𝘢 𝘮𝘦𝘯𝘦𝘳𝘱𝘢 𝘬𝘦 𝘢𝘳𝘢𝘩 𝘪𝘣𝘶𝘯𝘺𝘢.

"Ibu! Pak Cik Sufian penagih dadah!" 𝘜𝘫𝘢𝘳 𝘔𝘢𝘺𝘢 𝘫𝘶𝘫𝘶𝘳.

𝘗𝘦𝘳𝘣𝘶𝘢𝘵𝘢𝘯 𝘪𝘣𝘶 𝘵𝘦𝘳𝘩𝘦𝘯𝘵𝘪 𝘴𝘦𝘬𝘦𝘵𝘪𝘬𝘢, 𝘴𝘦𝘣𝘦𝘭𝘶𝘮 𝘥𝘪𝘢 𝘣𝘦𝘳𝘱𝘢𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦𝘮𝘢𝘯𝘥𝘢𝘯𝘨 𝘔𝘢𝘺𝘢.

𝘔𝘢𝘺𝘢 𝘮𝘦𝘯𝘨𝘩𝘢𝘳𝘢𝘱𝘬𝘢𝘯 𝘪𝘣𝘶𝘯𝘺𝘢 𝘱𝘦𝘳𝘤𝘢𝘺𝘢 𝘬𝘢𝘵𝘢-𝘬𝘢𝘵𝘢𝘯𝘺𝘢 𝘬𝘢𝘭𝘪 𝘪𝘯𝘪.

:
:
:

𝘗𝘢𝘯𝘨!

"Kurang ajar punya anak! Kau sedar tak yang kau tuduh tu siapa? Tu bapak kau, Maya!" 𝘐𝘣𝘶 𝘣𝘦𝘳𝘢𝘯𝘨.

"susah sangat ke kau nak terima Pak Cik Sufian tu sebagai ayah kau?! "

"Ibu.. t-tak percaya Maya? " 𝘔𝘢𝘺𝘢 𝘮𝘦𝘯𝘺𝘦𝘯𝘵𝘶𝘩 𝘱𝘪𝘱𝘪𝘯𝘺𝘢 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘳𝘱𝘪𝘫𝘢𝘳.

𝘐𝘣𝘶 𝘵𝘪𝘥𝘢𝘬 𝘮𝘦𝘮𝘣𝘢𝘭𝘢𝘴, 𝘯𝘢𝘮𝘶𝘯 𝘵𝘦𝘳𝘶𝘴 𝘮𝘦𝘭𝘢𝘯𝘨𝘬𝘢𝘩 𝘮𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨𝘨𝘢𝘭𝘬𝘢𝘯 𝘔𝘢𝘺𝘢.

𝘐𝘣𝘶...

𝘵𝘢𝘮𝘱𝘢𝘳 𝘔𝘢𝘺𝘢?

𝘐𝘣𝘶 𝘴𝘦𝘣𝘦𝘭𝘶𝘮 𝘯𝘪 𝘵𝘢𝘬 𝘱𝘦𝘳𝘯𝘢𝘩 𝘯𝘢𝘪𝘬 𝘵𝘢𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘥𝘦𝘬𝘢𝘵 𝘔𝘢𝘺𝘢. 𝘛𝘢𝘱𝘪 𝘩𝘢𝘳𝘪 𝘯𝘪, 𝘪𝘣𝘶 𝘵𝘢𝘮𝘱𝘢𝘳 𝘔𝘢𝘺𝘢 𝘴𝘦𝘣𝘢𝘣 𝘭𝘦𝘭𝘢𝘬𝘪 𝘵𝘶?

'𝘑𝘢𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘯𝘢𝘯𝘨𝘪𝘴'

'𝘫𝘢𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘯𝘢𝘯𝘨𝘪𝘴'

'𝘫𝘢𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘯𝘢𝘯𝘨𝘪𝘴'


AmayaWhere stories live. Discover now