"Já ale nechci!"Protestovala jsem své matce.
S mojí mámou nemáme dobrý vztah.
"Honzík tam sám nepůjde!"Řekla.
"Já nepotřebuju poslouchat nějaký hloupí rapery, co zpívají o drogách a sexu!"Namítala jsem.
"Koupila jsem už lístky!Stály dost peněz takže půjdeš!"Zařvala na mě.
"Pavlo."Snažil se jí uklidnit táta.
S tátou mám vztah skvělej, můžu se mu vždycky svěřit a on mi vždy pomůže.
"Michale ona tam půjde a konec!"Řekla vytočeně máma.
"Tak půjdeme?"Přišel do kuchyně můj mladší bratr.
S ním jsem také neměla nejlepší vztah, byl to mamánek, řekla jsem něco, zavolal mámu a ta mě seřvala ,rozbil něco, shodil to na mě máma mě seřvala. A to mu je už 14.
"Jistě zlatíčko ANDREA se půjde převléct a tatínek vás tam odveze."odpověděla a moje jméno zdůraznila.
Přišel ke mě táta a zašeptal mi.
"Neřeš jí má zase svojí náladu, běž tam a zejtra si zajdeme do kina jo?"Dořekl a pohladil mě po rameni.
Protočila jsem očima a šla se převléct.
Vzala jsem si bílí crop-top, na něj černý kabát, černé větší kalhoty a svoje oblíbené brýle.
Sešla jsem schody do přízemí kde už na mě všichni čekali."To ti to trvalo."Prskla na mě matka.
"Taky jsem jít nemusela, je mi dvacet."Prskla jsem na ní nazpátek.
"Tak pojďte."Pobídl nás táta a my se vydali k autu.
Ten koncert byl tady v Pardubicích, Yzomandiase a NikTenda.
Já rap neposlouchám, maximálně občas Eminema, ale to je asi vše.
Táta nastartoval auto a vyjel z garáže.
Brácha si zatím pošpěvoval.
"Přijedu jakože škrrr, k tomu vrrr,
Jakube seš ledovej, jakože brrr.A Decky je doktor jakože Drrr ,o co ty si furt tak hrrr,
pak se mračíš jakože grrr, protože tvoje čůza, na mě dělá mrrrk."Zpíval dál.Konečně jsme přijeli před bar kde má být ten koncert.
"Užijte si to a potom mi Andy zavolej ať pro vás přijedu."Řekl a odjel.
ČTEŠ
Dobrá duše srdce ze zlata
FanfictionŠla jenom na koncert jako doprovod bratrovi a stalo se toto. • • • • • • • V příběhu se budou nacházet vulgarismy, sexuální obsah a drogy. • • • • • • • • Doufám že se vám bude příběh líbit😄 • • • • 10#yzomandias 9.10.21 3#yzomandias 24.10.21 2#ni...