Jégr

319 25 3
                                    

Z pohledu Andrey.

"Je mi Domího tak líto."Řekla jsem smutně Kubovi když jsme společně seděli na mé posteli.

"To mě taky. Rejus tam už s klukama jel, rozbijou Filipovi hubu. " Řekl mi Kuba, dal mi ruku kolem ramen a já si položila hlavu na jeho rameno.

"Ta holka je strašná svině. Nedokážu pochopit jak tohle může udělat. Ještě k tomu jemu, je to hrozně hodnej kluk."Vydechla jsem a on jen souhlasně zabručel.

Někdo najednou zaťukal na dveře a následně otevřel, ve dveřích stál Rejus.

"Nazdar Vlčáku, zdravím Andy."Pozdravil nás a Kuba se postavil.
"Chlapec už leží v nemocnici." Usmál se a Kuba ho hrdě poplácal po rameni.

"Řekl jsi to už Dominikovi?"Zeptal se ho Kuba a on přikývl.

"No nic, před barákem na mě už čekaj kluci. Jdeme oslavovat, tak čau." Rozloučil se s námi a odešel.

Kuba za nim zavřel dveře a přešel zpět ke mně.

"A ten kluk teda žije jo?" Zeptala jsem se ho a Kuba se vedle mě posadil.

"Bohužel no." Řekl Kuba.
"Ale tohle bych už teď neřešil. Řekl bych že tu máme jiný problém." Oznámil mi a já se na něj nechápavě podívala.
"Tohle."Usmál se a ukázal na mé tričko, já se jen zasmála.

-

"Věděl si že delfín spí s jedním okem otevřeným?" Zachychotala jsem se když jsem Nikovi řekla další zajímavost o zvířatech.

"Andy už neee." Nedokázal se přestat smát Dominik se kterým jsem byla ve studiu.

"Je to hustý že jo?" Zasmála jsem se a napila se vodky z džusem co jsme s Dominikem pili.

"Děkuju." Podíval se na mě a já se na něj nechápavě podívala.
"Za všechno. Prostě díky tobě a Kubovi tuhle situaci dávám. Jsi úžasná holka Andy, mám tě fakt rád."Řekl mi a já se na něj usmála.

"Domí to je jasný. Jsem tu vždy pro tebe." Řekla jsem mu a kamarádsky ho bouchla do ramene.

"Dáme jégra?" Zeptal se a odněkud vytáhl flašku toho dokonalého alkoholu.

"No že se vůbec ptáš!"

Z pohledu Jakuba.

Přišel jsem do kanclu za Andy a Dominikem, ale našel jsem je tak úplně na mol. Zpívali si BodyBag a tančili.

Zasmál jsem se a oni na mě oba přesunuli zrak.

"Jeee ahoj lásko!!" Usmála se na mě Andy a přešla ke mně. Přilepila její rty na ty mé a já ucítil na rtech zbytky jégra.
"Vy chlastáte jégra beze mě? No že se nestydíte!" Zasmál jsem se a vzal Nikovi flašku z ruky a lokl jsem si.

"To je moje flaškaaaa." Zakňučel opilej Dominik a chtěl mi flašku vzít, ale já mu jí nedal.

"Vy máte pro dnešek už dost. Je teprve půl devátý a vy jste zlitý jako hovada." Řekl jsem jim a Andy chytil kolem ramen.
"Jdeme vy dva." Oznámil jsem jim a s menším protestováním jsem je dostal ven z kanclu.

-

"Normálně mi cesta domů trvá 10 minut, kvůli vám opilcům jsme sem šli hodinu a půl." Zasmál jsem se a poslal Nika do pokoje.

"Hele!" Řekla Andy a sundala si přede mnou ramínka jejího tílka, která jí spadla z paží.

"Zlato." Přešel jsem k ní a ramínka jí zase nandal.

"Ty mě nechceš?" Fňukla.

"Chci. A moc, ale když jsi opilá a já střízlivej tak to nejde krásko." Usmál jsem se na ní a dal jí pusu do vlasů.
"Pojď půjdeme si lehnout." Řekl jsem jí a šel s ní do pokoje.

Tak je to tady, po dlouhé době nová kapitola. Snad se líbí!!

Dobrá duše srdce ze zlataKde žijí příběhy. Začni objevovat