Táta byl ještě v práci takže jsem šla zatím do pokoje.
Sedla jsem si na postel a začala brečet.
*flashback*
Byla zima, dva dny po Vánocích, já se ségrou jsme jely za jejím přítelem jejím autem."Dneska to tedy klouže."Zasmála se .
"To jo."Zasmála jsem se.
"Jirka tě zase po tý dlouhý době rád uvidí."Řekla a zařadila.
"Já jeho taky, je super že jsi si našla tak hodného přítele."Usmála jsem se.
"To já taky.Jednou se chceme vzít."Usmála se a pokračovala v cestě.
"Co to doprdele?!"Zařvala když naproti nám jelo auto v protisměru.Chtěla to stočit ale pozdě...
Byla na místě mrtvá...
Já padla do bezvědomí...
Měla jsem otřes mozku zlomenou obratel a zlomenou nohu.
Ale navždy budu mít v hlavě pohled toho jak se na nás řítilo to auto...
*end of flasback*
Začala jsem ještě víc plakat.
Slyšela jsem zaťukání na dveře ale ignorovala to, dál jsem plakala.
"Andrejko..."Slyšela jsem vydechnout tátu.
Před slzavé oči jsem se na něj podívala.
Sedl si vedle mě na postel.
Přitáhl si mě k sobě a hladil mé vlasy.
"Já vím že to bolí..."Vydechl.
*Flashback*
Pohřeb."Přišli jsme sem kvůli této příšerné tragédii, Monika byla skvělá žena...Kdo bude chtít můžete říct pár slov."Řekl nějaký pán a odešel se posadit.
Přišla tam Anička nejlepší kamarádka Moniky.
"Chtěla jsem jenom říct že Monča byla ten nejhodnější člověk na světě vždycky mi pomohla, ale nejen mě ale i ostatním.Byla hrozně ochotná a milá...Nezasloužila si to...Chci říct upřímnou soustrast všem...A ještě jsem chtěla říct, Andrejko jsi silná holka budu tu pro tebe..."Řekla a odešla si také sednout.
*End of Flashback*
Už jedeme autem z hřbitovu, byl tam Jirka i se svým přítelem.
Po třech letech co se to stalo se z něho stal gay, přeju jim to jsou spolu hezký pár.
Když jsme přijeli domů šli jsme si s tátou udělat kafe.
"Tati?"Řekla jsem když mi podal hrneček s kávou.
"No?"zeptal se.
"Co dělat když ke kamarádovi cítíš víc než kamarádství?"Zeptala jsem se nejistě.
"Ou Andrejko, to je ten jak spolu furt chodíš ven že?"Zeptal se a já přikývla.
"Myslíš že to cítí stejně?" Zeptal se."No jo.Dneska jsme spolu a s kamarádama byly v kině, a byl to horor a já se hrozně bála a on mě chytil za ruku a šeptal ať se nebojím, a ještě před tím mi chválil že jsem krásná, a řekl mi lásko..."Řekla jsem.
"Stane se to co se stát má ano? A ty si s tím nedělej žádné starosti."Řekl a odešel do pracovny.
Já jsem šla do svého pokoje a zamkla si dveře.
Na noční stolek jsem si položila hrnek s kafem a posadila se na postel.
Vzala jsem si telefon a začala projíždět ig.
Přišlo mi oznámení že Kuba na svůj soukromí účet přidal nový příspěvek rozklikla jsem to a nevěděla co mám říct.
Byla tam fotka nás dvou když jsme se fotili v zrcadle u něho doma.
Napsala jsem do com: ❤️❤️
Sama pro sebe jsem se usmála.
Přišla vám zpráva od goldcigo.
Otevřela jsem chat s Nikem.
Zdar Andyyyyy
Čau
Tak co jak je?
Dobře ty?
Jo taky fajn, Jakub je nějakej
divnej.Proč?
Když přišel tak je nějakej divnej
prej nad něčím přemejšlí, ale
Jakub a přemýšlení mi nejde dohromady.Hele já nevim, ale bylo od něj
hezká ta fotka že?Jj :) Ale nikdy to pro holku
neudělal.Máš štěstí ;)Proč? :D
Nejsem slepej ani blbej, se
do tebe zakoukal to je jasný😂Položila jsem telefon na postel vedle sebe a vzala si kafe.
PŘÍBĚH NA CHVÍLI POZASTAVÍM MOC SE OMLOUVÁM ALE NEBUDU VÁM KECAT PROSTĚ NEMÁM NÁLADU PSÁT O RAPU A TAK PROSTĚ TEĎ CHCI PSÁT HLAVNĚ MARVEL FF DOUFÁM ŽE NEBUDETE
SMUTNÍ NEBO NAŠTVANÍ VASĚ EVELIN🤍
ČTEŠ
Dobrá duše srdce ze zlata
FanfikceŠla jenom na koncert jako doprovod bratrovi a stalo se toto. • • • • • • • V příběhu se budou nacházet vulgarismy, sexuální obsah a drogy. • • • • • • • • Doufám že se vám bude příběh líbit😄 • • • • 10#yzomandias 9.10.21 3#yzomandias 24.10.21 2#ni...