"Uhhh." Pomalu jsem otevřela oči a chytila se za hlavu.
"Copak? Bolí hlavička?"Zasmál se Kuba, kterému jsem ležela na hrudi.
"Mám v hlavě snad zapíchaný tisíce střepů." Vydechla jsem a zavřela zase oči, jelikož jsem nevydržela taková nával světla.
"Ani ne nedivim, s Nikem jste vychlastali celou vodku a jégra." Pohladil mě po vlasech a já jenom vyčerpaně vydechla.
"Byli jste totálně na mol. Po cestě sem jste vymýšleli, že dáme trojku." Smál se včerejšku."No ty vole. Ale tak nemusela by to být špatný že jo." Naschvál jsem ho provokovala.
"Ti moje péro už nestačí jo?" Řekl mi a já se zasmála.
"Neboj stačí zlato." Usmála jsem se a políbila ho na rty.
"Ale teď buď tý lásky a přines mi šumák." Věnovala jsem mu ještě malý polibek na tvář a spokojeně se zachumlala do peřiny.—
Celý den jsem proležela s Kubou v posteli. Dneska měl volno, takže mu to nevadilo.
"Ty jsi mi ukradl čokoládu?!" Začala jsem vyšilovat když jsme nemohla nikde najít svojí tabulku čokolády.
"Mmm n-ne."Zamumlal s plnou pusou.
"Jakube!!!" Zakřičela jsem na něj a začala mu sázet pěstí do hrudi.
"Lásko ty máš sílu jako dvouletý chlapeček." Zasmál se.
"Ale musím říct, že ta čokoláda byla fakt dobrá."Usmál se na mě."Helee!!" Zavrčela jsem a mlátila ho dal do hrudi.
"Jak chceš."Pousmál se, chytil mi obě zápěstí a švihl mě pod něj.
"Um.Uh."Koukala jsem se mu do očí.
"Krásko se mnou si nezačínej."Usmál se na mě a obě mé ruce chytil jednou jeho.
"Trest bude sladkej."Zasmál se a cestičkou z polibků se přesunul na můj pupík a pokračoval níž.—
Z pohledu Jakuba.Andy mi teď oddychuje na hrudi, docela dost jsme jí vyčerpal no, ale tak já si nestěžuju.
"Miluju tě." Šeptl jsme do prázdna a políbil jí do vlasů.
"Mmmm."Zamumlala a kolenem se mi otřelo o můj rozkrok. Ztvrdl.
"Kurva lásko.." Vzdechl jsem, ale ona se ke mně natiskla ještě víc, takže její koleno více přitlačilo.
"Uhhh."Vydechl jsem, rychle se zvedl a Andy se probudila."Copak se děje?"Zeptala se nechápavým a rozespalým hlasem.
"Jo aha."Zasmála se když si všimla mého problému.
"Nechtěla bych." Ušklíbla se a zahrabala se do peřin."Ty jsi ale mrcha."Zasmál jsem se a vlezl za ní. Přitiskl jsem se k jejím zádům, tak že jistě cítila můj problém.
"Zlatooo.."Zabručela když jsem jí rukou vjel pod kalhotky.
"Po pátý to dneska už nedám."Řekla poraženě."Neříkal jsem, že spolu musíme hned spát lásko."Usmál jsem se a mírným pohybem jsem si jí k sobě otočil zády.
"Toho problému se jen tak nezbavím kotě." Udělal jsem smutný obličej jako malé dítě."Vyděrači."Zasmála se.
"Sedni si."Přikázala mi a já se spokojeně usadil.
"Hrozný s tebou fakt."Řekla se smíchem a už si zavazovala vlasy do culíku."To je hodná holka.."Zamumlal jsem když si ho brala do úst.
Z pohledu Dominika.
"Nanananananana."Pobrukoval jsem si ve svém pokoji a přitom zapaloval zrovna ubaleného páva.
"Ještě ještě!!" Slyšel jsem přes stěny sténajícího Jakuba.
"Ty vole oni šukaj jak křečci." Zasmál jsem se sám pro sebe a spokojeně popotáhl dávku thc.
Zapnul jsem si svůj počítač a pustil si do repráků hudbu abych je nemusel furt poslouchat.
Zrovna mi hrála songa Futruju, když jsem přes hlasitou hudbu slyšel mírně zvonek. Stopl jsem písničku, odložil brko a vydal se ke dveřím.
"Jééé dobrý den paní Nová."Usmál jsem se na postarší sousedku která bydlela naproti nám.
"Ahoj Domísku."Usmála se na mě a já se nad oslovením zakřenil.
"Nemáš prosím tě dvě vajíčka na půjčení? Peču koláč a došly mi a potřebuju je." Poprosila mě, já přikývl a vydal se do kuchyně kde jsem vyndal dvě vajíčka a přišel zpět ke dveřím."Tady máte." Usmál jsem se na ní a podal jí ty vajíčka.
"Děkuji ti broučku."Úsměv mi opětovala a zmizela za dveřmi svého bytu.
Dveře jsem zabouchl a chtěl se vydat do svého pokoje, ale najednou jsem slyšel ohromnou ránu z Jakubova pokoje a následně výkřik. Rychle jsem se rozeběhl k pokoji a otevřel naléhavě dveře, ale to co jsem viděl mě překvapilo.
Kuba ležel na zemi, Andy nad ním stála a nehorázně se smála.
"Co se tu stalo?"Zeptal jsem se nechápavě.
"Ten debil spadl z postele."Smála se dál a já se k ní přidal.
"Budete se mi dlouho řechtat nebo mi pomůžete se zvednout?" Zeptal se mírně podrážděně Kuba a já mu podal ruku abych mu pomohl zpět na nohy.
"Toho debila si ještě vyřídíme kočko."Pousmál se na ní Kuba perverzně."Však to říkám, šukáte možná víc jak křečci."Zasmál jsem se a to mě už oba propalovali pohledem.
"Okey už mizím."Řekl jsem a radši zmizel zpět do svého pokoje.
ČTEŠ
Dobrá duše srdce ze zlata
FanfictionŠla jenom na koncert jako doprovod bratrovi a stalo se toto. • • • • • • • V příběhu se budou nacházet vulgarismy, sexuální obsah a drogy. • • • • • • • • Doufám že se vám bude příběh líbit😄 • • • • 10#yzomandias 9.10.21 3#yzomandias 24.10.21 2#ni...