Konu:Ellerinizi tutuyorlar.../Kun/
(。・ω・。)ノ♡
...Elini tutmaya başladığınızda, sonsuz kızarmaya hazırlanın. İlk başta ne yapacağını bilemedi, yaptığın hareket biraz samimi olduğu için açıkça biraz utanmış hissediyordu. Yine de uzaklaşmaya çalışırsan, elini tekrar tutacak ve sana gitmemeni söyleyecektir. Elini tutmaktan ne kadar hoşlandığını bile söyleyecek çünkü kendi eline mükemmel bir şekilde uyuyor. Daha sonra, üyeleri bu konuda onunla dalga geçecek ve o soğukkanlılığını zapt etmeye çalışmak zorunda kalacak.
...
(。・ω・。)ノ♡/Ten/
(。♡‿♡。)
...Ten daha önce tesadüfen senin elini tuttu, yoksa kendine olan güvenine rağmen böyle bir hamle yapmadı. Elini bir kez tutmaya başladığınızda, muhtemelen sizinle dalga geçecektir, ama sadece biraz. Elini tutmak istediğin için ne kadar sevimli olduğunu söyleyecek ve sonra yanaklarını sıkacak. Bu yüzden geri çekildin, ama o çabucak elini geri çekti - gerçekten tutmak istediği için- sızlanarak. Bundan sonra, bunu başlatmaya devam edecek ve belki de size olan hislerinden dolayı daha fazla şefkat gösterecektir.
...
(。♡‿♡。)/WinWin/
(〃゚3゚〃)
...
Sicheng, onun eline uzandığında ne yaptığından emin değildi ve ondan elini hareket ettirmesini ve senden uzağa bakmasını istedin. Sonra parmaklarının kendi parmaklarıyla iç içe geçtiğini hissettiğinde tamamen dondu. Kızarmaya başlayana kadar neler olduğunu anlayamayarak. Anında yüzünü omzuna sakladı ve onun ciyaklamasını engelledi. Yüzünü çekmeye çalıştın, ama çok utangaç olduğu ve gözlerinin içine bakmak istemediği için yerinden kıpırdamadı. Sonunda kendini senin omzundan çektiğinde, soğukkanlı olmaya çalışır ve senin önünde çıldırmıyormuş gibi davranırdı.
...
(〃゚3゚〃)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💮NCT Reaction💮
FanfictionAll NCT Reaction💎 Why would you ever kiss me? I'm not even half as pretty You gave her your sweater, it's just polyester But you like her better I wish I were Heather Oh, I wish I were Heather Oh, oh, wish I were Heather 💎To The World NCT İs Here...