Bunun WayV versiyonunu bulmuşken atim dedimKonu:WayV'nin eşleri hamileyken çirkin hissediyorlar..
Part-1
Tür:Fluff
('-')Kun:
Parmak uçlarınızın pedlerinin midenizin yan tarafındaki çatlakları takip etmesine izin verdiniz - Yara izinin görünürlüğünü azalttığı bilinen çeşitli losyonları ve yağları denediniz ama yine de çok fazla mevcuttu.-
Aynada kendinizi incelerken iç çekerek yağı sürdünüz. Onlardan hiç kurtulamayacak mısın? Bir kez daha, önceki bedeninizi geri kazanmanın neredeyse imkansız olduğunu size bağırd.Aralıklı kapı yavaşça açıldı, eşinizi ortaya çıkardı, gözleri sorguluyordu ve kaşları kalktı."Evet?"dedim.Her zamanki nazik gülümsemesini yaptı, "Sadece seni kontrol ediyordum - Bir süredir buradasın."
"Oh-"
Ne kadar zamandır orada olduğunuzu, duş aldığınızı,saçınızı tembelce kuruladığınızı fark etmemiştiniz, jogger ve braletinizle aynanın karşısında birkaç dakika beklediniz.Ayrıca görünüşünüzü, nemle parlayan cildinizi, dudakları pembe, saçları nemli, yumuşak omuzlarınızı süsleyen su damlacıklarını, ona seslenen göğüslerinizin vadisini, midenizin büyük şişkinliğini ona anneolduğunu hatırlattı. Kelimeler sadece sana bakarken nasıl hissettiğini ifade edemiyordu.
Kapıdan içeri kaydı, arkanızda konumlandıkça sırıtışı büyüdü, elleri şişkin belinizden mide balonunuzun önüne doğru kaydı. Elleri sizinkinden çok daha sıcak ve daha büyüktü."Güzel kokuyorsun," dedi yanağını nemli saçına bastırarak, nefesi kulağını gıdıkladı.Elleri midenizde dolaşmaya devam etti, sert parmak uçları yanınızdaki çatlakların üzerinde defalarca parlıyor, desenli girintiler dikkatini çekiyordu.Dudakları kaşlarını çatarak, Onlardan kurtulamıyorum, dedin.
Büyülenmiş elleri bir kez daha üzerlerinde gezinirken, "Gerek yok," dedi yumuşak bir sesle."Sonra bile-" diye boğuldun, "Bir daha normale dönüp dönemeyeceğimi bilmiyorum."Gözlerindeki kuyular döküldü ve ellerini yüzüne götürmene neden oldu."Şşş," diye teselli etti, elleri kendi başına dönerek başını nazikçe çevirdi, ayaklarının sen onunla yüzleşene kadar küçük adımlar atmasına neden oldu ve hemen başının omzuna düşmesine izin verdi."Artık mükemmelsin - Önceden de mükemmeldin- Ve sonra da mükemmel olacaksın," diye hatırlattı bedenine atıfta bulunarak, "Çok güzelsin, hiçbir fikrin yok ..."
(Bu adam beni feels krizine sokmaktan gebertecek)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💮NCT Reaction💮
FanfictionAll NCT Reaction💎 Why would you ever kiss me? I'm not even half as pretty You gave her your sweater, it's just polyester But you like her better I wish I were Heather Oh, I wish I were Heather Oh, oh, wish I were Heather 💎To The World NCT İs Here...