Konu:Onu öpücüklerle uyandırıyorsun..
Part-1Kun-Ten-Winwin-Lucas
﹂ kun ﹁
Sen ve Kun çıkmaya başladığınızda, utangaç bir şekilde, işleri ağırdan almak istediğini itiraf etti. Kun'la birlikte olmak başlı başına bir nimetti, yani konu öpüşmek, el ele tutuşmak gibi şeyler olduğunda sana ısınması biraz zaman alsa... Eh, seni rahatsız etmezdi. azıcık. Şimdi, ilişkinizde 1 yılı geride bırakırken, ikinizin bulunduğu yerden daha mutlu olamazdınız."Kun, melek?" koridordan arıyorsun. "Uyanık mısın?"
Siz ikinizin daha önce kısır bir oyuna dalmış olduğunuz oturma odasına girersiniz. Yine de Kun'un uykuya daldığını söyleyebilirdiniz ve bunu suçlamıyorsunuz: Her gün uzun saatler çalışmak çok yorucu, özellikle de altı başıboş grup arkadaşını izlemek zorundaysanız. Biraz sıcak çikolata yapmak için mutfağa gitmiştin ve şimdi Kun'un gerçekten de kanepede uyuyakaldığını görüyorsun.
Kupalarınızı sehpaya bırakırken hafifçe gülüyorsunuz. Kun, geceyi senin evinde hiç geçirmedi, bu yüzden bu duygu yeni, heyecan verici ve kalbinin göğsünde nasıl yarıştığını inkar edemezsin. Heyecanına hakim olamayarak Kun'un dudaklarına tatlı bir öpücük kondurursun, sonra ona bir battaniye almak için topuğunun üzerinde dönersin. Ancak Kun'a geri döndüğünüzde onun uyandığını görürsünüz. Gözlerini ovuşturuyor, sonra parmaklarını dudaklarına sürterek kendi kendine gülümsüyor.
"Oh, sen..." uzaklaşıyorsun, yüzün ısınıyor. "Seni uyandırmak istemedim, ben sadece... Geç oldu, uyumalısın..."
"Hep beni düşündüğün için teşekkür ederim." Kun ayağa kalkar ve alnına bir öpücük kondurur. "Seni bilemeyeceğin kadar çok seviyorum."
﹂ ten﹁
Ten sana mesaj atalı üç saat oldu. Genellikle bu tür şeylerle ilgilenmezsiniz, ancak genellikle mesaj konusunda oldukça bilgili olan erkek arkadaşınız , size mesaj dahi atmayalı ,3 saat... bir tür endişelenmeye başlarsınız. Sicheng ve Kun, ondan en son duyduklarında dans stüdyosuna gittiğini söylediler ve bu yüzden gitmeleri ve sizi oraya götürmeleri için yalvarıyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💮NCT Reaction💮
FanficAll NCT Reaction💎 Why would you ever kiss me? I'm not even half as pretty You gave her your sweater, it's just polyester But you like her better I wish I were Heather Oh, I wish I were Heather Oh, oh, wish I were Heather 💎To The World NCT İs Here...