Konu:NCT 127'nin eşleri hamileyken çirkin hissediyorlar..Part-1
Tür:Fluff
(-"-)Doyoung:
Gece yarısı istekleri en iyi ve en kötüsüydü.
En iyisi, yemeğin bu kadar harika bir şekilde tadına baktığı bir zamanı düşünemediğiniz için, ama aynı zamanda en kötüsü, suçluluk duygusunun sonradan ortaya çıkması ve kendinizden tiksinti duymanızdır.Kereviz üzerine fıstık ezmesi- Kilere baktın, mide çikolata için yalvarıyordu-
Dikkatinizi çeken bir Nutella kabı ve bir kutu cips vardı.Bir ziyafet çekiyordun. Yakındaki mikrodalgada saat 02:26 idi, ama buna aldırmadınız, gece boyunca kalkmaya alışmıştınız.
Bunu çok yapmış olmana rağmen, Doyoung senden ne zaman kalksa ya da sonra uyansa, hamile karısını giydiği için her zaman hafif bir paniğe kapılırdı.
Merdivenlerden aşağı inerek, tam olarak ne yaptığını bilerek mutfağı gördü.Uykulu bir gülümsemeyle girişini işaret etmek için biraz inledi.
Seni yakaladığından utandın, yudumladığın sıcak çikolatanın geri kalanını çabucak düşürdün.
Tezgâhtan bir çip kaptı ve ağzına attı, sonra üzerini örttü."Yatağa geri gel-"
Sesi uykuyla bağlandı ve mırıldandı, elleri doğal olarak şişmiş karnına alıştı.
"Kahretsin- Gummy de ayılar mı?"(Bu kalıplaşmış bi terim gençler tam türkçesini bilmiyorum-_-)
Onun sözleri seni hasta ediyordu... Sen bir domuzdun.
Belki de uykusuzluktan ve hormonlardan kaynaklanıyordu, ama hızlı bir şekilde dönüp göğsüne çekilmeden önce kendinizi bir gözyaşı krizi içinde buldunuz. Seni sıkıca tuttu, onu uzaklaştırmaya çalışacağından ve ona kızacağından endişelendi - Daha önceki uyuşukluğun tüm izleri gitti.-"Şşt, şşt ..."
Sizi teselli etmeye çalıştı, bu süreçte özür diledi ve defalarca isminizi çağırdı.
"Öyle demek istemedim ..."
"Ben bir domuzum ..."
"Hayır hayır! Çok yemeni istiyorum- Çok yemelisin! Siz iki kişisiniz! "
Omuzlarınızı tutarken gözleri fal taşı gibi açılmış olarak geri çekildi.
"Sana dur demiyorum, tatlım, buna ihtiyacın var ~"
Yanaklarınızı kurutacak bir kağıt havlu için arkanıza uzanmadan önce başparmağı nazikçe alnınıza sürtündü.
(Domuz olmam umrumda değil amk 2 kişiyim ben)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💮NCT Reaction💮
FanfictionAll NCT Reaction💎 Why would you ever kiss me? I'm not even half as pretty You gave her your sweater, it's just polyester But you like her better I wish I were Heather Oh, I wish I were Heather Oh, oh, wish I were Heather 💎To The World NCT İs Here...