Konu:İlk öpücük..
SHOTARO : 。ₒ ˖⋆°
✿ Shotaro'nun yüz, bin fotoğrafını çekebilirsin, sevimli gülümsemesini ve yakışıklı yüzünü görmekten asla bıkmazsın
✿ ve şimdi, bu güzel, sıcak günde, nihayet sana nasıl baktığını fark ettin, sanki fotoğrafı çeken oymuş gibi.. neredeyse anında kızarırsın, çabucak fotoğrafı çeker ve Shotaro'ya telefonunu geri verirsin.
✿ "İyi oldu mu?" diye sorardı, az önce yaşadığın küçük krizden habersiz. Her zaman iyi göründüğünü ve arkasını dönmek üzere olduğunu söyleyerek başını salladın, elini tuttuğunda, seni onunla yüzleşmek için geri çevirdiğinde
✿ "Çok tatlısın", tipik tatlı gülümsemesi geri döndü ve sonra Shotaro kalbini sana döküyor, duygularını itiraf ediyor ve senden ne kadar hoşlandığını söylüyor ve sen de eğilip dudaklarının sadece milimetre önüne geçiyorsun. dokunduğunuzda "Bunu daha önce hiç yapmadım" diye fısıldar ve güven verici bir şekilde gülümser, endişelenmemenizi söylerdi.
✿ "Sorun değil, bana güveniyorsun değil mi?" Ve tabii ki başını sallarsın ( belki biraz fazla hevesli ) ve seni öperdi, yumuşak, nazik ve tatlı, tıpkı bir rüya gibi ve bu mükemmel olurdu.
SUNGCHAN : ˚𓂂 ˖⋆ₒ°
✿ Sungchan seni sahile getirdi, başlangıçta sana denizi gösterip birlikte koşmak için.. ama bir şekilde, günü seninle böyle geçirdikten sonra, senden gerçekte ne kadar hoşlandığını daha çok hatırlattı.
✿ ve birdenbire onunla uğraşmanıza sevinecek, ikinizi de kumlu zemine düşürecek ve siz tekrar ayağa kalkamadan, Sungchan omuzlarının iki yanında bulunan kollarınızı kavrayacaktı.
✿ Önceki gülümsemesi soldu, yerini heyecan ve korku karışımı bir ifade aldı ve kalbi ne kadar hızlı atsa da gözlerin titriyor, onun içinde kayboluyordu.
✿ "Neler oluyor" diye fısıldadın ve Sungchan senin sözlerine gülümserken buldu çünkü gerçek o da o kadar emin değildi.. "Bilmiyorum", diye fısıldadı, "ama öpmek istiyorum"
✿ ve hiç tereddüt etmeden ona başını salladın ve Sungchan seni daha da yakına çekti ve sonunda ilk öpücüğünü paylaştın. Ve ne senin ne de Sungchan'ın daha önce birini öpmediğini bilmekten memnundun. Bu öpücüğü, bu hatırayı ikiniz için daha da özel kıldı.
•••
UwUYalnız çok tatlı oldu ve hızlı oldu sjeooewmwjwkekeem
Bu arada kitabı finaline kadar hazırladım yani yakın beyaz ışık :'
Ama çok yakın değil sjskwkw!wmwiwios
Neyse
Açım zaten gidip zıkkımlanam
NCT ile evde kalın korona olmayın Czennie...
LoveYou
020921
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💮NCT Reaction💮
FanficAll NCT Reaction💎 Why would you ever kiss me? I'm not even half as pretty You gave her your sweater, it's just polyester But you like her better I wish I were Heather Oh, I wish I were Heather Oh, oh, wish I were Heather 💎To The World NCT İs Here...