Konu:Nct 2020 Sevgi Çeşitleri...
Part-2Kun-Doyoung-Ten-Jaehyun
Kun
(Büyü ve Yiyecek Kralı)Hobiler, Kun ve onun aşkının en çok bağ kuracağını hissettiğim bir şey. İlgi alanları aynı olmasa bile sizin yapmaktan hoşlandığınız şeylere ilgi gösterir, anlamadıysa anlamaya çalışırdı. Kun ayrıca hobilerini size açıklamaktan ve onun hakkında bildiği her şeyi size anlatmaktan mutluluk duyacaktır. Hatta sırf size açıklama şansına sahip olmak için bazı şeylere daha fazla bakmaya meyilli bile olabilir. Yani bir bakıma, sahip olduğu bilgiyi esnetmenin ve göstermenin hafif bir şekli
Doyoung
(Vroom Vroom; MC Vokal)Doyoung aşkını çukurlara atacaktı. Bu, normalde yaptığı aynı vahşi ve tuhaf şeyleri yapacağı, yine de her zamanki gibi aynı espri ve alaycılığa sahip olacağı, ancak bunu etrafınızda üç katına çıkaracağı anlamına gelir. Bu davranış, Doyoung'un sınırlarınızı sınama ve onun baş belası durumundayken onunla başa çıkıp çıkamayacağınızı öğrenme şeklidir. Doyoung bana birinden çekinmeyen ya da aşık olduğu kişiyi değiştirmeyen biri gibi geliyor (üyelerin büyük bir kısmı bunu yaparken, Doyoung hemen hemen hepsinin tepesinde şaplak atıyor). Onun için büyük bir şey, tüm hayalleri ve hedefleri için desteğinize sahip olmak ve bu nedenle, ona sahip olduğundan emin olmak onun için çok önemlidir.
Ten
(Dans Eden Şeytan ve Kaprisli Bir Şekilde Sevimli)Kun'un tepkisini hatırlıyor musun? Nasıl yumuşak bir şekilde esneyip gösteriş yapıyordu? Ten'in kendi çıkarları önünde nasıl davrandığı konusunda incelikli bir şey yok. Olağanüstü bir sanatçı olduğunu biliyor ve yeteneklerinin nerede olduğunu biliyor. Bu yüzden ne zaman bir gösteri sergilemeye niyetlenirse, onu görmek için etrafta olduğunuzdan emin olduğuna inanın. Bu elbette en iyi şekilde kastedilmektedir. Ten başlangıçta aşık olduğu kişiye en iyi tarafını göstermek ister ve bir kez daha iyi arkadaş olduğunuzda kendisinin farklı yönlerini göstermeye biraz daha istekli olacaktır. Ten ilk izlenime değer veriyor ve senden hoşlandığı için sana kendisi hakkında unutulmaz bir ilk izlenim vermek istiyor. Yani gerçekten, Ten ilk başta etrafınızda oldukça sert ve düz yüzlü olurdu ancak daha sonra onun daha kabarcıklı ve farklı yanlarını görmenize izin verirdi.
Jaehyun
(Hassas, Bahar Aşığı, Bay Valentine)Jaehyun seni tanımaya başladığında birkaç soru sormak için zaman ayırırdı. Siz ikinizin aynı fikirde olup olmaması o kadar önemli değil, önemli olan şeyler hakkında kendinden çok fazla çarpık görüşlere sahip olmadığınızdan emin olmak istiyor (senin plastik böceklerden nefret ettiğin ve gerçek sinekleri sevdiği gibi bir şey, bunun gibi bir şey)(wtf-) Bir şeyler hakkındaki görüşleriniz hakkında nasıl konuştuğunuzu ve anlaşmazlık konusunda nasıl davrandığınızı görmek oldukça önemlidir çünkü potansiyel olarak önemli olan diğeriyle sohbet edebilmek ve sağlıklı tartışmalar yapabilmek istiyor. Seni tanıdığında ve seninle uzun süre tanıştığında, senin yanında çok konuşkan ve aptal olurdu.
•••
Var bı hayalimiz diyelim snsoowlwmwjwjwSungrato yok? Why yazar!?
Neyse ben telafi ediorm merak etmein
Ateez kitabına da bakmayı unutmayın kendi reklamımı da yapım
Oy verin oy vermek sevaptır
Neise
Bu bölümde böledi
(Sungrato iki bölüm yarın gelecek rahatsız olduğum için çevirmedim)3 yoldake
NCT ile evde kalın korona olmayın Czennie...
LoveYou
010921
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💮NCT Reaction💮
Hayran KurguAll NCT Reaction💎 Why would you ever kiss me? I'm not even half as pretty You gave her your sweater, it's just polyester But you like her better I wish I were Heather Oh, I wish I were Heather Oh, oh, wish I were Heather 💎To The World NCT İs Here...