🕶️The Boyfriend🕶️ (YangYang)

321 13 1
                                    

Konu:YangYang erkek arkadaşınız olursa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Konu:YangYang erkek arkadaşınız olursa...
(BÖLÜMÜ ATMAYI UNUTTUM SJSİWKWKWJJE ve uykum şlank diye uyanıp atıyorum değer bilin hehe)

A ⇴ AŞK {Love}

Sarılmalar kesinlikle YangYang'ın favorisiydi, elinden geldiğince sana sarılmaya ve seni yakın tutmaya çalışırdı, sık sık ellerini saçlarının arasından geçirir ya da aynısını ona yapman için seni teşvik ederdi.

B ⇴ TANIŞMADAN ÖNCE {Before Date}

Bir gün ikinizin de yağmura yakalana kadar, ikiniz de işten eve dönerken birbirinizle sık sık karşılaşıyorsunuz. Onu yağmurdan uzak tutmak için şemsiyenizi ona uzattıktan sonra, ikiniz kısa süre sonra sohbet etmeye başladınız ve o zamandan beri hiç arkanıza bakmadınız.

C ⇴ İTİRAF {Confession}

YangYang'ın sana yaptığı itiraf, hayal edebileceğin kadar romantikti. Söylediklerinize çok dikkat etti, bu yüzden bir gece aşk teklifi fikrini her zaman sevdiğinizi söylediğinizde, ondan böyle bir şey aldığınızdan emin oldu. Üzerinde çok düşünüldü ve neyse ki YangYang söz konusu olduğunda her şey ikiniz için de mükemmel gitti.

D ⇴ BULUŞMALAR {Dates}

YangYang ile randevularınız çok çeşitliydi, randevularınız için karar verebileceğiniz tek bir şey bulamadınız. Bununla birlikte, özellikle son kış boyunca, dışarısı çok soğukken, kendinizi sık sık birlikte oyun geceleri geçirirken buldunuz. İkiniz saatlerce onun bilgisayarının önünde oturur, rekabete karışırdınız. Tabii ki arkadaşçaydı, o geceki yemeği kimin ödeyeceğini görmek için hangi oyunu oynayacağınıza karar vermehe kadar. Bu her zaman ikinizin de hiçbir şeyi geri tutmayacağı zamandı.

E ⇴ DENEYİM {Experience}

Aşk her zaman YangYang'ı meraklandırmıştı, birine aşık olma ve hayatının geri kalanını onlarla geçirme fikri onun ilgisini çekmişti. Daha önce hiç gerçekten çıkmamış olduğundan, ilişkinizin başlangıcında duygularının nasıl gelişmeye başladığını ve ikinizin ne kadar çabuk bağ kurduğunu fark ettiğinden kendini inanılmaz derecede tuhaf buldu. Sevdiği bir duyguydu ve kısa süre sonra bunun mümkün olduğunca uzun süre tutunmaya çalıştığından emin olmak istediği bir şey olduğunu fark etti.

F ⇴ KAVGA {Fight}

Tartışmak YangYang'ın özellikle hoşlandığı bir şey değil. Olumsuzluk ve gerilimden hoşlanmaz ve varsa da bunun çok uzun sürmesinden hoşlanmaz. O sadece bir insan, bu yüzden kesinlikle kendini savaşmak istiyormuş gibi hissettiği zamanlar oluyor, ama aynı zamanda duygularını kontrol altında tutmada ve ne kadar gergin hissetse de kendini sakin tutmada çok iyi. Görmek isteyeceği son şey, yüzünüzdeki gülümsemenin silinmesidir, özellikle de bunun sorumlusu kendisiyse, bu yüzden her zaman orada tutmak ve mutlu olmanızı sağlamak için elinden gelenin en iyisini yapacaktır.

💮NCT Reaction💮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin