Konu: Onları öperek uyandırırsın...
Part-2Xiojun-Hendery-Yangyang
﹂ xiaojun ﹁
Xiaojun'a aşık olduğunu söylemek yılın yetersiz ifadesi olurdu. Son birkaç ayda, değersiz apartman kompleksinizin en üst katında yan komşular olarak başlayan ilişkiniz, duygularınızla birlikte büyüdü ve çiçek açtı. Şimdi kendinizi en iyi arkadaşınıza umutsuzca aşık buluyorsunuz ve bu konuda bir korkak olmak ve duygularını asla kabul etmemek dışında yapabileceğiniz hiçbir şey yok.
Durum kendini gösterdiğinde bile, ona gerçek hislerini söyleyemezsin. Diğer çocuklar her zaman seninle alay eder ve duygularını itiraf etmen için seni destekler, ama Xiaojun'u her gördüğünde, pelte olursun.
Bu gece burada, Xiaojun'un çirkin ekoseli kanepesinde nasıl oturduğunu bile bilmiyorsun, ona o kadar yakın ki omuzların birbirine değiyor. Bugün erken saatlerde, sizi en sevdiği filmi onunla izlemeye davet etti, ancak bir film kısa sürede üç filme dönüştü ve saat 01:27'yi gösteriyor.
Xiaojun'a bakarsın, onun uyuyakaldığını görünce şok olursun. Televizyon ekranına o kadar dalmıştın ki, başının aşağı inmeye başladığını şu ana kadar fark etmemiştin.
Aniden cesaretlendin, başını hafifçe çevirdin, başının tepesine hafif bir öpücük kondurdun. Bir anda Xiaojun kıpırdandı, göz kapakları titreyerek açıldı. Geri çekiliyorsun, ne yaptığını anlamaması için dua ediyorsun ama o mahcup bir sırıtışla ellerini senin ellerinin arasına alıyor ve "Bu sefer seni gerçekten öpebilir miyim?" diye fısıldıyor.
﹂ hendery ﹁
"Hendery!"
Erkek arkadaşın antrenmana geç kalacak.
Omuzlarını sallarsın, aynı şekilde tekrarlarsın.
Erkek arkadaşının uyanık olduğunu biliyorsun, numara yapmakta pek iyi değil, ama kalkmayı ve güne hazırlanmayı, hareket etmeyi reddediyor. Ne kadar yalvarsan, yalvarsan da çarşafın altına gömülüp, sen konuşmaya başladığında başına bir yastık çekiyor.
"Wong Kunhang, kalksan iyi olur!" Yastığı ondan uzağa çekerek tekrar denersin.
"Sadece beş dakika daha..." diye mırıldandı, yan dönerek.
"Sadece beş dakikaya daha ihtiyacım var."
Yüzünden yastığı çekip öpmeye başladın. Hendery ve tatlı kıkırdamaları odaya dolarken çekildin.
"Beş dakika doldu Kun seni azarlamadan hazırlansan iyi edersin."
﹂ yangyang ﹁
"sana cesaret diyorum!" Xiaojun sırıtıyor.
Çocuklarla doğruluk mu cesaret mi oynamayı kabul etmenin kötü bir fikir olduğunu biliyordun. Gece ilerledikçe gerçekler daha açıklayıcı hale geldi ve cüretler daha uç noktalara geldi ve şimdi, siz farkına bile varmadan, kendinizi Xiaojun ve Kunhang'ın entrikalarının ellerinde acı çekerken buluyorsunuz.
En iyi arkadaşın (ve sevdiğin) Yangyang, tüm eğlenceyi (ve sodayı) kaldıramadı ve gece yarısı civarında yere düştü. Herkes Yangyang'a olan aşkını biliyor gibi görünüyor, yani Yangyang hariç herkes ve şimdi o uyuyor, çocuklar bunun için seni cezalandırmaya karar verdiler.
"Bu... Birini uyurken öpmek kabalık değil mi?" kendini savunmaya çalışırsın "Mesela, kötü bir insan olmak istemiyorum!"
Ten sinsi bir gülüşe hafifçe seni iktirdi "O sen öptüğünde uyanmaz merak etme. Burda bizi bağlayıp işkence etseler yine uyanmaz."
Kun sessizce olanları izlemekle yetiniyorken Lucas seni biraz daha iktirdi:
"Hadi y/nnie"
Derin bir nefes alıp Yangyang'ın güzel tenine eğildiniz ve yanağına bir öpücük kondurdunuz.
Arkanıza döndüğünüzde Winwin dışında herkes bir anda yok olmuştu. Winwin gülerek telefonunu cebine koymuş ve koşarak odasına çekilmişti.
Arkandan gelen ses ile yüzün bir domates tarlası oldu.
"Gece beni hep böyle öper misin?"
•••
Dım dım dımmmBu da bitti eheheheheh
Bu bölümden sonra bir duyuru gelebilir beklemenizi ve dikkate almanızı rica ediyorum
Uzatmadannn
NCT ile evde kalın korona olmayın Czennie...
LoveYou
240821
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💮NCT Reaction💮
FanfictionAll NCT Reaction💎 Why would you ever kiss me? I'm not even half as pretty You gave her your sweater, it's just polyester But you like her better I wish I were Heather Oh, I wish I were Heather Oh, oh, wish I were Heather 💎To The World NCT İs Here...