Konu:NCT2018'in Sizi öpmek için en sevdiği yer part-1(Taeil,Johnny,Taeyong,Yuta,Kun,Doyoung)
🐼Taeil;
Çoğunlukla, özel olarak ya da alenen size karşı aşırı şefkatli olmazdı ,sizi hediyeler ve iltifatlarla yıkamayı tercih ederdi.
Ama ne zaman seni öpmeyi seçse (ya da tam tersi), dudakların seni öpmek için en sevdiği yer olurdu. Her zaman nazik ve yumuşak öpücükler olacak, hızlı gagalamalardan daha uzun olanlara kadar değişen, her zaman tatlı bir gülümseme veya kıkırdama eşlik edeceklerdi.Daha önce trilyonlarca kez söylediğim gibi, ilişkilerinde oldukça geleneksel biri gibi görünüyor, tam bir beyefendi olmak istiyor ve her hareketinde çok kibar ve nazik - muhtemelen dudaklarınızı tercih etmesinin ana nedeni budur-. sende başka herhangi bir yerde (ondan seni başka bir yerde öpmesini istemedikçe).
Bununla birlikte, onun bu oldukça geleneksel görüşü onu ele geçirir ve sizi başka bir yerde ağzınızla olduğu gibi kendiliğinden ve kolayca öpme güvenini kaybetmesine neden olur, bu yüzden sizi orada öpmeye devam ederdi.
🐼Johnny:
Johnny'yi sana karşı çok yakışıklı ve dokunaklı olarak görüyorum. Sana bir şekilde dokunmamayı o kadar zor bulurdu ki, her zaman elinin kolunun etrafında olması gerekirdi. Bu asla sonsuza dek sürecek aşırı yapışkan bir sevgi olmayacaktı; Johnny oldukça olgun ve içe dönük olmaktan daha dışa dönük olmasına rağmen, çok dikkatli ve tepkilerinize duyarlı olduğundan, onun ne yapmasını sevdiğinizi ve onu yaparken en rahat olduğunuz zamanı bilirsiniz.
Bununla birlikte ve muhtemelen onu diğer hassas NCT üyelerinden ayıran şeyin ne olduğunu söyleyecek olursam,her zaman seni öpüyordu - ya da yapmaya çalışıyordu- ve evet, kendimle bile çeliştiğimi söylemeden önce gözlerimde öpüşmek ve şefkat arasında bir fark var. -lol-
Açıkçası, nerede aşırı seçici olmasa da, muhtemelen seni her yerde ve her yerde öpecektir. Yine de kollarınız için yumuşak bir noktaya sahipti ve bunun arkasında da belirli bir nedeni yoktu. Eğer sorulursa, bunun çok yumuşak ve zarif olmaları ya da zarif olmadıklarının kim olduğuna bağlı olduğunu ya da "bunlar beni geceleri ve en karanlık zaman beni tutan kollar , aşka ihtiyaçları var ".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💮NCT Reaction💮
FanficAll NCT Reaction💎 Why would you ever kiss me? I'm not even half as pretty You gave her your sweater, it's just polyester But you like her better I wish I were Heather Oh, I wish I were Heather Oh, oh, wish I were Heather 💎To The World NCT İs Here...