In house
______________________________________
Hari ni,youngji x ke cafe sbb harini cuti...setiap cuti dia hanya akan duduk di rumah jer...xgi mana-mana,kalau member lain ajak pergi mana-mana dia akan menolaknya sbb dia nak rehat dirumah,nonton tv,makan,dan bermain video game...
Pelbagai alasan diberi kepada membernya..katanya...
"Ehh...aq ddk rumah pun pergi jalan gak lah,"
"Jalan gi mane?,"
"Gi toilet,ruang tamu paling kerap aq gi dapur ngan bilik untuk tido,tu kan kira ber'holiday,"
Macm tulah alasannya yg diberi...alasan yg logik dibalas dengan pukulan penalti dari nicole..habis benjol kepala dia dibuatnya..
Mendapat terus...
(Ok author tau ayat diatas tu macam apeehh)
Youngji sedang menonton rancangan RunningMan diruang tamu..kerja dia hanya ketawa..naik heran eomma ngan appa dia melihatnya...'ni masih bujang lagi kalau dah kawen nnty entah lah macam mne jadinya..makan untuk si suami pun dilupakan',itulah dipikirkan oleh ibubapa.youngji yg sdg berbual-bual di taman mini rumahnya...
"Bilelah anak bongsu kita tu nak berkahwin?? Anak-anak teruna kita pun dah ada gfriend masing-masing..teringin jugak tengok si youngji tu ada boyfriend macam abang-abang dia tu,kan yeobo?,"ujar eomma youngji sambil meminum secawan teh...
"Hmm...btol jugak kata awak tu..,tapi dia tu lahh..asyik ngan cafe KaRamel dia tu,"balas appa youngji smbil membaca surat khabar...
"Sya dengar anak teruna jiran sebelah bujang lagi tau yeobo,dengar kata anaknya kerja sebagai cikgu dancing, dan part time menjadi model iklan,kalau lah anak jiran sebelah tu jadi menantu kita kan bagus,"ujar eomma youngji membayangkan bertapa bahagianya mendapat menantu macam tu..
"Nak ke si youngji tu kawen ngan anak jiran sebelah tu?,jangan-jangan nnti silap hari dia pulak yg lari dri rumah tau,"
"Isy yeobo ni macam xsuka jer dia kawen?,"
_______________________________________
RUMAH JIRAN SEBELAH
Living Room
"Hisy ma ngan pa ni..suruh kita kawen pulak,jack baru usia 22 tahun,masih awal lagi anakmu yg kacak ini lagi menawan untuk berkahwin,"ujar jackson sambil menari tarian Girls girls girls-got7
"Elehh..mudalah konon mama tengok kamu ni macm dah tua bangka mama ngan papa ni macam lagi muda daripada kamu tu,"ejek eomma nya
"Isyy mama ni macam tu pulak,"
______________________________________
-bersambung
AMACAM EPISOD 2 NI BEST??VOTE LERR!
THANKS KERANA MEMBACA//BOW//
AUTHOR- MINRIN_A
YOU ARE READING
GUY NEXT DOOR
Fanfictionapabila musuh bertemu...macam mne jadinya nnty?? dilakonkan oleh jackson wang (GOT7) dan youngji(KARA) pelakon tambahan sunjeong(lovelyz) -ex girlfriend kepada jackson yg ingin menangih cintanya kembali donghyuk(ikon) seo kang jun sinopsis youngji n...